Snøft

Jeg skal i dag sige farvel til en rigtig god, sjov og humoristisk, hjælpsom og dygtig kollega, som jeg har arbejdet sammen med siden 1994. Hun har fået nyt arbejde fra på mandag. Jeg ønsker hende al mulig held og lykke i sit nye arbejde, men det er bare så … -ked -ked -ked -ked -ked -ked -ked

Ja, det er trist at sige farvel til en god ven eller kollega. -ked -kramer
Vil også lige ønske hende held og lykke. -blomst

Kender følelsen

Og den modsatte. I fredags stoppede den mest intrigante kælling - og jeg kan ellers generelt lide de fleste jeg møder! - på min arbejdsplads.

Hun sladrede, trak stemningen ned og op efter sit eget humør - og var bare så pisse usikker selv, at hun konstant skulle genere andre - når de ikke var der.
Falsk! Og det er det eneste jeg virkelig ikke kan lide - falskhed

Jeg deltog ikke i hendes afskedsfest, for det ville have været falsk:-)

Hendes yndlings-sladderpartner er der stadig, men han er godt nok helt anderledes nu hvor hun er væk! Meget mere smilende. Hun har sikkert trukket ham med uden at han ville det

MVH

Det er trist at sige farvel til en god kollega Charlotte, men glæd dig over at hun har fået et andet job som hun sikkert bliver glad for. :slight_smile:

Det ville være meget værre hvis hun var blevet fyret -tommelned

[quote=lenschow;71448]Kender følelsen

Og den modsatte. I fredags stoppede den mest intrigante kælling - og jeg kan ellers generelt lide de fleste jeg møder! - på min arbejdsplads.

Hun sladrede, trak stemningen ned og op efter sit eget humør - og var bare så pisse usikker selv, at hun konstant skulle genere andre - når de ikke var der.
Falsk! Og det er det eneste jeg virkelig ikke kan lide - falskhed

Jeg deltog ikke i hendes afskedsfest, for det ville have været falsk:-)

Hendes yndlings-sladderpartner er der stadig, men han er godt nok helt anderledes nu hvor hun er væk! Meget mere smilende. Hun har sikkert trukket ham med uden at han ville det

MVH[/quote]

Jep de kan være rigtig stride den type der. -mai

[quote=lenschow;71448]Kender følelsen

Og den modsatte. I fredags stoppede den mest intrigante kælling - og jeg kan ellers generelt lide de fleste jeg møder! - på min arbejdsplads.

Hun sladrede, trak stemningen ned og op efter sit eget humør - og var bare så pisse usikker selv, at hun konstant skulle genere andre - når de ikke var der.
Falsk! Og det er det eneste jeg virkelig ikke kan lide - falskhed

Jeg deltog ikke i hendes afskedsfest, for det ville have været falsk:-)

Hendes yndlings-sladderpartner er der stadig, men han er godt nok helt anderledes nu hvor hun er væk! Meget mere smilende. Hun har sikkert trukket ham med uden at han ville det

MVH[/quote]

Sjovt sån en har vi også på min arb. plads -tihi Giiiisp fik lige en skræk om det mon er sån en alien-intrige-klon der besætter alle arb. pladser :? -what

Åh kan godt forstå dig, har prøvet det en gang, og hun var også min veninde… og udover det flyttede hun til den anden ende af landet -ked Håber I finder ud af at bevare kontakten -thumbs

-tommelned-tommelned Charlotte…

Jeg kan godt forstå dig og ved hvordan du har det-ked-ked

Når man har en rigtig god kollega på jobbet,så er det jo næsten som et familiemedlem.Sådan har jeg det…

Jeg har 2 superdejlige kollegaer og 1 som jeg bestemt ønsker at se arbejde et andet sted-fuck-fuckDet giver så dårlig en stemning at have en kollega som man bare ikke fungerer med.