Sol og skygge

Når der er fuldt blus på solen, kan kattene finde skyggen…

Lige bortset fra, når man skal have en tår vand…

Men vi klager ikke. Efter det kolde forår er det da skønt, at varmen endeligt er her. :thumbup:

Skønt billede af The queen hvor hun sidder og drikker af kanden :slight_smile:

Lucky sender sin dybeste respekt for den skønne Snehvide. Kun en kande er god nok til den smukke frøken :ok:
:smiley: :smiley: :smiley:

Ja, katte kan nok finde de gode steder i varmen :slight_smile:
Hvor er det et godt foto af Snehvide hvor hun drikker af Madam blå…eller er det Madam hvid :smiley:

Igen, dejlige billeder af dine livsnyder :hjerte:

Mange tak, Carina. Dejligt frisk vand er bare sagen sådan en dag. :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1093822]Lucky sender sin dybeste respekt for den skønne Snehvide. Kun en kande er god nok til den smukke frøken :ok:
:smiley: :smiley: :D[/QUOTE]

Mange tak, Luise. Der skal jo noget til, når Prinsessen skal have slukket tørsten… :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1093825]Ja, katte kan nok finde de gode steder i varmen :slight_smile:
Hvor er det et godt foto af Snehvide hvor hun drikker af Madam blå…eller er det Madam hvid :D[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Kanden er “Madam Lyseblå” - et arvestykke fra min mor.
Den er stor, men hun havde faktisk en endnu større, for “Hvis der skulle komme et fremmed mensk’ forbi”. :slight_smile:

Mange tak, Ea. I dag har de mest nydt det i skyggen, for Snehvides sorte pels bliver nærmest kogende, hvis hun ligger i solen ret længe. :slight_smile:

Jeg fandt for øvrigt et billede mere fra engang i marts, da de lige var begyndt at drikke af kanden.
Begge måtte stikke hovedet helt nede i kanden, indtil vi fik lært, at den altid skal være fyldt op… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1093840]Mange tak, Carina. Dejligt frisk vand er bare sagen sådan en dag. :slight_smile:

Mange tak, Luise. Der skal jo noget til, når Prinsessen skal have slukket tørsten… :slight_smile:

Den er stor, men hun havde faktisk en endnu større, for “Hvis der skulle komme et fremmed mensk’ forbi”. :slight_smile:

Mange tak, Ea. I dag har de mest nydt det i skyggen, for Snehvides sorte pels bliver nærmest kogende, hvis hun ligger i solen ret længe. :slight_smile:

Jeg fandt for øvrigt et billede mere fra engang i marts, da de begyndte at drikke af kanden.
Begge måtte stikke hovedet helt nede i kanden, indtil vi fik lært, at den altid skal være fyldt op… :smiley:

[/QUOTE]

Ellers et fedt billede :smiley:

HA HA elsker billederne hvor kattene drikker af kanden :smiley:

De forstår at nyde det gode vejr:)

[QUOTE=FinnFrode;1093840]Mange tak, Carina. Dejligt frisk vand er bare sagen sådan en dag. :slight_smile:

Jeg fandt for øvrigt et billede mere fra engang i marts, da de lige var begyndt at drikke af kanden.

[/QUOTE]

Skønt foto :smiley:
Hvis hun havde en endnu større kan jeg godt se at der har kunne være en god stor kaffetår hvis der kom nogen forbi :smiley:
Noget helt andet…kaffen smagte MEGET bedre dengang den blev lavet på gammeldaws maner :slight_smile:

Dejlige billeder af smuksakkerne, der er så heldige, at de kan være ude og selv bestemme om det skal være i sol eller skygge :ok:

Og en hel kande med dejligt frisk vand - så kan de da næsten ikke forlænge mere :smiley:

(Men det gør de jo nok alligevel) :tihi:

Mange tak, Ea. Han skulle virkeligt strække sig for at nå… :slight_smile:

Mange tak, Birthe. Der skulle have stået blomster i den, men nu er det kattenes kande. :slight_smile:

Mange tak, Lonnie. De nyder det i den grad. :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1093859]Skønt foto :smiley:
Hvis hun havde en endnu større kan jeg godt se at der har kunne være en god stor kaffetår hvis der kom nogen forbi :smiley:
Noget helt andet…kaffen smagte MEGET bedre dengang den blev lavet på gammeldaws maner :)[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Alting smagte meget bedre dengang, men måske er det bare i erindringen. For hun brugte også Richs i kaffen, og det tror jeg ikke ligefrem forbedrede smagen… :smiley:

[QUOTE=Eva;1093861]Dejlige billeder af smuksakkerne, der er så heldige, at de kan være ude og selv bestemme om det skal være i sol eller skygge :ok:
Og en hel kande med dejligt frisk vand - så kan de da næsten ikke forlænge mere :smiley:
(Men det gør de jo nok alligevel) :tihi:[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Det forhindrer dog ikke Snehvide i at kigge bebrejdende på mig over, at jeg ikke skruer bare lidt ned. Og der bliver også brummet en del, når de skal ind om aftenen… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1093767] Lige bortset fra, når man skal have en tår vand…

Jeg fandt for øvrigt et billede mere fra engang i marts, da de lige var begyndt at drikke af kanden. Begge måtte stikke hovedet helt nede i kanden, indtil vi fik lært, at den altid skal være fyldt op… :smiley:

[/QUOTE]

Ja og når man sammenligner de to tilstande, fra starten med den fine Madam Blå og til i dag, så er man jo ikke i tvivl om hvilken der ser mest elegant og ikke mindst mest misseværdig ud :klapper: Man er tilbøjelig til at sige stakkels Rags sådan, at blive fanget i en ret så ydmygende stilling. :klappekat: Det ser jo ud som om han har tabt sit hoved, og står febrilsk og leder efter det :høhø:

Dejlige billeder, med ren afslapning i det skønne vejr. Det er godt de har lidt skyggesteder, når solen bager på den måde :ok: De ser ud til, at nyde livet i fulde drag :slight_smile:

(En dag må jeg simpelthen opleve Bina ligge og dase i fuld frihed, uden sele og line. Det skal jeg bare.)

Jeg gebruger lige billedet fra i formiddags, hvor de vogtede hegnet. Naboens fede Molly kunne jo komme forbi…

Og ellers har Snehvide hele eftermiddagen ligget klar til at jage de frække fugle ud af jordbærbedet… :slight_smile:

Sikke nogle dejlige billeder :slight_smile:

Uhhh jeg elsker katte i haven! Snehvide forstår jo, at tiltrække folks opmærksomhed på skønneste måde, mens Rags flyder ud på fliserne!! Dejlige billeder, af smukke katte!

Cats og Conni

Og lidt flere fra sidst på eftermiddagen:

Rags slendrer hjem efter en krævende vagt.

Selv når han har fri, er ørerne på stilke…

• så prinsessen kan sove uforstyrret. :smiley:

Mange tak, Conni. Kattene elsker også at være i haven, for der er så meget at følge med i.:slight_smile:

Mange tak, Christina. :slight_smile:

I skal da bygge en indhegning, ja I skal. Det er ikke fuld frihed, men tæt på… :smiley:

Hvor de dog nyder livet, de to :rock:

Skønne billeder :wehuu:

Rags tager sin opgave som vagtkat meget alvorligt - han skal jo også passe på både Snehvide og jer :ok:

Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne give mine to banditter sådanne forhold, men det kniber jo lidt, når man bor i lejlighed på 1. sal :frowning: