Snehvides ophøjede position

Rags er tit helt oppe under loftet …

Og selv Milly har været deroppe.

Så nu ville Snehvide også prøve udsigten.

Hullet i kassen var lige akkurat stort nok til hende…

Og selv en stor kat kan bevæge sig med elegance.

Udsigten kan man ikke klage over…

Selv om der godt nok er langt ned.

Men hvad er nu det?

Rags har opdaget hende og skal se, hvad hun laver.

For ham er det bare tre hurtige spring, før han er oppe.

Den forstyrrelse passer ikke helt Snehvide, så hun sender ham et skarpt blik…

Rags forstår en fin hentydning og fortrækker til hængekøjen…

Og så kan hun nyde udsigten i fred og ro igen.

Hun nyder sin ophøjede position - både i bogstavelig og overført betydning. :slight_smile:

Igen dejlige billeder af prinsessen:wehuu: - det var heldigt at hullet i kassen passede, så prinsessen ikke blev fanget i en ubehagelig situation:tihi:

du kommer altså med nogle virkelig skønne billeder af dine katte! (og tekst dertil :tihi:)

Skønne billeder. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jamen selvfølgelig passede hullet til prinsessen. Kradsetræet er jo specielt tilpasset til hende, så hun kan bevæge sig frit hen, hvor hun vil :tihi:

Ja ja det beviser endnu engang det stærke køn :lol:

Dejlige billeder af smukke Snehvide :hjerte:
På det sidste foto kan man altså godt se at Snehvide har selvtilliden i orden :smiley:

Skøn serie :hjerte:

Skønne Snehvide :inlove:
You go girl :rock:

Jeg elsker billeder af Milly, Snehvide og Rags - og den herlige tekst :ok:

Godt at Snehvide kunne sætte “drengerøven” på plads, så han ikke kom og snuppede hendes udkigspost :høhø:

PS. Er dronningen kommet ned igen?

Jeg er (næsten) sikker på, at FF igen måtte frem med stigen og hjælpe hende ned :tihi:

Skønne billeder af smukke Snehvide! Og som altid en absolut vidunderlig tekst til dem! Det er som at være der selv! :smiley:

Høhø hvad unge “fyre” ikke kan bedrive for, at bringe ældre “host” dronninger og prinsesser i fordærv med, er ikke værd at nævne :høhø:

Den unge “knøs” Rags har helt klart styr på sagerne, og pigerne er selvfølgelig blevet nysgerrige efter hvad han har haft af hemmeligheder på den mest fantastiske udsigtspost. Dem skal han da ikke sådan gå rundt og tro, han har helt for sig selv.

Når de så har indtaget og godkendt territoriet, er det da helt naturligt, at “knøsen” forvises til en, nåh ja mindre attraktiv udkigspost :cool: Han skal da ikke tro han er noget - eller nowet.

Igen fantastiske billeder og ord fra Casa Høje-Taastrup :thumbup:
“Potedask”
fra
Bina

Mange tak, Anja. Hvis hovedet kan komme igennem, skal maven også… :smiley:

Mange tak, Helene. En ganske almindelig hverdag, hvor der ikke skete noget særligt - og så alligevel… :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;878536]Skønne billeder. :hjerte: :hjerte: :hjerte:
Jamen selvfølgelig passede hullet til prinsessen. Kradsetræet er jo specielt tilpasset til hende, så hun kan bevæge sig frit hen, hvor hun vil :tihi:
Ja ja det beviser endnu engang det stærke køn :lol:[/QUOTE]

Mange tak, Susanne. Hun har været oppe i kassen før for at spise af Millys “Special” deroppe, men det var vist nok hendes første gang helt op. Men når de to andre går derop, må der jo være spændende… :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;878537]Dejlige billeder af smukke Snehvide :hjerte:
På det sidste foto kan man altså godt se at Snehvide har selvtilliden i orden :D[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Hendes selvtillid er i top - og hun kan lægge vægt bagved… :slight_smile:

Mange tak, Ea. :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;878546]Skønne Snehvide :inlove:
You go girl :rock:[/QUOTE]

Mange tak, Hrönn.

[QUOTE=Eva;878547]Jeg elsker billeder af Milly, Snehvide og Rags - og den herlige tekst :ok:
Godt at Snehvide kunne sætte “drengerøven” på plads, så han ikke kom og snuppede hendes udkigspost :høhø:
PS. Er dronningen kommet ned igen?[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Hun kan jo godt lide ham - og hun kan også godt lide at sætte ham på plads. :smiley:
Og jo - hun kom ned igen via træet.

Mange tak, Hanne. Nej stigen blev ikke nødvendig igen som sidste år, da hun var på taget. :smiley:

Mange tak, Trekkie. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg var der. :slight_smile:

[QUOTE=Kiwa;878563]Høhø hvad unge “fyre” ikke kan bedrive for, at bringe ældre “host” dronninger og prinsesser i fordærv med, er ikke værd at nævne :høhø:
Den unge “knøs” Rags har helt klart styr på sagerne, og pigerne er selvfølgelig blevet nysgerrige efter hvad han har haft af hemmeligheder på den mest fantastiske udsigtspost. Dem skal han da ikke sådan gå rundt og tro, han har helt for sig selv.
Når de så har indtaget og godkendt territoriet, er det da helt naturligt, at “knøsen” forvises til en, nåh ja mindre attraktiv udkigspost :cool: Han skal da ikke tro han er noget - eller nowet.
Igen fantastiske billeder og ord fra Casa Høje-Taastrup :thumbup:
“Potedask”
fra
Bina[/QUOTE]

Mange tak, Bina. Du burde også få dig sådan en ung dreng at hundse med… :smiley:

Jeg har aldrig lagt mærke til hendes meget charmerende næse :smiley: Den er da bare alt for kær!

:slight_smile: dejlig billedserie, de er nu skønne de to og Rags ser ud til at have respekt for den lidt ældre dame:D

Sikke nogle skønne billeder!! :slight_smile:
Og nogle smukke katte! :hjerte:

QUOTE=Charlotte;878654]Jeg har aldrig lagt mærke til hendes meget charmerende næse :smiley: Den er da bare alt for kær![/QUOTE]

Mange tak, Charlotte. Ja, Snehvide er bicolour - helt ud på næsetippen… :slight_smile:

Mange tak, Kirsten. Bortset fra, at han vil gå først ud af døren, så er han fantastisk godt opdraget hjemmefra. :slight_smile:

[QUOTE=MichellaOliver;878723]Sikke nogle skønne billeder!! :slight_smile:
Og nogle smukke katte! :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Michella. Du har jo også én af slagsen selv… :slight_smile:

Næh, har de sådan formastet sig til at kravle i dronningens klatretræ :yikes:

Er det virkelig første gang, Snehvide har været deroppe? Eller bare første gang, når I er hjemme :cool2:

Haha, jeg kan da godt forstå at hun også vil derop! Det er godt udsyn over kongeriget (eller dronningeriget, om man vil det) :høhø:

Ludvig sidder også tit på gulvet herhjemme og kigger MISundeligt op på Ofelia, som er oppe på alle de høje steder, hvor han altså ikke er heeelt adræt nok til at hoppe op. :wink:

[QUOTE=Cecilie89;878795]Haha, jeg kan da godt forstå at hun også vil derop! Det er godt udsyn over kongeriget (eller dronningeriget, om man vil det) :høhø:
Ludvig sidder også tit på gulvet herhjemme og kigger MISundeligt op på Ofelia, som er oppe på alle de høje steder, hvor han altså ikke er heeelt adræt nok til at hoppe op. ;)[/QUOTE]

Mange tak, Cecilie. Det er nemlig dejligt at komme op, hvor man kan overskue det hele. Du bliver nødt til at løfte Ludvig, hvis han ikke kan selv… :smiley:

[QUOTE=galath;878772]Næh, har de sådan formastet sig til at kravle i dronningens klatretræ :yikes:
Er det virkelig første gang, Snehvide har været deroppe? Eller bare første gang, når I er hjemme :cool2:[/QUOTE]

Mange tak, Ingrid. Hun fortæller mig, det er første gang, men det er vist lidt ligesom den med, at hun aldrig går på bordet… :gruble:
Hvad angår træet, så er Milly ikke så interesseret i det mere, så Rags har nærmest overtaget det. Milly har så taget den nullerput, der blev købt til Rags, men som han ikke har brugt så meget, fordi han bruger Snehvides store gyldne. Forvirret - følg med i næste afsnit her på Kattegale. :høhø:

De er så smukke alle dine katte, Finn :hjerte::hjerte::hjerte: