Som lovet - billed dokumentation på kvalitetskontol

Hej allesammen…

Så kom første del af mine bestilte senge fra Cleopet i England. ved ikke lige hvor 2. det flyver rundt men den dukker nok op i morgen eller deromkring.

efter den blev samlet og sat der hvor den skulle stå gik der ikke mange sekunder før chilli var inde og inspicere, med stor succes.

se selv:

Chilli er i hvert fald yderst tilfreds. [bigloony]

For at supplere Chillis åbenlyse tilfredshed kan jeg konkludere at sengen er virkelig flot lavet, kvaliteten er lækker og den er let at samle.
Den er virkelig stor… Chilli er en 7.5 kg voksen mco pige og når hun ligger inde i den er der plads til en puttekammerat.
Jeg er virkelig overrasket -thumbs

Den ser vildt dejlig ud - og misseren ser vældig tilfreds ud -thumbs -pote -pote -forelsket

Det tror jeg bestemt også hun synes den er… hun har ligget der siden billederne blev taget i eftermiddags, kun afbrudt af en tumletur med Khiva -høhø

Den ser rigtig lækker ud -bravo

Jeg tør ikke vise mine misser det billede, så koster det igen -høhø -høhø

Den ser godt nok lækker ud…og indholdet gør det jo ikke mindre godt -forelsket

Uha, den er lækker -forelsket

Åhh hvor hun hygger

lige en lille billed update efter Radiatorsengen fra CleoPet ankom, alle kattene elsker den men Chilli bestemmer så det er hende der har førsteret -hæhæ

Den ser godt nok lækker ud og indholdet ikke mindre -love -love

Mange Tak Denise. Indholdet er til hver en tid også det jeg har kærest! men det gør ikk noget at det de kære ligger i er pænt at kigge på -thumbs