Søger ammemor

[quote=Lord Byron;232520]:bebe: jeg sender alle gode tanker til hende og :kryds: alt hvad jeg har for at det skal gå godt:kryds:

Hvor vil hun have killingen hen?[/quote]

Hun vil gemme dem længst under sengen. Hun har nu fået de 2 sidste også, så må vi se om de kan få hende malket op igen. Ingen ting at sige til at hun vil gemme dem, og sig selv.

Krydser fingre for, at alt kommer til at gå godt

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Åhh, håber virkelig alt går godt med mormis og de små :kryds: :kryds: :kryds:

Det er frygtelig når en missemor sådan flytter rundt med hendes børn - de steder hun finder er ikke altid de bedste :-/. Jeg har lige været igennem turen med gaia, som bare konstant ville flytte hendes killinger …Jeg havde forinden blokeret under sengen, for der ville JEG ikke ha’ killingerne, men hun fandt da bare andre finurlige steder …Til sidst blev jeg SÅ træt af det, at vi købte denne kravlegård her :
http://www.unimati.biz/product.asp?product=1101

Nu blev den dog ikke aktuel til Gaia’s nuværende kuld, men i fremtiden vil den helt sikker blive taget i brug.

Held og lykke Camilla og god bedring til både dig og missemor :slight_smile:

[quote=Alice;232630]Det er frygtelig når en missemor sådan flytter rundt med hendes børn - de steder hun finder er ikke altid de bedste :-/. Jeg har lige været igennem turen med gaia, som bare konstant ville flytte hendes killinger …Jeg havde forinden blokeret under sengen, for der ville JEG ikke ha’ killingerne, men hun fandt da bare andre finurlige steder …Til sidst blev jeg SÅ træt af det, at vi købte denne kravlegård her :
http://www.unimati.biz/product.asp?product=1101

Nu blev den dog ikke aktuel til Gaia’s nuværende kuld, men i fremtiden vil den helt sikker blive taget i brug.

Held og lykke Camilla og god bedring til både dig og missemor :-)[/quote]
Vi har sådan en kravlegård, men den forhindrer ikke mormiseen i at flytte dem grundigt rundt. Nej, hun får lov at bestemme, så der kan komme ro på…det trænger vi MEGET til.

(Jeg købte min kravlegård hos Zooplus i england til 300 kr -engel)

Er der kommet mere ro på nu :slight_smile:

ja nu hjælper det. Mormis er begyndt at spise godt, hun har spist kalvefilet, Almo nature og Aplaus dåsemad. Hun er træt, slidt og ligner noget der er løgn…men hun passer de sidste 3 killinger, selvom natten har været meget urolig.

Men det går små skridt i rigtig retning. Og meldingerne fra ammefamilierne er positive :slight_smile:

[quote=Chicabee;233028]ja nu hjælper det. Mormis er begyndt at spise godt, hun har spist kalvefilet, Almo nature og Aplaus dåsemad. Hun er træt, slidt og ligner noget der er løgn…men hun passer de sidste 3 killinger, selvom natten har været meget urolig.

Men det går små skridt i rigtig retning. Og meldingerne fra ammefamilierne er positive :)[/quote]

:kryds: ei hvor lyder det godt jeg vil foresætte med at :kryds: for jer…

:kram:

Åh, det var da dejligt at høre. Krydser fingre for at det går i den rigtige retning og de alle klarer den

Godt det går i den rigtige retning…håber det fortsætter :kryds::kryds::kryds:

Der er ro i fødekassen, og mormis er gået sig en lille tur ned i stuen…og interessen for mad er rigtig god. Så jeg tror det går fremad. De små er 5 døgn gamle imorgen, så jeg tror på at skulle nogle af dem være smuttet i kampens hede var det sket. Men det er nogle små hidsige vatkugler , med en vilje til livet så stor. Det SKAL gå :ok:

Jeg skal lige forstå noget :høhø:

De killinger som så er kommet et andet sted hen, får du dem hjem igen på et tidspunkt eller hvordan fungere det?