Søde Pippi på næsten 15 år

Pippi så så uforskammet sød ud i aftes, da hun lå og sov ved siden af mig mens jeg så en film. Det at ligge så tæt på mig og sove er hun begyndt med siden vi er flyttet. Hun er stadig sky, men ikke nær så meget som før. Vi fik hende i pleje som hittekilling og når man er en lille killing der er blevet jagtet med en kost og hvad ved jeg, så er man bange. Det har taget det meste af 15 år at overbevise hende om vi ikke er farlige og vi ikke vil gøre hende ondt. Idag kommer hun og slår mig på benet, når hun vil nusse og hun mener vi ikke er spor farlige når vi ligger i sengen. Så om natten ligger hun hos mig og sover. Hun er stadig sky, særlig overfor folk hun ikke ser så tit. Dog når Pia kommer på besøg kommer hun frem næsten med det samme.
I får lige et billede af den lille fine pige.

18 Synes om

Hvor er hun sød og smuk :lovelove:- dejligt at hun langt om længe har fået tillid til jer :thumbup:

1 Synes om

Pippi er en smuk lille stribe :smiling_face_with_three_hearts:
Dejligt at have dig tilbage Elin :hugs:

Pippi er bare så skøn, og det har taget mig mange år at få lov at se hende og det at røre ved hende, det skulle jeg bare ikke, men inden for det sidste 1½ år ca. må jeg gerne og jeg er meget beæret over det, smukke skønne Pippi :smelter: :smelter:

1 Synes om

Tak skal du have Eva og ja det betaler sig at være tålmodig.

1 Synes om

Sikke en sød og dejligt billed af Pippi :blush:

Med venlig hilsen

Hvor er det dejigt at se hende - jeg har jo hilst på hende dengang hun var en lillebitte hittekilling, der boede på det ene badeværelse, mens vi sad og grillede ude på terrassen, dengang for 15 år siden.

1 Synes om

Ja tænk det er så længe siden.

1 Synes om