Snowshoe spam: Lousiana 15 uger - og lidt af Montana også

Ja Louisiana søger stadig et kærligt hjem:)

Her er et par friske af NULLERMUUUUUUS fra i dag. Og et par af hendes frække søster Montana, som vi jo beholder. Louisiana er hende med den brede blis og det milde blik:-)

Lige til at spise:høhø: Lucy altså! Se venligst bort fra hundeejer, der har været i skov i tre timers hår!:yikes::tihi:

:smelter::smelter::smelter:

Dejlige missere :hjerte:

Dejlige billeder. Den smukke Louisiana:hjerte: skal der nok hurtigt komme et hjem til. :slight_smile:

Fine billeder! Håber du snart finder en ny ejer til skønheden.

Altså !!! Hvis den lille mis bliver efterladt heromkring så har hun et hjem meget hurtigt lige her. Hun er så skøn, men pengepungen siger nej. Vi har trods alt købt 2 skønne bøller i år og de har begge været syge, så nej… men nøj hvor ville jeg gerne. Men ok jeg har også elsket lousi siden de første billeder af hende. suk

Ja hun er en dejlig lille trofast kat. Følger en som en hund, og da hun så mig igen råbte hun op af glæde, så hun sitrede og så gik hun op i mine arme og lå der:-) Ih jeg SAVNER hende:-)

Jeg skal hilse fra Lucy og sige hun har det sjovt lige nu. Hun ligger og bider Mogens i tæerne, mens han ser Montana fjernsyn:tihi::tihi:
Knus Elin