Sommerbilleder med hørmere

Selv om Milly er ude og kigge i haven hver dag, er det sjældent, jeg får en chance for at fotografere alle tre sammen.
Men i går var de ude for at kigge på de nye blomster.

Rags drønede som altid rundt for hvis nu, at der var noget han kunne hjælpe med.

Damerne fik en baldrian-hørmer hver at underholde sig med.

Rags kommer jo ude fra landet og er nok ikke så kendt med storbyens stimulanser…

Men han skulle i hvert fald ikke blande sig i, hvad de lavede.

Efter de to gamle damers mening, har de unge nemlig slet ikke godt af den slags.

Og så kom det til sidst - billedet jeg ventede på med alle tre, så man kan se dem. :slight_smile:

Sikke en god historie - og sjovt som de to “damer” passer på deres hørmere :smiley:

Skønt med en omgang gruppebilleder af dine dejlige katte :hjerte:

Jeg synes altså, at det er totalt mis(:tihi:)visende, at Snehvide, hedder Prinsesse Snehvide…hun burde hedde Dronning Snehvide.
Hun er da tilpas majestætisk til at bære navnet. :slight_smile:

Skønne skønne katte:wehuu:

Det er sådan nogle dejlige misser, du har dig.

Jeg tør slet ikke prøve på at tage et gruppefoto, dertil har jeg vist lidt for mange katte :lol:

Skønne missere :love2:

Intet er så dejligt som at komme ud i solen:D

Man kan tydeligt se at de bare nyder det,især damerne og deres hørmere:høhø:

Tine

Dejlige billeder af de tre misser:wehuu: Det ser ud til at de nyder livet:)

Jeg istemmer at Snehvide burde være Dronning Snehvide. (af Sjælland… Dronning Phumba regerer jo herovre :wink:

Og hvor er det nogle skønne billeder :slight_smile: Hvorfor får de stakkels dyr kun lov at lege med deres hørmere udenfor? :tihi:
(jeg ved det godt… har man EN gang prøvet at vågne fordi man har vendt sig og stukket næsen ned i sådan en…)

Mange tak, Britta. Ja, de passer godt på alt, de kan skrabe til sig. :smiley:

Mange tak, Ea. Det er jo ikke så tit, jeg kan vise dem sammen - og i godt vejr. :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;910667]Jeg synes altså, at det er totalt mis(:tihi:)visende, at Snehvide, hedder Prinsesse Snehvide…hun burde hedde Dronning Snehvide.
Hun er da tilpas majestætisk til at bære navnet. :)[/QUOTE]

Mange tak, Sim. Jeg tænkte faktisk så sent som i går eftermiddags over, hvad der skal ske med titlen, når (hvis) Snehvide engang om meget længe avancerer til førstekat. Men nej, hun vil altid være min Prinsesse uanset, hvad der sker. :slight_smile:

Mange tak, Aja. :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;910669]Det er sådan nogle dejlige misser, du har dig.
Jeg tør slet ikke prøve på at tage et gruppefoto, dertil har jeg vist lidt for mange katte :lol:[/QUOTE]

Mange tak, Susanne. Ja, gruppebilleder var også meget nemmere, da vi kun havde to… :slight_smile:

Mange tak, Rumle. :slight_smile:

[QUOTE=skoglund;910708]Intet er så dejligt som at komme ud i solen:D
Man kan tydeligt se at de bare nyder det,især damerne og deres hørmere:høhø:[/QUOTE]

Mange tak, Tine. De nyder i hvert fald sommeren og er ude alt det, de får lov til - d.v.s. når vi er hjemme. :slight_smile:

Mange tak, Anja. Det glædeligste er, at Milly er kommet over vinterens sygdom og faktisk efterhånden har overskud til at acceptere Rags. Han får også lov at snuse til hende nu… :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;910735]Jeg istemmer at Snehvide burde være Dronning Snehvide. (af Sjælland… Dronning Phumba regerer jo herovre :wink:
Og hvor er det nogle skønne billeder :slight_smile: Hvorfor får de stakkels dyr kun lov at lege med deres hørmere udenfor? :tihi:
(jeg ved det godt… har man EN gang prøvet at vågne fordi man har vendt sig og stukket næsen ned i sådan en…)[/QUOTE]

Mange tak, Trekkie. Prinsessen er og bliver Prinsessen, jvf. ovenfor. Og Rags er vel nærmest en slags Hofmarskal eller måske Førsteminister…
Hørmerne har fået forbud mod at komme ind i huset - spørg mig ikke, hvorfor… :høhø:

Endnu en gang tak for billeder af jeres skønne katte :love2: … dejligt at høre at Milly er på toppen igen :ok: den gamle tøs :tihi:

Mange tak. Hun har det bare fået det så godt, så nu har hun også overskud til efterhånden næsten at acceptere den lille grønskolling… :smiley:

Hvor er det sødt!!
Dejligt at se, at damerne nyder dagen og livet i haven med hørmerne…

Sjovt, at Rags ikke skal nyde noget af den hørmer. Det er noget for de “voksne”…:høhø: Men interessant, at han observerer dem og tænker “hvad mon dog der er i den?”

[QUOTE=Apollo;911056]Hvor er det sødt!!
Dejligt at se, at damerne nyder dagen og livet i haven med hørmerne…
Sjovt, at Rags ikke skal nyde noget af den hørmer. Det er noget for de “voksne”…:høhø: Men interessant, at han observerer dem og tænker “hvad mon dog der er i den?”[/QUOTE]

Mange tak, Karina. Han kan faktisk godt lege med hørmere, som dette billede fra tidligere viser. Men gentleman eller ej - når birden kommer frem, venter han ikke på, at det bliver hans tur… :smiley:

Hvor har i smukke og lækre katte :wehuu::wehuu:

Jeg er så misundelig på jeres have, det er lige sådan noget jeg ønsker mig når jeg engang er færdig med at læse :smiley:

Søde Rags med hørmer billede.:slight_smile:

[QUOTE=Panthera;911077]Hvor har i smukke og lækre katte :wehuu::wehuu:
Jeg er så misundelig på jeres have, det er lige sådan noget jeg ønsker mig når jeg engang er færdig med at læse :D[/QUOTE]

Mange tak, Helle. Vores have er ikke ret stor, men de har lidt stauder at ligge på lur bag ved, når de skal holde øje med, hvad der foregår udenfor hegnet. :slight_smile:

Ja, omtalen af ham holdt stik. Ham er bare noget af det sødeste.:hjerte:

Altsåååå nu har jeg jo lige luret igen (kan man andet med så dejlige missere ??)

Den høje blå blomst … hvad er det for en ?

Endnu en skøn billedserie fra “Casa” Tåstrup :ok:. Men altså Finn - har du overvejet hvilke billeder du kunne få, hvis du indkøbte bare en enkelt “hørmer” mere???

Så ville Rags jo netop også kunne deltage fuldt ud i “ballet” med de smukke damer, der helt tydeligvis ikke er parate til, at dele deres helt vidunderlige “tingester” :muhaha:

Skønt at se Dronning Milly og Prinsesse Snehvide i fuld begejstring over en såkaldt “hørmer” ikke, at jeg aner hvad en sådan indebærer. Men har dog fornemmelsen af, at der er er ganske “naturlig forklaring” på, hvorfor den slags ikke nydes indedøre :høhø:

Mvh
Yvonne