Som lovet

Som jeg skrev i en tråd så har vi jo fået en ny beboer. Nu er de 3 i huset Morgan , Rex og Balder.

Men lidt foto af den nye beboer og hvor godt det går i Valsgård.

:smelter:

Nååh, hvor er de skønne :wehuu:Der findes ikke noget smukkere syn end puttende burmesere :hjerte:

Hold op hvor ligner sådan en klippet bimse bare ens nye krammebamse :inlove:

Leopols mor (Elin ) kalder ham Lambi fåret . Hun er ikke den eneste der gør det.

Det var sandelig på tide, vi fik lov at se de to skønheder! Hvor er de dejlige - og hvor elsker de hinanden allerede :slight_smile:

Jeg har lidt ondt af Morgan lige nu, men pelsen vokser heldigvis ud igen, så han kan få sit imponerende look tilbage. :slight_smile:

Og ellers er det jo nogle skønne billeder af tre smukke og dejlige katte. :hjerte:

Nurg Puttemesere! hvor er de dejlige! Og Morgan er altså osse sød med sommerhår L (hvorfor var det nu han blev klippet ned?.. min hukommelse er ret hullet…)

Der er flere ting. Han for mange knuder under armen , i sommers syntes jeg det var lidt synd med den pels, hårboller og nogen gange gider han ikke børstning. Det var lidt sjovt da han blev klippet der fik vi en helt andet kat. Nu spænder han rundt, fjolle kat, stjæler mad, han miauer nu og mange andre ting vi overveje om han skal se sådan ud hele tiden, det er lige som om han er mere glad.

Som min mand siger det nok som med mennesker det er er ikke alle der gider at være lang håret

Der var mine yndlings chokoladeknapper jo. Jeg kommer snart og nusser pelsen af jer og nusser med mit lille lam også.

Åhh hvor er de dejlige alle tre :hjerte:

…suuuuuk der mangler altså en bimse i mit liv!

Skøn billedserie, også af lamsebamsebimsen hehe :wink: