Sommer og vådfoder

Så er mine… især Frederik også underlig. Han plejer at få sin tallerken på et bestemt spot i køkkenet. Lige nu så er det højst et par slik også går man fornærmet. Jeg tager tallerkenen med, placerer den et andet sted i køkkenet. og nu er det bare den mest lækre mad ever :doh:

…samt @_DK_Sugieh billede af “kande”-katten

Ja, der er så ikke nogen af dem der har læst de bøger som fortæller at katte skal drikke/spise af brede beholdere så deres knurhår kan være foldet fyldt ud :laughing:

9 Synes om

Jeg vil lige tilføje, at hvis vandstanden gik så lavt, som Rags demonstrerer, så kunne jeg høre båthornet bræge med hovedet i kanden for hurtigst mulig opfyldning :smile::heart: Han var en herlig gut ham Lucky :heart:

8 Synes om

Jeg åbnede en af de dåser du donerede til mine katte og gav dem ½-delen, da jeg stod op … tænkte, så får de resten til aften.
Men Bambina vidste åbenbart at der var mere, hvor det kom fra, og nu har jeg overgivet mig og serveret den anden ½-del :surrender: … og fadet er slikket rent :flode1:

11 Synes om

Men server samme variant i morgen og du vil sikkert få blikket og anklager om elendigt hundeføde… :wink:

4 Synes om

Det tro jeg heller ikke nogen gør :tihi: :slem: bare lige for en sikkerheds skyld jeg skrev det :tihi:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om