Snehvide har Hyperthyreoidisme (forhøjet stofskifte)

Go bedring med Snehvide …godt det ikke var noget alvorligt ! … men noget man kan “leve med”

Det var godt at I fandt ud af hvad der var galt, og at hun kan få noget så der kan kommer noget på sidebenene igen :slight_smile:

Snehvide bliver garanteret en meget, meget gammel dame :smiley:

Øv, at Snehvide er syg, men dog godt at det er noget der kan behandles :ok:
Et kæmpe :knuser: til både dig og Snehvide :hjerte:, Kattegale´s helt egen prinsesse :hjerte:

Fik et helt chok da jeg læste overskriften og tænkte "Nej nu ikke også Snehvide :frowning: " men det var heldigvis lidt mere beroligende ord herinde. :kram:
Godt det er overkommeligt med hendes medicinering i fremtiden, og håber hun har det godt alligevel :slight_smile:

Pyha… Ja jeg fik også lidt af et chok da jeg så overskriften… :uha: Men dejligt at det kan behandles, så Dronning Snehvide kan få sulet tilbage på hofterne… :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Coon Danica;989417]Det var godt at I fandt ud af hvad der var galt, og at hun kan få noget så der kan kommer noget på sidebenene igen :slight_smile:
Snehvide bliver garanteret en meget, meget gammel dame :D[/QUOTE]

[QUOTE=Theomilou;989421]Øv, at Snehvide er syg, men dog godt at det er noget der kan behandles :ok:
Et kæmpe :knuser: til både dig og Snehvide :hjerte:, Kattegale´s helt egen prinsesse :hjerte:[/QUOTE]

[QUOTE=ThildeL;989424]Fik et helt chok da jeg læste overskriften og tænkte "Nej nu ikke også Snehvide :frowning: " men det var heldigvis lidt mere beroligende ord herinde. :kram:
Godt det er overkommeligt med hendes medicinering i fremtiden, og håber hun har det godt alligevel :)[/QUOTE]

Tak for jeres hilsener og tanker, Lene, Lisbeth, Maja, Thilde og Maria.
Det kunne bestemt være meget værre, og Prinsessen har jo en vilje af stål, så hun skal nok komme sig. :slight_smile:

God bedring til dronning Snehvide.

Puha da, det var da vist godt at hun fik et “ældre prinsesse-tjek”.

Krydser fingre for at hun kommer sig uden følgesygdomme… for de beskrevne lyder godt nok nasty :frowning:

God bedring :slight_smile:

Jeg håber hun bliver nem at regulere med medicinen :slight_smile: For selvfølgelig skal Snehvide da være en gammel dame!

Godt at I fangede det i tide så hun ikke blev for tynd. Det ville jo heller ikke passe til damen hvis hun blev en slank “ål”. Jeg er sikker på at hun nok skal få mange gode år endnu.

[QUOTE=Vipstøsen;989500]Puha da, det var da vist godt at hun fik et “ældre prinsesse-tjek”.
Krydser fingre for at hun kommer sig uden følgesygdomme… for de beskrevne lyder godt nok nasty :frowning:
God bedring :)[/QUOTE]

Tak for jeres tanker, Piv Maria, Carina, Eva og Teresa. Jeg tænker så vidt muligt altid positivt, så når der nu findes en virksom behandling, så virker den nok også på Snehvide uden de store problemer. :slight_smile:

Jeg håber og tror og :kryds: for at prinsessen får et godt og langt liv på trods af sygdommen. God bedring med Snehvide :).

:slight_smile: Rigtig god bedring med Snehviden:) godt det er nogetder kan behandles.

God bedring Snehvide, jeg håber alt det bedste for dig.

Potedask
Garfield.

Jeg kan kun glæde mig over at Snehvide gerne vil spise piller! :slight_smile:
Og så krydser vi poter og kløer for at hun ikke får for meget kvalme, og hurtigt får noget huld på kroppen igen! :thumbup:

Dronning Snehvide skal nok få det godt igen. Hun virker som en sej dame, som kan hamle op med alt, og når der nu skal være noget i vejen med én, så er det godt, at man kan få en diagnose og blive behandlet for det.

Æv altså Finn. Det er aldrig sjovt.
Men det er dejligt at høre at du er så fortrøstningsfuld overfor det hele. Det er virkelig godt at I kom tidligt af sted.
Jeg er sikker på at Snehvide nok skal give denne sygdom kamp til stregen, grrr :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;989695]God bedring Snehvide, jeg håber alt det bedste for dig.
Potedask
Garfield.[/QUOTE]

[QUOTE=Ravn;989702]Jeg kan kun glæde mig over at Snehvide gerne vil spise piller! :slight_smile:
Og så krydser vi poter og kløer for at hun ikke får for meget kvalme, og hurtigt får noget huld på kroppen igen! :thumbup:[/QUOTE]

[QUOTE=Gucci;989716]Æv altså Finn. Det er aldrig sjovt.
Men det er dejligt at høre at du er så fortrøstningsfuld overfor det hele. Det er virkelig godt at I kom tidligt af sted.
Jeg er sikker på at Snehvide nok skal give denne sygdom kamp til stregen, grrr :)[/QUOTE]

Tak for jeres tanker, Milles mor, Kirsten, Susanne, Saga, Isabella og Anne.

Ja, jeg er fortrøstningsfuld, for når oddsene ser rimelige ud, kan det da ikke nytte andet. :kryds:
Men tænk, at vi skulle komme i den situation, at Snehvide:hjerte: ligefrem skal fedes op…

Dejligt i opdagede det så tidligt & at det trods alt ikke er noget voldsomt alvorligt. I skal jo blive gammel sammen, så i skal alle fire holde i mange år endnu :slight_smile:

Hvor er det godt i har opdaget det i tide :ok: Det er altid nemmere at få behandlingen til at køre før en sygdom bliver rigtig slem :slight_smile:

Jeg er sikker på Snehvide ligger i den store gruppe af katte der velmedicinerede slet ikke mærker sin sygdom - og selvfølgeligt er hun der til at holde dig i form med daglige gåture i mange mange år endnu :hjerte: