Sommerens store ASTI fest hos Battlestar 21/7 2012

Godt så…

jeg er en kvinde af mit ord - og det ændrer min nye hårfarve ikke på… så her er datoen for den lovede altan-have-asti-fest

21 - 7 - midt i industriferien, midt i hedebølgen og ikke på en udstillingsdag (hverken i Tica eller Fife regi)

Så sæt allerede nu kryds i kalenderen… så dagen ikke bliver optaget!

Til julefesten lovede jeg at holde en sommerfest - og da jeg ikke serverer gløgg midt om sommeren, så bliver mit bidrag naturligvis MASSER af sommerkølig Sangria og hyldeblomst-drinks til dem der ikke er til rødvin…

Alle medbringer hvad de tror de kan rumme af Asti - og så en flaske mere :smiley: :smiley: (eller bare hvad i nu kunne have lyst til)

samt et eller andet let spiseligt (og solcreme - der er sol på altanen fra kl 13)

jeg slår madrasser ect op ude på altanen så vi alle kan være derude og hvis nogle af jer kommer fra Jylland, så kan jeg arrangere omkring 4 sovepladser hvis i tager sovepose med

Jeg glæder mig meget til at se så mange der har tid, lyst og mulighed for at komme og feste kattegale style… det er en ting vi er absolut gode til :slight_smile:

Der skulle være ledigt i kalenderen, så jeg vil rigtig gerne komme. :smiley:

Jeg mener bestemt vi aftalte, at vi alle sammen skulle overnatte - jeg kan da ikke køre hverken bil eller tog hjem i min tilstand :tihi:

I’ll be there…!!! :cool: :rock:

skal lige se om jeg kan kombinere det med besøg på Frederiksberg - men overvejer KRAFTIGT at komme og deltage :smiley:

Hurra!!! Jeg har fri fra klodslandet. :wehu: :wehu:
Jeg skal lige undersøge om jeg ellers skal noget, men indtil videre vil jeg gerne reservere en overnatningsmulighed.

Jeg kan godt komme! Og jeg kommer!

Jeg glæder mig! :juhu:

jeg er faktisk 99% sikker på, at jeg kommer uanset :smiley: kan jeg også reservere en soveplads? :slight_smile: skal nok medbringe sovepose :smiley:
(skal bare lige sikre mig, at det ikke er der jeg skal passe forældrenes hus :S )

[QUOTE=PiaB;844063]jeg er faktisk 99% sikker på, at jeg kommer uanset :smiley: kan jeg også reservere en soveplads? :slight_smile: skal nok medbringe sovepose :smiley:
(skal bare lige sikre mig, at det ikke er der jeg skal passe forældrenes hus :S )[/QUOTE]Hvordan har du tænkt dig, at rejse Pia? Bil, tog, helikopter?

jamen jeg regner med at dukke op. Uh glæder mig allerede! Det bliver så godt

Pas - tog eller bilen (og dermed færgen fra Århus) alt efter hvad jeg ellers skal derovre :slight_smile: skal jeg på besøg på Frederiksberg også overvejer jeg bilen - ellers tager jeg toget tror jeg :slight_smile: (for hvis jeg ska på besøg på Frederiksberg skal jeg formentligt fylde bilen med gnavere :tihi: det kan jeg ikke i toget så nemt)

Arj, jeg kommer hjem fra ferie d. 21/7 … meeen mon ikke jeg med lidt tankeakrobatik kan passe det ind alligevel?

… Det lød i hvert fald til at blive rimelig skandaløst ud fra snakken omkring bordet til julefrokosten, og det kan min nysgerrighed slet ikke tåle at gå glip af. :wink:

Fra ca. hvornår på dagen åbner “Casa del Battlestar”? :slight_smile:

Eeej det lyder sindssygt hyggeligt :slight_smile:
Men hjælp… Kender jo ingen in real life :ups: :S

Jeg er ikke på ferie, og mon ikke mit kræ har født til den tid (jeg kan sgu blive helt i tvivl!) - så jeg er også frisk :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;844089]Eeej det lyder sindssygt hyggeligt :slight_smile:
Men hjælp… Kender jo ingen in real life :ups: :S[/QUOTE]

Det kommer du så til :smiley:

Ja det kan man ikke kimse af :slight_smile: Overvejer det rigtig kraftigt.

[QUOTE=ThildeL;844089]Eeej det lyder sindssygt hyggeligt :slight_smile:
Men hjælp… Kender jo ingen in real life :ups: :S[/QUOTE]
No worries - we’ve all been there! …Eller, jeg har i hvert fald. :smiley:
Ingen har bidt mig endnu og kattegale gemmer på en del sprudlende, uadvendte personligheder, så man kommer aldrig til at kede sig. :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;844089]Eeej det lyder sindssygt hyggeligt :slight_smile:
Men hjælp… Kender jo ingen in real life :ups: :S[/QUOTE]

Jo du kender mig…

Hvis jeg får godkendt den ønskede sommerferie så kommer jeg også :smiley: (og holder Thilde i hånden :tihi:)

[QUOTE=Helene C;844095]Jo du kender mig…

Hvis jeg får godkendt den ønskede sommerferie så kommer jeg også :smiley: (og holder Thilde i hånden :tihi:)[/QUOTE]

Jah kom og hold mig i hånden! :stuck_out_tongue:
Ej jeg er stoooor pige… Ka’ selv! :tihi:
Det er også mest pga økonomien jeg lige skal se tiden an. Men er altid frisk på Asti og godt selvskaw!

Nææh endnu en kattegale fest, jeg ikke kan deltage i :frowning:

  1. Jeg er højgravid og drikker derfor ikke
  2. Det er lige på mandens fødselsdag

Nå ja jeg må jo se hvornår den næste kattegale fest kommer (hvor jeg HAR mulighed for at deltage)