Solskin?

Mon det var dagens 5 minutters solskin, vi lige fik :? :S

Var det en idé med denne tråd som log over, hvilke dage, vi har solskin overhovedet :?

(Overvejer at trække for igen, efter ½ time med gardinerne trukket fra)

Mon ikke det ville blive en meget kort tråd :frowning:

NP

[quote=Niels Peter;301939]Mon ikke det ville blive en meget kort tråd :frowning:

NP[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Som du kan sige det - her har solen nu skinnet lige fra morgenstunden og frem til nu… så måske er det et spørgsmål om, hvad tid Frk. Misi har været oppe i dag ??

:ventilator:

Busted!
Tirsdag var en lang dag, så da jeg stod op, var der gråt udenfor. Men rigtigt, jeg var vågen noget tidligere, og kunne godt se, at det var lysere end ellers.
Nu er det gråt igen, så med et grin må jeg give NP ret :S

[quote=MiSi;302014]Busted!
Tirsdag var en lang dag, så da jeg stod op, var der gråt udenfor. Men rigtigt, jeg var vågen noget tidligere, og kunne godt se, at det var lysere end ellers.
Nu er det gråt igen, så med et grin må jeg give NP ret :S[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Du er heldigvis selv Frøken i huset - og må derfor selv bestemme, hvornår du står op - jeg selv KAN bare ikke sove længe mere - uanset, hvornår jeg sover, vågner jeg ved 7.30-tiden.

:muhaha:

men-men… jeg står ikke op på den tid - ligger ca. 30-45 minutter og taler med Silke om, hvad vi hver især har drømt.

:hjerte:

Her i det jydske har har solen skinnet hele dagen, både igår og idag. Det samme har den i det sydfranske hvor min kære gemal ankom til idag :slight_smile: