Sommer

Er der andre end mig der nyder, at det endelig er blevet sommer?

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg sidder godtnok og sveder, men kunne alligevel aldrig finde på at klage

• jeg har længtes sådan efter lidt sol og varme.

(Men det behøver så heller ikke blive varmere)

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Det må gerne blive ved læææænge endnu for min skyld - jeg savner bestemt ikke regn, blæst og kulde.

:):):):):slight_smile:

Jamen det er da så skøn , som det kan være :thumbup::thumbup:

Det behøver bestemt heller ikke blive mere varmt for min skyld , jeg syntes det er lige tilpas . Har lige siddet i skyggen med en god bog og min uundværlige kaffe :slight_smile:

ja, det er godtnok varmt, men hvor ville jeg dog ønske der kom en dag med stille regn, vores græsplæne er efterhånden så grå og vissen at den er trist at se på trods det at jeg vander dagligt. vores blomster ku osse godt trænge til en god gang regnvand:)

:):slight_smile:

Aldrig i mange år har jeg nydt sommeren så meget som nu… det er også derfor jeg ikke er så meget herinde.

:slight_smile:

Jeg vil uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, og ikke sidde her foran skærmen morgen, middag og aften - det kan jeg gøre når det er blevet efterår og vinter igen.

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Du har ret Eva, det er en super dejlig sommer vi har nu… dejlig høj sol og masser af varme… Vi gik en tur ned til stranden i dag og satte os og spiste frokost, det var skønt og især børnene badede selvom vandtemeraturen ikke er er mere end omkring 17 grader :S

Det er SOMMER nu og det er rigtig varmt hernede. :sveder::plask:

Det er fantastisk :thumbup::thumbup: Dog bliver jeg så ugidelig i den her varme :ferie01:

[quote=Mie;210098]Du har ret Eva, det er en super dejlig sommer vi har nu… dejlig høj sol og masser af varme… Vi gik en tur ned til stranden i dag og satte os og spiste frokost, det var skønt og især børnene badede selvom vandtemeraturen ikke er er mere end omkring 17 grader :S

[/quote]

Sikke da et skønt billede Mie - det må have været herligt at indtage frokosten i de omgivelser.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Børn er ikke så kuldskære - jeg hoppede da også i bølgen blå som barn, selv om vandtemperaturen ikke var højere.

:ok::ok::ok::ok:

Jeg synes, her er alt for varmt. :frowning:
Har svedt hele dagen, selvom jeg har lavet nada, og vinduet har stået åbent hele tiden.
For min skyld måtte det gerne snart blive køligere. :slight_smile:

Det er så dejligt at det er blevet sommer :wehu:

Jeg nyder hvert sekund -waytohot
Det skal tids nok blive, regn og rusk igen.

Sommer med sol og varme er da det bedste :thumbup:
Det er jo det vi skal leve højt på i de kedelige og grå vinterdage :slight_smile:

Pu ha, indrømmer blankt der er for varmt for mig. Selv hundene er trætte af varmen og Tiger gider slet ikke og blive aktiveret/trænet med før efter kl.22 pga. heden.
Boromir er der imod rigtig glad for at nyde solen i forhaven og har endelig smidt sin vinterpels, hvilket har taget noget tid for ham.
MVH
Gitte

I går var det altså for varmt :sveder:

Jeg arbejder arbejder på højtryk udenfor i disse dage og i går nåede jeg slet ikke det jeg havde forestillet mig, jeg skulle hele tiden rende og drikke noget eller spise lidt vandmelon … og blev voldsomt svimmel sidst på dagen :rolleyes:

I dag har jeg heldigvis ikke tid til at lave noget herhjemme før i eftermiddag …