Mange tak, Britta. Ja, de passer godt på alt, de kan skrabe til sig. 
Mange tak, Ea. Det er jo ikke så tit, jeg kan vise dem sammen - og i godt vejr. 
[QUOTE=Sim-Sim;910667]Jeg synes altså, at det er totalt mis(
)visende, at Snehvide, hedder Prinsesse Snehvide…hun burde hedde Dronning Snehvide.
Hun er da tilpas majestætisk til at bære navnet. :)[/QUOTE]
Mange tak, Sim. Jeg tænkte faktisk så sent som i går eftermiddags over, hvad der skal ske med titlen, når (hvis) Snehvide engang om meget længe avancerer til førstekat. Men nej, hun vil altid være min Prinsesse uanset, hvad der sker. 
Mange tak, Aja. 
[QUOTE=DK Blackangel;910669]Det er sådan nogle dejlige misser, du har dig.
Jeg tør slet ikke prøve på at tage et gruppefoto, dertil har jeg vist lidt for mange katte
[/QUOTE]
Mange tak, Susanne. Ja, gruppebilleder var også meget nemmere, da vi kun havde to… 
Mange tak, Rumle. 
[QUOTE=skoglund;910708]Intet er så dejligt som at komme ud i solen:D
Man kan tydeligt se at de bare nyder det,især damerne og deres hørmere:høhø:[/QUOTE]
Mange tak, Tine. De nyder i hvert fald sommeren og er ude alt det, de får lov til - d.v.s. når vi er hjemme. 
Mange tak, Anja. Det glædeligste er, at Milly er kommet over vinterens sygdom og faktisk efterhånden har overskud til at acceptere Rags. Han får også lov at snuse til hende nu… 
[QUOTE=TrekkieGrrrl;910735]Jeg istemmer at Snehvide burde være Dronning Snehvide. (af Sjælland… Dronning Phumba regerer jo herovre 
Og hvor er det nogle skønne billeder
Hvorfor får de stakkels dyr kun lov at lege med deres hørmere udenfor? 
(jeg ved det godt… har man EN gang prøvet at vågne fordi man har vendt sig og stukket næsen ned i sådan en…)[/QUOTE]
Mange tak, Trekkie. Prinsessen er og bliver Prinsessen, jvf. ovenfor. Og Rags er vel nærmest en slags Hofmarskal eller måske Førsteminister…
Hørmerne har fået forbud mod at komme ind i huset - spørg mig ikke, hvorfor… :høhø: