Sommerens store ASTI fest hos Battlestar 21/7 2012

Jeg har foreløbig friweekend, så regner med at dukke op…

Kan godt have 1-2 stykker sovende hvis det bliver nødvendigt. Bor tæt på Gitze og har privat chauffør.

[QUOTE=Anne Korsbakke;844101]Nææh endnu en kattegale fest, jeg ikke kan deltage i :frowning:

  1. Jeg er højgravid og drikker derfor ikke. [/QUOTE]
    Og måske skulle du også skodde cigeretterne? - pprrtchh-tchingggggg :tihi: (avataret) :klapper:

Så kan vi følges sydpå! :smiley:

Deal!! :smiley:

FOR SASGUDAFANDENOGHELVEDE… uden stjerner. Jeg har ferie fra om MANDAGEN… men IKKE lørdag :frowning: WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Hvis ike jeg skal andet, så melder jeg mig såmænd også klar… dog nægter jeg at medbringe Asti!
Det søde stads må vige, for noget ordentligt spumante, cava, cremant eller champagne :smiley:

HVIS jeg kan finde nogen der vil bytte vagt med mig, så kommer jeg selvfølgelig. Medbringende en kasse øl GG Vin, med eller uden brus, er for tøser :wink:

Hvor lyder det bare fantastisk … og selvfølgelig kan alle reelt set få en soveplads … vi gør da bare lige som kattene gg lander i en bunke…

Jeg skal nok samle alle fra Fyn og Jylland op på høje tåstrup st og til alle der kommer i bil er der masser af gratis parkeringpladser

Hvad siger i til at jeg åbner dørerne kl 14 - så er der begyndt at blive godt lunt ude på terassen, alle fra fastlandet og småøerne kan nå hertil uden at skulle op kl alt for tidligt

Hvis nogen hellere vil komme fredag aften så er i naturligvis også meget velkomne… så finder vi bare ud af det :slight_smile:

Kommer

Kimilla
Vivi (soveplads)
Julia
Maibritt (soveplads)
Signe - Sheer
Pia B (soveplads)
Blunky
MissPil
Thilde
Lone - Sismocats
Tea
Ann K

Kommer Måske

Camilla (hvis katten har været så venlig at føde)
Helene
Lisbeth (Trekkie)

:gruble: Dem skoddede jeg da tilbage i oktober… (og billedet er altså GAAAAAAMMELT. Det var fra før jeg blev langhåret :p)

Jeg kan måske også være interesseret i en soveplads, afhængigt af hvor vildt vi går til den. :stuck_out_tongue:
Men jeg tænker at jeg bare medbringer liggeunderlag og sovepose - så har jeg det, hvis jeg får brug for det. :slight_smile:

Ejj det lyder super hyggeligt :slight_smile:
Jeg vil se om jeg kan komme med denne gang :smiley:

Lyder rigtig hyggeligt - manden har fødselsdag den dag, så må hellere blive hjemme og fejre ham :flag:

Håber i får en herlig dag, det kan vel næsten ikke blive andet

:slight_smile:

Du skal nok flytte mit navn til “Kommer måske” for skal som sagt lige se økonomien an mht. regninger og indkomst først :frowning:
(Vi er lige nu 2 pers på 1 SU, så skal lige gøre plads i budgettet først) :slight_smile:

Dejligt valg af weekend, kommer først ugen efter og der kan jeg nok heller ikke da min mors 85 års dag er et par dage senere og jeg er sikker på at mine søskende forventer at jeg endelig tager en del af slæbet også :slight_smile:

Nå men pyt, måske arrangere jeg noget senere i jydeland :høhø:

[QUOTE=birtheras;844380]Dejligt valg af weekend, kommer først ugen efter og der kan jeg nok heller ikke da min mors 85 års dag er et par dage senere og jeg er sikker på at mine søskende forventer at jeg endelig tager en del af slæbet også :slight_smile:

Nå men pyt, måske arrangere jeg noget senere i jydeland :høhø:[/QUOTE]

Ja tak :slight_smile: gør lige det :wink: :smiley:

så ser det sådan ud :slight_smile:

Kommer

Kimilla
Vivi (soveplads)
Julia
Maibritt (soveplads)
Signe - Sheer
Pia B (soveplads)
Blunky
MissPil
Lone - Sismocats
Tea - (soveplads)
Ann K
Rikke Lillevang

Kommer Måske

Camilla (hvis katten har været så venlig at føde)
Helene
Lisbeth (Trekkie)
Thilde

Det lyder da hyggeligt. Men jeg har endnu ikke fået min sommer vagtplan så ved ikke om jeg skal arbejde :gruble:

Kan jeg ikke komme på som en måske, for vi havde det jo temmeligt sjovt til jul.

Jeg har jo sådan set meldt mig til for længe siden, så sæt også mig på listen - og i høj grad til en soveplads :smiley:

fantastisk - det ser ud til at blive et lige så stort hit som til jul…

så ser det sådan ud :slight_smile:

Kommer

Kimilla
Vivi (soveplads)
Julia
Maibritt (soveplads)
Signe - Sheer
Pia B (soveplads)
Blunky
MissPil
Lone - Sismocats
Tea - (soveplads)
Ann K
Rikke Lillevang
Mette (soveplads)

Kommer Måske

Camilla (hvis katten har været så venlig at føde)
Helene
Lisbeth (Trekkie)
Thilde
Dorte Birkedal
Teresa Guldager