Some kind of monster

Jeg har lige siddet og set ZULU-dokumentar.

Metallica - som er et gudeband i mine øjne - har jo lavet deres egen dokumentar “Some kind of monster”.

Er der andre herinde der har set den?

Man følger bandets interne krise, lige fra James der ryger på afvænning og skal blive en del af bandet igen, til produktionen af sange og nye rytmer, samt fundet af ny bassist og forberedelser til tour og indspilning af musikvideo i et maximum security prison.

Det var en helt vildt fed oplevelse at se dem som mennesker lige pludselig og se aspekter af dem som man ikke tænker over når man ser dem til koncert eller lytter til deres musik.

Jeg er meget imponeret over hvad de har gået igennem og stadig går igennem. Elsker stadig metallica vildt meget!

jeg har den dokumentar på dvd og den er bare fed fra start til slut og ja, man må sige at med det de har været igennem i deres karriere er det ufatteligt at de stadig er sammen.
har været metallica freak lige siden 85-86 hvor de var et absolut underground-band
og så må man sige at james har den fedeste stemme

[quote=Johnny;320911]jeg har den dokumentar på dvd og den er bare fed fra start til slut og ja, man må sige at med det de har været igennem i deres karriere er det ufatteligt at de stadig er sammen.
har været metallica freak lige siden 85-86 hvor de var et absolut underground-band
og så må man sige at james har den fedeste stemme[/quote]

Helt helt enig!

Jeg blev Metallica-fan i 98 da jeg var 16 og gik på efterskole og jeg fik en cd der hed “Reload” af min kære fader :rock:

Jeg har også set dokumentaren om Metallica flere gange - jeg er stor fan af dem og har været det i mange år.:rock:
Da mine børn var små elskede de at danse rundt til Metallica sammen med mig, så man kan sige de blev “skadede” i en tidlig alder.:slight_smile:

Hilsen Jette.

[quote=Jette - og burmeserne!;320922]Jeg har også set dokumentaren om Metallica flere gange - jeg er stor fan af dem og har været det i mange år.:rock:
Da mine børn var små elskede de at danse rundt til Metallica sammen med mig, så man kan sige de blev “skadede” i en tidlig alder.:slight_smile:

Hilsen Jette.[/quote]

LOL!

Ja det er sikkert kun et inkarneret Metallica-fan der kan sidde og sige at en guitar kan have en sexet lyd :tihi:

Og hold da op hvor jeg har tudet til Nothing else matters mange gange og skrålet hamrende falsk med på unforgiven II

The black album er altså guld…

seek- seek and destroy sigger jeg bare s og koncerten i kbh i sommers var hver en øre værd !!!

Ja sad alene og så den i KBH og fuck den var fed! Fik et helt andet syn på dem - og jeg elsker også deres musik!