Snowshoe på vej:-)

Har snakket med Elin - slimproppen er lige gået - alt er roligt - ingen små endnu. Fie har hentet sin HUND for han skal åbenbart ligge hos hende imens:-) Elin har lovet at skyde foto.

Vi opdaterer…

Nogle, der ved hvor lang tid, der går fra prop til Bamsetrolde?

Sidste gang vækkede hun jo mig, fordi fødslen var i gang, så dette er nyt for mig. Elin er helt cool - hun siger det er helt som det skal være:-) Det tror jeg gerne - men jeg er jo ekstrem pylret - så hvornår begynder man at blive urolig - hvis nu…

Slimproppen kan gå længe før, fødslen går i gang. Bliv først urolig, hvis hun ligger med presseveer, uden at der kommer killinger - indtil da er der kun at vente på, at hun finder, at tiden er inde til at de små skal ud.

TAk :slight_smile: Nu er jeg mere rolig - Elin er heælt rolig - det er kun mig:-)

Det er ikke presseveer… Det er “lægge ned veer”…

Fie ligger hos Elin og hygger sig:-)

[QUOTE=ThildeL;811061]Ih hvor spændende - tillykke!

Er der kommet en ny tråd? Synes ikke jeg kunne finde noget.[/QUOTE]

Gætter nej. ^^

Nope - jeg er på job., så er kun lige ind ekort og skrive med mellemrum…

Stadig ingen misser eller rigtige veer… Vi venter bare :slight_smile:

ihhhh, hvor er det spændende :slight_smile:

ejj hvor spændende :smiley: :smiley:

Nu er jeg ved at revne af spænding !!! ???

Cats og Conni

GOSH hun har go tid! :slight_smile:

Der har været lidt blod et par gange, plukveer og hun søger rundt - vi lader som om vi ikke ser det - men hun henter Elin ind imellem:-)

[QUOTE=lenschow;811349]GOSH hun har go tid! :slight_smile:

Der har været lidt blod et par gange, plukveer og hun søger rundt - vi lader som om vi ikke ser det - men hun henter Elin ind imellem:-)[/QUOTE]

Ja, hun nyder at have jeres fulde opmærksomhed :tihi:

[QUOTE=lenschow;811349]GOSH hun har go tid! :slight_smile:

Der har været lidt blod et par gange, plukveer og hun søger rundt - vi lader som om vi ikke ser det - men hun henter Elin ind imellem:-)[/QUOTE]

Ihh det er spændende - jeg holder vagt her i aften :smiley:

Lidt blod ind imellem, veer, men jeg tror roligt I kan gå i seng :slight_smile: Det var dog utroligt - ikke lig sidste gang må man sige :slight_smile: Hun hygger sig:-)

ajjj jeg troede der stod "første killing født " :smiley: :smiley:

Ikke to fødsler er ens, er min erfaring :wink:

:tihi: Bare vent lige pludselig ligger den første der.

Jeg sidder her med en MEgET rastløs kat, der søger og snakker til mig i et væk… Elin er på vej… Mit bud er at før middag er de her. Alt virker ok ellers…

Hvor er det spændende :slight_smile: Jeg glæder mig til en positiv opdatering når jeg kommer fra job i eftermiddag :slight_smile:

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Jeg håber, at det bliver i dag, og at alt går som smurt.

:)Hej Helle

Krydser fingre for at I får en god fødsel idag:)

Glæder mig til at høre nyt

Hilsen
Birthe & tossekattene