Sommerferie

Med risiko for at lyde som en klynkende og forkælet snothvalp så er jeg på tvunget (og ikke ønsket!) ferie i uge 25, 26 og 28. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med mig selv - vi har altid holdt ferie i september, og pludselig iår stiller den ene arbejdsgiver sig på bagbenene og jeg er - mildt sagt - stiktosset :mad: Gemalen har NUL chance for at få fri, så det betyder iår at vi har NUL sommerferiedage sammen og det kan arbejdsgiveren da godt se er ærgerligt for os - punktum :doh:
Nå, men de der dage jeg ikke ved hvad jeg stiller op med skal bl.a. bruges på at lave Billund udstilling og lørdagen efter deltager JYRAK for første gang med en fremvisning af racekatte på Landsskuet i Herning - så går der nok også en rum tid med at få det på plads :høhø: - måske jeg ikke kommer til at kede mig alt for meget, og så er der jo også altid nogle killinger der sikkert godt vil have en ekstra nussetur. Men det var så absolut ikke det, jeg havde linet op til iår… Kommer virkelig til at savne vores septemberferie…:lynogtorden:
VH
Susanne

Vi skal ingen steder. Forundersøgelse og røntgen af 2 katte, samt 2 operationer til en samlet pris af i alt 13.000 kr. - så er der ikke meget tilbage at holde sommerferie for. Så det bliver costa del baghave med endagsture rundt i landet.

Min mor har igen i år, givet os en rejse til Kreta, vi har kommet samme sted mange gange nu.
Og vi glæder os vildt herhjemme alle 4 :slight_smile:
Mormor skal naturligvis med !

Måske vi skulle bytte huse for et par dage *G Vi har også måttet glemme den tur til Frankrig, da jeg jo havde en masse test som dyrlægen sjovt nok gerne ville have betaling for. :høhø:

NÅR man til hverdag skal skynde sig ud af døren og skyyynde sig endnu mere hjem fordi en ventende og tiggende bande venter på èn, så nænner jeg ganske simpelthen ikke at tage andre steder hen end HJEM Når jeg endelig har ferie. Idår ind til videre KUN 1 uge…jeg gemmer nemlig til eventuel fødsel i efteråret og måske en mere ind i det nye år.
Så det bliver med en kande friskpresset juice, måske en bette is og føromtalte flok om benene.
Og det fedeste er…det er den fedeste ferie man kan præsenterer mig for…så kan det jo ikke være bedre :wehu:
Her er hvor jeg vil tilbringe min ferie
Og skulle nogen få lyst så…:velkommen:

Brita, hvis jeg havde sådan en have og pool, så tror jeg egt. også jeg bare ville blive hjemme :slight_smile: Min have ligner desværre urskov og selvom det selvfølgelig kan ændres, så kommer den aldrig til at ligne din park!

Jeg skal på en dejlig ferie til USA (nærmere bestemt California, Utah, Nevada og Arizona), hvor jeg blandt andet skal se mine amerikanske venner og jeg glææææææææææææder mig :yah: - der går alt for længe imellem vi kan ses.

Sidste sommer var første sommer med bamserne.

Da vi kom retur fra en uges ferie - kunne ikke undvære dem længere - startede mine problemer med Kaplans “dominans” og skal altså ikke nyde noget i år, så jeg bliver hjemme ved mine skønne bamser i alle fire uger.

Håber at det bliver i et “nyt” hus ude på landet :smiley:

Jeg har to uger hvor jeg har helt fri både fra skole og arbejde.
Har lige begyndt min sommerferie fra skole i dag - men har først ferie fra arbejde i uge 30 + 31.

I uge 30 snakker vi om enten at leje sådan en hytte i et sommerland, med to overnatninger - eller tage et par dage i København. Og i hele uge 31 tager vi med svigerfamilien i sommerhus i Graasten. :slight_smile: Charlie bliver passet af min mor imens.

Vores tur til Berlin er sponsoreret af mine forældre! Tusind tak til dem. Ellers havde vi heller ikke haft råd. Der er mange ting der skal spares op til. Stefan bliver snart svend, og så har vi en lille semilanghåret troldmand i kikkerten :smiley:

Jeg skal have døgnvagter oven på døgnvagter, eller håber at de kommer. Men de sskal nu nok komme. Dvs. jeg skal arbejde, og holde “ferie” med alle de unge menneseker!

Jeg håber på en ferie til Cypern, men det er så dyrt! Kærestens søster er guide der nede og kan skaffe os hotel, men også bare fly er dyr!

[quote=Gry Gressbakken;390197]oooh glæd dig - Rhodos er lækkert!

Jeg har været der 3 gange. Lov dig selv at i tager en heldagstur til den gamle bydel. Der er ingen biler tilladt, og der er gamle borgmure og gamle kanoner man kan se, og på specialle dage og tidspunkter er der rundvisning hvor man kan gå rundt på den gamle borgmur.

inde i den gamle bydel er der SÅ meget at se. Arkitekturen er fantastisk flot, og der er små boder og butikker med fantastiske fund over det hele. det er også i den gamle bydel at man virkelig kan finde de gode steder at spise hvis man er heldig. De laver ÆGTE græsk mad, hvor jeg synes resturanterne godt kan være lidt for…ja…jeg skulle til at sige “europæisk inspireret” men det kan man jo ikke rigtigt længere Gg

En ting du skal forberede dig på er kattene og hundene. Der er herreløse dyr OVERALT. Det kan godt være ret hårdt at se for de lever virkelig kummerligt og kommer helt op til dig og tigger.[/quote]

Tak for turistinformationerne :slight_smile: Jeg ved godt der er mange herreløse hunde. Min tante har tidligere boet dernede i mange år og har nogle hunde med hjem dernede fra. Men jeg vidste ikke at der også var katte. Og dem bør jeg ikke foder???de er der jo i forvejen så jeg kan godt foder dem,ikk ??:p:( Da vi på et tidspunkt var i Varna, Bulgarien 1 dag, købte jeg 10kg kattefoder derover og hældte det ud midt på byens torv - der var simpelthen så mange magre katte. :frowning:

Ingen tur sydpå i år for vores vedkommende, vi skal bare være hjemme. - Eller det er løgn, kæresten og mig suser en forlænegt weekend til Barcelona i August, men ud over det, så er der ikke råd. - Her ryger alle penge i huset. Puha’ det er dyrt.

Så sol og sommer har BARE at komme an’ her hjemme! :yah: