Snehvides store udstillingsdag med mange, mange billeder

Snehvide, du kan bare dét der! :rock:

Tak for at høre om din dag, og fordi jeg allernådigst måtte nusse lidt på din smukke og bløde pels. :inlove: :wehuu:

Hvor er det bare dejligt at læse at hun klarede dagen i stor stil :thumbup:
Og smuk det er hun jo :hjerte:

Skønt burskilt :høhø: Bare så ingen kunne være i tvivl, selv om der ingen spejle var :cool2:

Jeg går ud fra, den anden passer var Lene? Hyggeligt at se hende også :slight_smile: Men var Rags så helt alene hjemme?

Hvor er hun da en skøn prinsesse! - og dygtig at tage det hele så flot :pote:

Hendes Højhed er en fantastisk og enestående kat! TAk for en dejlig beretning med mange lækre billeder :thumbup:

Snehvide, du er bare for sej :rock:
Du er den smukkeste ældre dame :iloveyou:

Hvor er hun skøn :hjerte::hjerte::hjerte: og nogle dejlige billeder fra hendes dag :smiley:

Prinsessen er meget taknemmelig for alle jeres dejlige kommentarer.
Lige nu er hun i gang med en af sine vigtigste pligter (formiddagsluren), og hun har derfor bedt mig svare. :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1030084]Jamen, det er jo næsten som om, man var der selv :slight_smile:
Tak for dejlige billeder og tilhørende tekst![/QUOTE]

Mange tak, Charlotte.Det blev en lang historie, men hun havde også så meget at fortælle… :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1030085]Så skønne foto og herlig tekst :thumbup:
Selvfølgelig er Snehvide skønnest i hele verden :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Og det har vi jo vidst, siden vi var børn… :slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;1030087]Ihh hvor har jeg ventet på de billeder!
Snehvide er bare skøn og det ser ud til at hun klarede debuten med bravur![/QUOTE]

Mange tak, Vivi. Hun tog det så pænt. Ikke noget med at gemme sig i hjørnerne eller bag gardinerne. Det meste af dagen fladede hun ud midt i buret. :slight_smile:

Mange tak, Susanne. Prinsessen beder dig hilse Helios igen. Katte er som god vin, der bliver bedre med alderen. :slight_smile:

[QUOTE=Bølles mor;1030090]Kære Snehvide,
Det var dejligt endelig at kunne læse om dine oplevelser på din første udstilling. Det var godt at din (op)passer havde kameraet med.
Du har klaret det hele til UG og jeg kan godt forstå at det er krævende for en prinsesse i sin bedste alder. Og så stopper du jo din karriere som showkat på toppen og det er jo ikke et dårligt sted at være.[/QUOTE]

Mange tak, Anja. Det er nemlig rigtigt. Det var en kort karriere, men hun nåede, hvad hun skulle, og slutter på toppen. :slight_smile:

[QUOTE=HelleC74;1030093]Haha man kan da ikke andet end knus-elske den smukke Prinsesse :wehuu:
Tusind tak for billederne ![/QUOTE]

Mange tak, Helle. Vi elsker hende også højt her i huset. :hjerte: :slight_smile:

[QUOTE=Noël;1030096]Lille spjejl på væggen her …
Ja der kan jo kun komme et navn der Snehvide er den skønneste.:inlove:
Sikke en skøn billede historie , lige til at blive i godt humør af . :smiley:
Og en skøn godnat historie for mit vedkommende sov godt snehvid:stjerner:[/QUOTE]

Mange tak, Heidi. Hun er eventyrlig - og overrasker os gang på gang. :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1030100]Jaaaaaaamen så smuk og dejlig hun er :slight_smile:
Skøn beretning om Snehvides dag :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Luise. Og ligesom eventyrets Snehvide er hun ikke bare smuk, men også god. :slight_smile:

[QUOTE=12345;1030102]Tak for kigget deres majestæt :slight_smile:
smuk som altid[/QUOTE]

Mange tak, Winnie. Som altid, ja, for en prinsesse er jo aldrig morgengrim… :smiley:

Mange tak, Birthe. For skønheden kan også findes i en halvgammel internatskat. :slight_smile:

[QUOTE=Rumle;1030118]Snehvide er ret sej med at være debutant - men hun er jo en prinsesse i sin bedste alder :smiley:
rigtig dejlig billedeserie[/QUOTE]

Mange tak, Randi. Hun tog det over enhver forventning, og bagefter kunne man se, at hun virkeligt havde fået en oplevelse at tænke over. :slight_smile:

[QUOTE=Enki;1030123]:yatta: Så kom Snehvide på banen & sikken en stil prinsessen har! Man kan da ikke se på hende at det var første gang, hellere ikke at det var sidste, men fair nok, en prinsessen på 13 år må selv have lov at bestemme :hjerte:
Må indrømme at jeg efterhånde slet ikke kan stå for Snehvides næse, den er bare så kær! :ups: :inlove:
Hov… jeg glemte jo helt, sikke nogle gode billeder af prinsessen :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Ea. Vi havde jo frygtet, om det måske var for meget for hende, og så var vi naturligvis taget hjem igen. Men hun var bare så cool - opmærksom, men helt rolig, så længe hun fik lov at være i sit bur. :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;1030125]Deres Højhed
1000 tak fordi De ville dele denne for dem usædvanlige oplevelse :slight_smile:
De klarede det med bravour :ok:[/QUOTE]

Mange tak, Carina. Ja, det var en usædvanlig oplevelse, og prinsessen takker så mange gange for de smukke ord. :slight_smile:

Mange tak, Gitte. Ja, selv om hun oftest ser småsøvnig ud, så har hun altså også det dér glimt i øjet… :smiley:

[QUOTE=velfa;1030128]Jeg var en af de heldige, som fik audiens hos prinsessen og fik lov til at nusse den flotte ibenholtssorte pels.
Det er rart at høre at prinsessen klarede hele dagen i ophøjet stil og se de dejlige billeder.[/QUOTE]

Mange tak, Marie. Det var rigtigt hyggeligt at hilse på dig på selve dagen før, du fik din egen lille prinsesse hjem. :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;1030151]Der var jo prinsesse Snehvide, den skønneste i landet her. Hvor er det bare nogle gode billeder af Deres velerværdighed prinsesse. Smuk og klog som sædvanlig
Hvem der er skønnest i verden, tør vi ikke udtale os om… Men enhver ved da, at Snehvide er skønnest i landet her :storrespekt:, det står jo også i eventyret .Med venlig hilsen
:pote:Mikki.:pote:Mille.:pote:Mollie[/QUOTE]

Mange tak, Winnie. Snehvide beder dig hilse Mikki, Mille og Mollie, at landet her er det samme som hendes verden. Ja, altså ikke bladet Hendes Verden :smiley:

Mange tak, Line. Det glæder mig. :slight_smile:

[QUOTE=Eva;1030206]Tak til FF for de skønne billeder og for Snehvide for den medfølgende tekst - begge dele er super-duper :thumbup:
Snehvide du er og bliver en ener - tænk at klare sin første udstilling SÅ fint - respekt :storrespekt:[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Den kat rummer mere, end man aner - hvad mon bliver det næste? :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1030207]TAK fordi vi måtte se Eders Højhed :smiley: Billederne var ventet med længsel.
Jeg synes så ikke det er helt passende af passerne sådan at fotografere Eders Nåde på bakken, der er dog tidspunkter hvor en Dame må have sit privatliv… ;)[/QUOTE]

Mange tak, Trekkie. Jeg har engang læst, at Solkongen Louis d. 14 forrettede sine ærinder foran hele hoffets åsyn, så det… :smiley:

[QUOTE=Ravn;1030223]Snehvide, du kan bare dét der! :rock:
Tak for at høre om din dag, og fordi jeg allernådigst måtte nusse lidt på din smukke og bløde pels. :inlove: :wehuu:[/QUOTE]

Mange tak, Saga. Det var så hyggeligt, at I også kom forbi. :slight_smile:

[QUOTE=Catika;1030248]Hvor er det bare dejligt at læse at hun klarede dagen i stor stil :thumbup:
Og smuk det er hun jo :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Tine. Jeg er bare så glad for, at alt gik godt, for det var nu et lidt tosset projekt at kaste sig ud i med en 13-årig udstillingsdebutant. :smiley:

[QUOTE=galath;1030262]Skønt burskilt :høhø: Bare så ingen kunne være i tvivl, selv om der ingen spejle var :cool2:
Jeg går ud fra, den anden passer var Lene? Hyggeligt at se hende også :slight_smile: Men var Rags så helt alene hjemme?[/QUOTE]

Mange tak, Ingrid. Ja, det er Lene på et af billederne. Og Rags var helt alene hjemme - vist nok for første gang i sit liv, for nede hos Teresa var der jo altid de andre katte. Jeg formoder, han har gået og kaldt på Snehvide det meste af dagen lige som på videoen:slight_smile:

Mange tak, Camilla. Hun kunne have drevet det vidt, hvis hun var startet som ung… :slight_smile:

Mange tak, Isabella. Prinsessen beder dig også hilse Koh-i-Noor og Ra The Sun på det hjerteligste. :slight_smile:

[QUOTE=PiaH;1030307]Snehvide, du er bare for sej :rock:
Du er den smukkeste ældre dame :iloveyou:[/QUOTE]

Mange tak, Pia. Ja, selv en ældre dame som hende kan kaste sig ud i nye oplevelser… :slight_smile:

Mange tak, Mette. Selv om hun nok helst ville være blevet hjemme, så fik hun trods alt en god dag med nye oplevelser og max opmærksomhed. :slight_smile:

Nåede desværre ikke med ned for at møde Deres Højhed, men det ser ud til at De styrede såvel slaver som dommere og publikum med stiv pote.

Og det klæder Dem med slavernes valg af burgardin :slight_smile:

Åh smukke smukke Prinsesse Snehvide, selvfølgelig er du den smukkeste i verden.
Smukke billeder af dig og en dejlig fortælling om din dag i buret og på dommerbordet.
Hvor har du dog den aller kæreste søde lille næse.
Knus Elin og Missebanden

[QUOTE=Nobleman;1030367]Nåede desværre ikke med ned for at møde Deres Højhed, men det ser ud til at De styrede såvel slaver som dommere og publikum med stiv pote.
Og det klæder Dem med slavernes valg af burgardin :)[/QUOTE]

Mange tak, Kenneth. Ja, sådan nogle hvide sølvgardiner skal man være usædvanlig smuk for ikke at falde igennem med. Så det var et godt valg til mig… :smiley:

[QUOTE=Leopolds mor;1030687]Åh smukke smukke Prinsesse Snehvide, selvfølgelig er du den smukkeste i verden.
Smukke billeder af dig og en dejlig fortælling om din dag i buret og på dommerbordet.
Hvor har du dog den aller kæreste søde lille næse.[/QUOTE]

Mange tak, Elin. Ja, dommerne var også helt forgabte i min næse. Alt i alt en dejlig dag, hvor jeg fik gjort god reklame for voksne adoptivkatte… :slight_smile:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup