Snehvide sniffer sko

Jeg er begyndt at kigge vores gamle videooptagelser igennem efter gode bidder,
og her er så mit første forsøg udi YouTube.

//youtu.be/t8aDxHzukqA

Sønnen var på besøg og havde stillet sine sko indenfor døren. Snehvide var meget begejstret for dem… :slight_smile:

de futer nok godtl…

:klapper:

Det minder mig om den huskatte pige, vi havde da jeg boede hjemme.
Hun gjorde det samme … men kun med min fars og brors sure arbejdssko. :tihi:

Snehvide er i øvrigt bare SÅ lækker. :inlove: Jeg har fuldstændigt tabt mit hjerte til hende. Jeg synes det er virkelig fint at hun har både lyserøde og sorte trædepuder. :slight_smile:

Der er nok noget om det når vi mennesker synes at baldrian stinker som sure tæer L Sure tæer lugter åbenbart osse som baldrian! Skønne videoer!

Har sådan en sød og godt nok gammel historie, men derfor er den nu brugbar alligevel.
Vi havde killingekøbere på besøg…de fik senere Kamikaze’s Enjoy Dallas…i daglig tale Dallas, for han skulle bo sammen med Boston.
Da de er kommet og vi står og snakker, kommer Poul ind OG har gået rundt i gummistøvler, som vi alle ved kan give noget specielle tæer…hele dagen.
En hel dag i gummistøvler og misling der er nede ved dem…læs: fræser rundt mellem vore ben var for meget for en af E-mislingerne.
Da den kommer for tæt på, vender den rundt og skraber Pouls tæer til. Præcis som når nogle misser skraber gulvene ved tallerknerne NÅR de har spist og mener resten skal dækkes til…det skulle Pouls fødder åbenbart også
KORS vi lo…allesammen

Tak. Jamen det gør de da - og nogles meget mere end andres… :smiley:

[QUOTE=Tea;638579]Det minder mig om den huskatte pige, vi havde da jeg boede hjemme.
Hun gjorde det samme … men kun med min fars og brors sure arbejdssko. :tihi:[/QUOTE]

Sønnen blev også lidt mopset, da vi fortalte ham, at det kun er hans sko, Snehvide reagerer sådan på…

Ja, ham, der stod for pigmenteringen på Kattefabrikken, er åbenbart gået hjem midt i det hele. :smiley:

Men hun er en sjov kat. Nu har gåturene været ret korte et par dage p.g.a. regnvejr, og da vi så kom ud i formiddags var hun så kåd som en ung kvie på græs. Og hvis jeg kender hende ret, kommer hun senere og plager om en ekstra aftentur i dag. :slight_smile:

Hvor er hun bare skøn! :smiley: :inlove:
Min gamle kat hos min mor, gør det samme med min taske og jakke når jeg kommer hjem og besøger ham.
Og da jeg stadig boede hjemme, gjorde han det hver gang jeg skiftede sengetøjet i ildernes bur, både tæpper og hængekøjer fik en grundig snuser og krammere… -LOL

Ja intet lugter bedre end et par godt “syrede” drengesko:tihi:

Cats og Conni

Dejligt med at par sure sko :høhø:
Katte er så renlige men elsker tit svedige lugte :høhø:

Lyserøde og sorte trædepuder sidder kun på prinsesser, det siger min mor selv :wehuu:

:pote:Mini der også har lyserøde og sorte trædepuder:tihi:

[QUOTE=Mette S;641038]Lyserøde og sorte trædepuder sidder kun på prinsesser, det siger min mor selv :wehuu:

:pote:Mini der også har lyserøde og sorte trædepuder:tihi:[/QUOTE]

Hej kære prinsesse Mini.

Der i har hun så ganske ret. Menneskeprinsesser har blåt blod, hvor katteprinsesser har trædepuder i flere farver.
Og vi to kan nok også blive enige om, at prinser og prinsesser helst skal ses i sort/hvid. :smiley:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Årh hvor er hun da sød :wehuu:
Min Waldo er også helt vild med et par af min mors sko, så når hun kommer på besøg render han med hendes sko og hiver sålen ud :tihi:
Fjerner vi skoene snupper han tasken istedet :ok:

Kæft hvor er hun sød :smiley:

Bliver ved med at læse overskriften som: Snehvide skifter sko :tihi:

Hun er da skøn den smukling :hjerte:

Skøn skøn video af en lige så skøn misser.

Det er som at se Nuka - hun bare elsker mine sutsko. Nogen gange for hun hovedet så langt ned i dem at hun ikke kan få dem af igen.

Herlig video, af skønne prinsesse Snehvide :love2:.
Her i huset render Mikki med min karklud, hvis hun kan komme til det. Så bliver den kastet rundt med og fanget i et væk og så får den en ordentlig gang klø :tihi:.

Ja, vi må jo nok se i øjnene, at kattenes opfattelse af duft og smag ikke altid svarer til vores… :smiley:

Ja det kan der være noget om :tihi:.

Vores første katte ku’ heller aldrig la’ karkluden ligge. Og det er altså ikke så rart at vende sig i sengen og stikke næsen ned i en våd karklud som man så har fået “i gave” midt på hovedpuden mens man sov…

Historien om at dække fødderne til minder mig om en af Mandens yndlings-kattehistorier. Den udspiller sig igen med vores allerførste katte for mange år siden. Der hvor vi boede før var der en lang gang (well… lang i betragtning af at det var en 1-værelses lejlighed, dog med separat køkken og bad)

Manden sad på toilettet og skulle til at i bad, så han havde droppet underhejserne… som lå der på gulvet da en kat i fuld firspring kom drønende forbi dem - stoppede op - snuste - og prompte dækkede det der adr til! :lol:

:lol: