Snejbjerg d. 13. marts

Askja har været til Bette Lind, som jeg også havde ønsket som dommer.

Hun fik masser af ros, især for pelskvaliteten (når man ser bort fra den manglende krave) som er rigtig fin og tyk og lækker :slight_smile:

Askja fik sit cert, og der er ingen BIV.

Så er vi også kommet hjem efter en fantastisk udstilling :thumbup:

Morgunstrálans Jelly Bean fik en rigtig god bedømmelse og EX1, BIV Total, NOM og en ud af 4 stemmer på scenen - flot, flot udstillingsdebut for hende :wehu:Og jeg måtte samle min underkæbe op fra gulvet flere gange undervejs, som nogen af jer nok bemærkede :høhø:

Jungle Mans Bugatti fik sit sidste CAP, de var ikke nok til BIV, men han fik NOM (meget uventet synes jeg) foran 4 andre FLOTTE hankastrater. Han fik også én af 4 stemmer på scenen. :wehu:

Så alt i alt er vi meget tilfredse og glade :thumbup:

Et kæmpe stort tillykke til jer begge :wink:
Jane det var da en kanon flot debut for skønne Jelly Bean :wink:

Trylle fik sit første CAP idag. Han er lige gået i åben klasse ( 10 måneder + 3 dage) .
Der var ikke nok til BIV og NOM tabte han til smukke Bugatti.
En dejlig - men MEGET MEGET MEGET varm dag !

Stort tillykke med de flotte resultater.

Hilsen Sanne

Hov, jeg skal da lige huske at få sagt TILLYKKE til alle andre, der er kommet hjem med flotte resultater :ups:

Jeg takker også af for endnu en dejlig dag.

Papaya fik EX1 og NOM ud af 7 lækre smækre ungdyr :uha: Hun tabte på scenen til en Ragdoll, men den var virkelig smuk og fortjente det :slight_smile:

Tillykke med alle jeres flotte resultater, og endnu flottere katte… :klappekat:

Stort tillykke med de flotte resultater.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Stort Tillykke med alle de flotte resultater I alle kom hjem med i denne weekend… :slight_smile:

Så er vi også langt om længe kommet hjem efter en god udstilling.
Morgan fik CAC, og skulle dyste biv mod en jw og som forventet tabte han til den smukke dreng, som senere også blev BIS, så fair nok :slight_smile:

Tillykke til jer andre med de flotte resultater :smiley:

Det har været en rigtig dejlig dag i Snebjerg med mange smukke katte og rigtig mange søde kattefolk :slight_smile:

Min Baby er lidt uharmonisk i tiden - sådan i forhold til størrelse på krop og hoved - hovedet mangler at vokse med. Det så dommeren selvfølgelig. Hun fik dog alligevel en hel del rosende ord med på vejen af Bette Lind. Og jeg fik også lidt skæld ud for, at have puttet for meget texture i pelsen. Så kan jeg lære det kan jeg!! :slight_smile: Baby fik dog sit CAC og derved blev det så også.

Tillykke til alle med de flotte resultater :slight_smile:

Knus Gitte

Tillykke til alle :slight_smile: og tak for en hyggelig dag.

Vi havde 2 norske kastrat-drenge med.
Begge fik et cert. og stor ros for deres pelskvalitet og muskuløse bygninger.

Nu er vi endelig hjemme og har fået lukket Askja ud af kassen - og tømt bilen.

Hold da lige op, jeg er TRÆT!
Det er hårdt at være til katteudstilling i Jylland - når man først har været udstillet to dage i Messecenter Herning på Hest & Ryttermessen.

Tillykke til alle Jer andre med flotte resultater og ikke mindst de smukke katte I allesammen gik hjem med.

Stort tillykke med de flotte resultater :slight_smile:

Det har været en kanon hyggelig dag :slight_smile: men meget varmt :besvimer:

Jeg havde taget Jumanji med på trods af at han er meget asmytrisk i øjeblikket, men det er jo god øvelse.

Dommerne brugte knap 3 min på ham før han blev sendt tilbage i buret, der var faktisk kun krop og pels hun var tilfreds med. :høhø: Men jeg ELSKER min dreng :wehuu:

[QUOTE=En forhenværende bruger;562221]Så er vi også kommet hjem efter en fantastisk udstilling :thumbup:

Morgunstrálans Jelly Bean fik en rigtig god bedømmelse og EX1, BIV Total, NOM og en ud af 4 stemmer på scenen - flot, flot udstillingsdebut for hende :wehu:Og jeg måtte samle min underkæbe op fra gulvet flere gange undervejs, som nogen af jer nok bemærkede :høhø:

Jungle Mans Bugatti fik sit sidste CAP, de var ikke nok til BIV, men han fik NOM (meget uventet synes jeg) foran 4 andre FLOTTE hankastrater. Han fik også én af 4 stemmer på scenen. :wehu:

Så alt i alt er vi meget tilfredse og glade :thumbup:[/QUOTE]

Tillykke med begge, sikke en flot debut til prinsessen:):slight_smile:

Ja, så er jeg også kommet lidt til hægterne :tihi: Kunne godt mærke at jeg blev vækket af Mea kl. fem i morges, og ikke kunne falde i søvn igen :S Og så efter udstilling af Athea og en stewardtjans igår…

Men god dag. Diego fik sit CAPS, og pæne ting at vide. Judith Z kommenterede dog hans manglende muskelmasse, og det kan jeg jo kun give hende ret i, han mangler stadig noget endnu (men det er blev såååå meget bedre end det var! Gudskelov) efter hele den omgang med brækket hofte og senere sygdom.
Jeg var bare såå lykkelig over at have min krammebamse med efter et helt års pause. Og han fik i øvrigt ros for temperament hos dommeren :tihi: Hun kunne godt lide hans måde at gebærde sig på.

Stort tillykke til jer alle med de fine resultater :slight_smile:

Tillykke til jer alle :slight_smile:

Tillykke til jer alle med de fine resultater :slight_smile:

STORT til lykke til jer alle sammen, med de flotte resultater :slight_smile:

Tillykke til jer alle. :slight_smile:

Stort tillykke til jer alle :wehu: