Somalikillinger 17 uger

Ja så blev de allerede 17 uger og meget er sket. De er ikke blevet mindre frække og man kan godt mærke at de 3 bæster er i huset for hold op de kan larme :tihi:

Killer Carlos har udviklet sig helt fantastisk. Han har fået mere farve og sort end jeg kunne håbe og han har en helt fantastisk krop :hjerte: Han er også fantastisk fræk, men det kommer ikke bag på mig :tihi: Han er også meget kælen og han elsker at sidde på armen og blive båret på :hjerte:

Chiara er en lille prinsesse og hun er ikke så meget for når legen bliver for voldsom, men tag ikke fejl, hun er fræk nok :cool2: Chiara har hele tiden haft farven og det sorte, så det er jeg vældig tilfreds med. Hun er lidt klumpet i kroppen, men hun har også udviklet sig i den rigtige retning :hjerte: Chiara elsker også at blive båret på og så er hun husets madtyv (Ghetto go home :høhø:

Chita skulle ha’ været en dreng, for hold op hun er strid :tihi: Chita gider ikke så meget at blive løftet på, det har hun ikke tid til der skal nemlig leges :slight_smile:
Chita har en ok farve og sort, men ikke den glød som de 2 andre har. Hun har også fået en lækker krop og hun har en dejlig silkeblød pels :hjerte:
Jeg elsker hendes øreplacering :hjerte:

Hvor er de alle 3 bare smukke. :hjerte:

Gad så gerne eje en lækker somali en dag, men ak det må blive ved drømmene…

Tak for kigget af dine 3 herligheder! :wehuu:

Ham Carlos må du gerne sende hjem til mig ASAP!:smelter:

De er godt nok blevet store - tiden må jo være fløjet afsted siden 11-ugers billederne. Glæder mig til at møde Carlos på udstillingen d. 4. :slight_smile:

De er præcis så smukke og sikkert også så frække, som Somalier skal være. Dem er du vist sluppet helt godt afsted med. :ok:

Chiara ligner altså også en lille prinsesse på billedet. Hun mangler kun lige et lyserødt strutskørt :høhø: Nej, hun er bare såååå kær og fin :hjerte:

Seje Killer Carlos :wehuu: hold op, hvor er han lækker :smelter:

Han kunne da godt flytter herhjem, det der med det frække passer vist lige ind blandt de nuværende katte-dyr

:slight_smile:

De er godt nok lækre :slight_smile: Er Ghetto far? eller er han kun til pynt? eller nowet :lol:

Hvor er de altså smukke :love2:

Hvor er de smukke og søde alle tre!!:wehuu:

Tak for kommentarerne :slight_smile:

Nej for f***** da, er du tosset :klapper: Ghetto er kun til pynt :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;732553]De er godt nok blevet store - tiden må jo være fløjet afsted siden 11-ugers billederne. Glæder mig til at møde Carlos på udstillingen d. 4. :slight_smile:

De er præcis så smukke og sikkert også så frække, som Somalier skal være. Dem er du vist sluppet helt godt afsted med. :ok:[/QUOTE]

Ja der er sket en del siden de var 11 uger :hjerte:

Du må kramme Carlos, han elsker det :cool2:

Ihhhhh altså :wehuu: fine fine fine misser

Ghetto er kun til pynt :høhø:

hm… og lidt ballade :tihi:… har du fået tørret jorden op og taget ham til nåde igen

[QUOTE=Vipstøsen;732775]Ihhhhh altså :wehuu: fine fine fine misser

hm… og lidt ballade :tihi:… har du fået tørret jorden op og taget ham til nåde igen[/QUOTE]

Ja det har jeg :høhø:

Hvor er de skønne!!!:love2:

Chiara kan du bare sende til Nørrebro - jeg tror hun ville passe godt til to MCO kastrater :smiley:

Hvor er de altså FLOTTEEEEEEE! :smelter:

Åhh de somalier bliver jeg bare mere og mere vild med, ville sådan en fin mis mon passe ind med mine to piger og mig :inlove:

Ikke for at lokke, men det vil den helt sikkert… :slight_smile:

Uhh du lokker! :høhø: Ej, jeg skal heller ikke have mis nr. 3 lige nu… nok først om nogle års tid når jeg er flyttet til noget større. Men faldt jeg over en han der var lidt roligere af sig, så kunne jeg nok ikke sige nej. Et bonus-spørgsmål… så nogen herinde snakke om de uroligt-kælne vs. roligt-kælne katte… hvad plejer Somalier at være? Ligger de og splatter ud når de bliver nusset eller styrter der rundt? :smiley:

[QUOTE=Catika;732691]Tak for kommentarerne :slight_smile:

Nej for f***** da, er du tosset :klapper: Ghetto er kun til pynt :høhø:[/QUOTE]

:slight_smile: Men det gør han til gengæld fortrinligt :klapper:

Det er jo sådan en, vi lige har fået - men han bliver her. :slight_smile:
Hvis du kommer til Racekattens udstilling 4. december i Holmbladsgade, kan du møde ham - og så længe du bare lader være med at kigge på Tine’s lækre Carlos i buret buret ved siden af, bliver du jo ikke lokket, vel? :høhø:

Rags ligger meget gerne på skødet for at kæle, og han vil også gerne nusse næse i lang tid. Men hvis han hører en spændende lyd fra den anden ende af huset, skal han altså lige undersøge, hvad det er - og så kommer han tilbage og fortsætter kæleriet. :slight_smile: