Sommer redning

Nu har Victoria i et stykke tid skabt sig hver gang jeg friserede hende og jeg har ladt hende slippe alt for let, men i dag skulle det så være…og hold da helt op hvor var der meget hår der ikke skulle være der… -mai

Det kostede mig et par bid og nogle skrammer, men hver og en var fortjent… -øøøvvvs

Jeg vejede det bag efter på en brevvægt og der var…ja hvor meget tror i at der var? -høhø

50gram? LOL

Hold da op en portion. Er det taget med kam og børste? Eller har du også haft FURminatoren igang? Tjaeee, vægten er jo noget svær. Jeg gætter på 25 gram.

May-Britt…Fuminatoren var også med…

Ja, kunne næsten tænke mig til det. Synes du ikke den bare er SÅ god?

Jo May-Britt den er rigtig god…men den kan absolut ikke arbejde alene… :smiley:

Den er rigtig god til at gå igennem med og så bruge en anden kam bagefter…hold da op hvor kommer der bare meget af…

Jeg er virkelig glad for at jeg blev overbevist om at sådanne en måtte jeg bare have… :smiley:

Hold da op en masse. Hvad det vejer, har ingen ide overhovedet. Men jeg ville slet ikke have troet der var Victorias pels pga farven :smiley:
Nu har du ikke taget for meget af, hun skulle nødig fryse i AC’en :smiley:

Denise, det er hendes, men jeg farvede hende bagefter… -høhø og Denise…bare rolig med hensyn til ACen…jeg slukker jo inden der bliver for køligt… -høhø

Det er faktisk hendes underuld der har den farve…

Glemte lige at sige at der var 16g

Prøv at forestille dig hvor dejligt missen har det nu -love -love Tænk at slippe af med så meget her i sommervarmen det må være dejligt, vores er også blevet børstet rigtig godt igennem -love -love

Karen…hun ser faktisk rigtig veltilpas ud -høhø