Søges; hvidt net til kattesikring af vinduer

Hej folkens…:slight_smile:

Ved i hvor man kan købe hvidt net der er holdbart, og med masker på max 5 x 5 cm??

Jeg har været i silvan og kigge, men de har kun grønt, og det er jeg ikke interesseret i at have for vinduerne…

Vi vil så gerne have sikret vores skråvinduer… Kattene har endnu ikke forsøgt at springe der op, men ingen af os slapper helt af når vinduerne er åbne… Så de skal altså kattesikres…
[LEFT]Vi har snakket om insektnet evt vil være nok, men det har jeg ikke helt tillid til når det kommer til stykket… Men tænker om synet af det alligevel vil stoppe dem i at gøre et forsøg… :?[/LEFT]

Det er disse vinduer der skal sikres i første omgang

  • Tak! -kramer

:inlove::inlove::inlove:

Hmmmmm… nu er jeg ikke heelt dum udi tøseløsninger…såe… kunne du/I ikke lave en træramme af nogen lister - sætte hønsenet på - og herefter sætte dem på med nogle vridere ???

:?:?:?

Hvis du ikke fatter hvad jeg mener, så vend trygt tilbage… så kan jeg evt. tage billeder af mine kattesikrede vinduer
(ikke skråvinduer)

:inlove:

Joeee søde Therese :inlove:… det er en mulighed… men jeg kunne så godt tænke mig at det var muligt at pille det ned, og gemme det af vejen de dage hvor det ikke er nødvendigt med vinduerne helt åbne… sådan en træramme fylder så meget… :?

:slight_smile:

Jamn… mine sidder der ikke fast - jeg tager dem af og på efter behov - og det er ganske tynde lister - så det skæmmer ikke jeres totalt flotte spisestue.

:rock::rock:

Jamen de fylder vel stadig når de ikke er på… eller hvad??

  • og tak for kompliment, den er dog ikke færdig… mangler en skænk under vinduet mv… men det koster jo det hele -kramer

[quote=Rimmen;213656]Jamen de fylder vel stadig når de ikke er på… eller hvad??

  • og tak for kompliment, den er dog ikke færdig… mangler en skænk under vinduet mv… men det koster jo det hele -kramer[/quote]

:sorry:

Fik lige besøg af mor, kom til at sige i telefonen at jeg havde vandmelon og en skuffe i fryseren fyyyyyldt med is fra isbilen i torsdags…så nu har hun været her og hente en forsvarlig portion af begge dele.

:savle::savle:

Tager lige et billede af et af mine kattesikre vinduesrammer…

[quote=Therese;213653]:slight_smile:

Jamn… mine sidder der ikke fast - jeg tager dem af og på efter behov - og det er ganske tynde lister - så det skæmmer ikke jeres totalt flotte spisestue.

:rock::rock:[/quote]

Kan vi ikke se et billede af det? Har selv nogle skåvinduer der skal sikres:)

:ok::ok::ok:

Kommer her :

Det er bare ganske tynde lister, hvorpå der er sat hønsenet - og så kan man selv vælge hvilke beslag man vil bruge så de sidder fast alt efter om det er ovenlysvinduer eller almindelig vinduer…

:inlove::inlove:

Se her både for net og sikring af skrå-vinduer:
http://loppetjansen.dk/kat/sikkerhed_290_da/

[quote=Mega;213699]Se her både for net og sikring af skrå-vinduer:
http://loppetjansen.dk/kat/sikkerhed_290_da/[/quote]

:tak::tak::tak:

BFik lige besøg af mor, kom til at sige i telefonen at jeg havde vandmelon og en skuffe i fryseren fyyyyyldt med is fra isbilen i torsdags…så nu har hun været her og hente en forsvarlig portion af begge dele.[/B]

BTager lige et billede af et af mine kattesikre vinduesrammer…[/B][/quote]

Det lyder rigtig lækkert:thumbup:

Kommer her :

Det er bare ganske tynde lister, hvorpå der er sat hønsenet - og så kan man selv vælge hvilke beslag man vil bruge så de sidder fast alt efter om det er ovenlysvinduer eller almindelig vinduer…

:inlove::inlove:[/quote]

Kan sådanne holde til at en eller to 6-7 kgs katte kunne finde på at hænge i dem??? :slight_smile:

[quote=Mega;213699]Se her både for net og sikring af skrå-vinduer:
http://loppetjansen.dk/kat/sikkerhed_290_da/[/quote]

Tak -kramer

Ellers har Zooplus net til en fornuftig pris… Både hvide, sorte og transperante…

Det transperante er lavet af noget fiskesnøre-lignende.
Min 2,6 kgs. kat har prøvet at hænge i det uden problemer, men jeg trør ikke lige love noget om 6-7 kgs. basser :wink:

www.fluenet.dk

Altas opdrætter har dem på mange af deres vinduer. Man kan ikke se de er på, når man kigger ud af vinduet, medmindre man kigger godt efter. Der bliver klatret i det, uden det kan ses. De fungerer ligesom rullegardiner, kører i en skinne som går i et med vinduesrammen, det ser skide godt ud :ok:

[QUOTE=DK Thomani;213911]www.fluenet.dk

Altas opdrætter har dem på mange af deres vinduer. Man kan ikke se de er på, når man kigger ud af vinduet, medmindre man kigger godt efter. Der bliver klatret i det, uden det kan ses. De fungerer ligesom rullegardiner, kører i en skinne som går i et med vinduesrammen, det ser skide godt ud :ok:[/QUOTE]

jeg har præcis det samme i hele min lejlighed - det ser super ud :slight_smile:

Jeg tør slet ikke have bløde net, sådan. Det er mine alt for destruktive til.

Tog lige et billede af mit køkkenvindue, men kan godt se er der er mange ting som du ikke lige kan bruge 1. det er sort. 2. lukningerne skulle være mere solide, hvis kattene kunne finde på at hænge sig gitteret ellers ville det falde ned når vinduerne er skrå, og 3. jeg ved ikke hvor det kan købes, for det er fundet på et loppemarked. :slight_smile:

Men ville lige vise alligevel. :ups::ikkemig::tak: -tihi De kan da i det mindste gemmes væk om vinteren.

Og de stopper ikke vinden fra at blæse ind. Det gjorde mine tidligere nemlig idet maskerne var mindre.

Sheer: Den er en god løsning, men alt for voldsom… Kæresten vil ikke have noget så tydeligt… Så jeg er på jagt efter en effektiv og nærmest usynlig løsning, hehe - men tak alligevel :smiley:

Og tak til alle jer andre også !

-kramer

[QUOTE=Rimmen;214053]Sheer: Den er en god løsning, men alt for voldsom… Kæresten vil ikke have noget så tydeligt… Så jeg er på jagt efter en effektiv og nærmest usynlig løsning, hehe - men tak alligevel :smiley:

Og tak til alle jer andre også !

-kramer[/QUOTE]

vær så artig - en effektiv og stortset usynlig løsning… den holder til 6 cooner

se bag bordet foran vinduet… det er hvad du kan se - både i daglys og i mørke… det er den mest perfekte løsning der er allermindst synlig

[QUOTE=Sheer;213994]Jeg tør slet ikke have bløde net, sådan. Det er mine alt for destruktive til.

Tog lige et billede af mit køkkenvindue, men kan godt se er der er mange ting som du ikke lige kan bruge 1. det er sort. 2. lukningerne skulle være mere solide, hvis kattene kunne finde på at hænge sig gitteret ellers ville det falde ned når vinduerne er skrå, og 3. jeg ved ikke hvor det kan købes, for det er fundet på et loppemarked. :slight_smile:

Men ville lige vise alligevel. :ups::ikkemig::tak: -tihi De kan da i det mindste gemmes væk om vinteren.

Og de stopper ikke vinden fra at blæse ind. Det gjorde mine tidligere nemlig idet maskerne var mindre.[/QUOTE]

hvor har du dem fra, og hvad er prisen ca. og ikke mindst hvor store kan de være ?
For vores vinduer er kæææmpe.

[QUOTE=Battlestar;214100]

vær så artig - en effektiv og stortset usynlig løsning… den holder til 6 cooner

se bag bordet foran vinduet… det er hvad du kan se - både i daglys og i mørke… det er den mest perfekte løsning der er allermindst synlig[/QUOTE]

gitze de er perfekte og pæne… men jeg sys det bliver lidt dyrt. F.eks hvis jeg skulle have til bare vores fire vinduer.