Sofus skal hedde...?

Kan vi ikke få 6 muligheder.???
Syntes bestemt at StripperSofie mangler på listen :klapper::klapper::klapper:

Og ellers “såen iorden, Simon…at lade os være med igen” :thumbup::thumbup:

Jeg synes også hun skal hedde Anja, nu hvor du har en Victor :thumbup:

For mig et det en stolt, elegant dame, der kender sit eget værd :slight_smile: Desuden - alle katte vil da helst bestemme det hele? :stuck_out_tongue:

:tihi: Jeg stemmer altså også for Anja :ups:

nix ikke mine fladnæse…

Jeg beklager DYBT!
Men lillepigen kom til at hedde noget HELT andet end de navne i stemte om :stuck_out_tongue:

Det skyldes at mine forældre havde en meget sød hund engang som hed Columbine. Det havde jeg helt glemt, men blev mindet om det idag, og så tænkte jeg: “Det er da det hun skal hedde!”

Så i sønnens faderens og helligåndens navn, blev hun nu døbt Columbine (kaldenavn: Bine)

[quote=Simon;493254]Jeg beklager DYBT!
Men lillepigen kom til at hedde noget HELT andet end de navne i stemte om :stuck_out_tongue:

Det skyldes at mine forældre havde en meget sød hund engang som hed Columbine. Det havde jeg helt glemt, men blev mindet om det idag, og så tænkte jeg: “Det er da det hun skal hedde!”

Så i sønnens faderens og helligåndens navn, blev hun nu døbt Columbine (kaldenavn: Bine)[/quote]

Det er da også et sødt navn.

Tillykke med dit nye navn (Colum)Bine

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Årh, Columbine er da også et rigtig sødt navn :thumbup:

Victor og Bine… Det klinger godt. :ok:

Det da os et super flot navn - TIllykke med Bine :hjerte:

Det er også et rigtig godt og fint navn :slight_smile: Bedre end dem vi stemmer om, synes jeg :smiley: Tillykke med hendes navn :slight_smile:

Det er da et fint navn alligevel… :thumbup:

Ja, du skal i hvert tilfælde ikke undskylde!!!
Det skulle du dog have gjort hvis du var kommet frem til Bine, uden vi fik lov at stemme om de andre navne.

Det er altid ret sjove tråde, når vi gør det.

Kunne man fremover forlange at alle nyankomne katte hos medlemmerne…de skal navnegives herinde i en tråd, hvor vi alle er med ???

:thumbup::thumbup::thumbup:

Tillykke med Bine…det er et sødt navn!!

Det er da også klart det bedste navn af dem alle sammen! :thumbup: SUPER sødt! :hjerte:
Tillykke med din lille Columbine. :inlove: