Sød og smuk sort hvid hanmisser

Han er samlet op midt i Ry by hvor han fornøjede sig med at vade ind i butikkerne. En af butikindehaverne syntes det var synd for ham og indleverede ham på dyreklinikken. Hun kunne dog ikke finde ham da hun havde taget bestemmelsen, for han lå på en af hendes skohylder bag et par sko og sov:høhø:.Han er testet fri for FIV of FeLV (katteaids og katteleukæmi), han er vaccineret, sundhedstjekket, øremærket, lagt i register (ind til videre i mit navn) OG neuraliseret. Han sidder på Galten dyreklinik og skulle nogen være interesseret i at berige sit liv med en smuk sød mis, så tag og besøg ham:thumbup: Hvis nogen vil være sød at sætte billedet ind af ham fra klinikkens hjemmeside (LEEEENE):ok: bliver jeg glad

det må næsten være denne fine dreng :slight_smile:

Hvor er han sød…han ligner min første kat på en prik, han havde også en lille klat hvide hår mellem øjnene. :slight_smile:

Nej det er en forkert mis. Han her er forlængst ordnet og bor vest for Herning. Nye sort hvide mis må så være på klinikkens facebook side.

var lige inde på fb og se - her er den smukke herre! :smiley:

… og lidt sjovt som de faktisk ligner lidt hinanden :slight_smile:

Gud hvor er han lækker! :hjerte:

Jeg har tænkt det samme PiaB. Første sort-hvide hanmisser er samlet op uden for Gl. Ry og sidste mis midt inde i Ry. I fugleflugtsafstand nok 2-3 km, så det kan sagtens være mis der er i familie. Han her er ordnet…sidste onsdag så han ønsker sig sådant et nye hjem i julegave. Han er sød, kærlig og SÅ fin en lille missedreng.

Hvor er han dejlig. :wehuu:

Han er vel nok fin - ligner også lidt noget af det vi har tvangsafmonteret hernede i foråret :wink:
VH
Susanne

Årh hvor er han SØD! Jeg elsker sådan nogle sort/hvide katte! Det ser så pænt ud. Og den der lille stribe på næsen er da komplet bedårende!

Jeg håber han hurtigt får sig et nyt hjem :smiley:

Jeg håber også der er nogen der henvender sig, for sådan en fin mis fortjener noget at blive køsset af. Han kommer på klinikkens hjemmeside imorgen og hittekattehjemmesiden en af de nærmeste dage. Så endelig…spred budskabet om den fine mis

Kom til at tænke på…dybest set har jeg vel sat ham i den forkerte kategori. Burde han ikke være i omplaceringskategorien. Kan nogen flytte tråden

JUUUBLE…Simba får nyt hjem imorgen. Han skal bo i Galten og får et luksusliv i særklasse

Jeg skal omkring klinikken og verificerer dem her inden jeg møder på arbejde og have omregistreret ham iaften når jeg kommer hjem. Endnu en af mine lånere kan nu gives titlen Hittemisse-ejer. Egentlig er det lidt sørgeligt for hun mistede sin kat for 14 dage siden.Futte blev 14 år og fik cancer. Nu håber jeg Simba vil give Inga liv i huset igen og jeg ved i hvert tilfælde han vil få det som blommen i en æggeskal