Søger nogen der kan sy (kostume)

Hej folkens.

Jeg søger nogen her på sjælland - gerne i nærheden af kbh - der er skide gode til at sy.

Sagen er nemlig den at jeg skal til et sommerscenarie her til sommer (rollespil), og de har lavet et særligt kostumekompendie.

Så jeg søger en der kan hjælpe mig med at få syet et kostume, for jeg har ingen symaskine, og kunne ikke sy en knap i et par bukser uden at få ødelagt begge dele :doh:

Dette er hvad de har lavet / skrevet:

[ul]
[li]Vi vil ikke se kostumer hvor hovedparten af materialet er nervøst velour, fleece og lagenlærred[/li][/ul]
Androgynia:
Lysets Dronnings tilbedere hylder deres guddom ved at bære hendes farve hvid og igennem lettere stof, viser de deres hyldest til livet. Deres snit er meget fine, oftest empire snittet til kvinderne, hvorimod mændene oftest bære mere posede skjorter og bukser. Oftest bærer mændene også åbne kåber. I de højere lag broderes der oftest i en mørkere nuance hvid, og til tider med små simili sten og perler, i kanterne på tøjet og nogle kvinder bærer også lette slør for at vise deres tro på uskylden, også her ses det oftest med broderier.

Jeg betaler naturligvis materialer osv - og så kan vi tale om hvad du skal have for at sy kjolen/kjolerne for mig - for jeg forventer naturligvis ikke at nogen slår til og gør det af hjertets godhed :slight_smile:

Håber nogen kan hjælpe mig :slight_smile: