Sofa-katten

Bamse har altså bare en svaghed for vores sofa. Ligeså snart en af os rejser sig er han der som en mis, liiiiige på den varme plet!

I går kom jeg lidt tidligere hjem fra praktik, så det var lige i hans middagslur og når Bamse sover, ja så sover han altså godt og tungt.
Dette var så hvad der mødte mig!!
Min tykke Bamse der bare ligger, eller nærmest sidder halvt op, og snork bobler!

Ih hvor er han dog sød den “lille” Bamse.
Hilsen Lisbeth

Hvor er han dog bare noget af det sødeste! :wehuu: lige til at nusse :hjerte:

aj hvor er det bare godt, der er da næsten dømt kysse maveskind der
hvor er han bare lækker

-LOL Hvis ikke det lige var en kat, så ville jeg håbe at det havde været en god fest, for det ligner sgu en brandert der bliver sovet ud. :rock:

Sikke en livsnyder :ok:

  • Og en kysseklar mave :wehuu:

Nårhh hvor er han dog dejlig den Bamse-fis :wehuu:
Nej så nænner man da ikke at sætte sig igen når kongen får sig sin skønhedssøvn :inlove:

Haha, hvor er han dejlig

Måtte lige vise ham til Casper og fortælle at det er sådan en vi får…

Nååå han er da fin og lige klar til at blive kysset på den tykke mave :wehuu:

Den der lækre sofakat må godt få en hel sofa hos mig:wehuu:
Knus Elin

-wehuu

Hvor er han sød som han sidder der og sover :wehuu: :wehuu:

Mange tak! Han er nemlig lige kysseklar, og det er ikke noget problem at nusse mave på ham når han sover, for han vågner ikke :slight_smile:

Han er nuttet :slight_smile:

Her hjemme skal man også passe godt på sin plads i sofaen ellers ligger der pludselig en anden :høhø:

Hvor er han dog sød… det er da til at smelte ethvert hjerte det der :slight_smile: :slight_smile:

Hvor er han dejlig. Skønt billed…

Synes nu, det er lidt ondt sådan at kommer hjem og forstyrre han lige midt i hans middagslur:-) hehe