Sneboldene har fået navne

Så fik de små deller navne. Ikke mine altså - Fies:-)

Friske foto fra i dag.

Yoginis Louisiana, Yoginis Montana og drengen forrest Yoginis Colorado. Nu er det jo en amerikansk race, så vi hylder dem lidt… eller måske er det snarere en hån - nu må vi se, hvordan de OPFØRER sig, når de bliver ældre:tihi:

Louisiana og Montana (forrest)

Bjergstaten Colorado (naturligvis på vej op af et bjerg:-))

Men Montana kan også klatre! Hun er så oprørsk… hun er ikke sen til at fortælle om utilfredshed, mens Louisiana er utrolig mild.

Jeg har også besøgt deres far i dag - så her er et par friske Viggo Mortensen foto

Han var IKKE nem at fotografere, for han VIL sidde på ens ryg. Og løfter man ham ikke, så kravler han altså:tihi:

De er bare SÅ søde, Helle…!
Kunne da godt lige tage sådan en med hjem :stuck_out_tongue:

fine navne til fine mislinger.

Jeg har også opfostret en Louisiana - hun bor i Paris, nogen har hvisket mig i øret hun igår fødte 4 killinger

Tak:-)

Og tillykke med de fire små franskmænd:-)

Dejlige katteunger. :hjerte:
Glæder mig til at se, hvordan det foregår, når der kommer farve på dem. Springer de bare ud eller hvad? :?:høhø:

Det er nogle rigtig gode navne, de har fået :smiley:

Og hvor er de allerede blevet store - det går dælme hurtigt :hjerte::hjerte::hjerte:

Gode billeder. Sikke nogle dejlige killinger og forældre!

Hvor er de nuttede og fine navne
tak for billederne
:slight_smile:

Det var også dejligt at besøge Viggo. Han er godt nok blevet stor. Knud den røde fyr var der også og de hygger, men mit kamera løb tør for strøm før jeg fik Knud fotograferet:-( Men sød er han altså ham knud:-) Stor og kluntet og han lå inde i et rør og sov. Jeg håber han kommer ud igen! For han er lidt tyk…:slight_smile:

Viggo får jo ekstra mad, for at holde sul på ham - I kan se på foto han er lidt til den slanke side… Og Knud elsker det mad:-)

:hjerte::hjerte::hjerte:

Fantastiske navne til de små banditter…

(men når de nu er født i Danmark - kunne de vel oz have heddet :slight_smile:

Tarm, Tønder og Tisvilde :cool:

Så får vi bare en sag på halsen! Du skal huske at de allerede er MEGET slemme, og det vil vi ikke kendes ved - det er lidt ligesom den amerikanske udgave af “ondskabens akse” - LOL

Hvor er de bedårende!!! Næsten alle de pæneste katte starter som “melorme” :wink:

Søde! Meget meget søde! Er spændt på farvefordelingen. :hjerte:

Åhhhh hvor er de bare søde. :slight_smile: Og sikke de har fået farve på ørerne. S

hvor er de bare skønne, elsker når du poster billeder af snepoterne og ikke mindst de 3 små af dem, hold op nogle charmetrolde

MVH
Gitte

Hvor er de blevet store …:hjerte:

De så smukke alle jeres snebolde store som små:hjerte::hjerte::hjerte:

Tillykke med de flotte navne!!!
De bliver bare skønnere og skønnere!!!

Ja farvefordelingen følges med spænding her også:-)

Umiddelbart kan vi allerede nu se, at vi har “arvet” farmands sorte pletter… host host… men pigerne ser rigtig fine ud i farvefordelingen so far… Bedre end deres forældre… hvilket også var håbet… men det er lidt svært at se endnu om det passer… Umiddelbart ser deres blis dog bedre ud… mens Colorados farver… ja jeg ved ikk… han er nærmest broget! LOL Men sikke en charmetrold, og bare der er hvidt på alle fire poter kan han jo sagtens udstilles, hvis en kommende ejer vil det :slight_smile:

hvor er de fine :smiley:

Så kan der da heller ikke gå længe, før der er killingenus for kattegale :stuck_out_tongue:

Helle hvor længe var det morkatten gik før de var bagt færdig?