Sommerferiejob i KBH-området

Jeg er i samme situation som en trilliard andre… jeg skal bruge et sommerjob…
Har prøvet zoo, men er åbenbart ikke kvalificeret nok til at sælge is, selvom jeg har flere års erfaring i køkken… :doh:

Tivoli er fyldt op, bakken ligger ret så langt væk, når man skal med offentlig transport fra Smørum…

Hvis der er noget der hører om noget eller lignende vil jeg meget meget gerne informeres…
Jeg tager alt fra butik og rengørring, men er ikke sikker på at jeg vil være fantastisk til noget i hjemmeplejen, altså hvor det gælder selve plejen… rengøring og madlavning klarer jeg snildt… har også hygiejne-bevis, men alt fra traktorkørsel til DJ… virkelig!

Ellers bare gode råd til hvor man kan søge, jeg er tilknyttet flere vikar-bureau’er men sidste år skaffede min ca. 8 dages arbejde over 2 mdr, så tør ikke stole på den igen :confused:

Håber du finder noget Anne. Det er bare SÅ svært for tiden. Der er rigtig mange strøg butikker, der ansætter sommer hjælp fordi der er mere at lave. Det er måske en idé at aflever en masse cv’er sådan steder? Især i de store butikker/kæder!

Ja det er noget høvl! Vil overveje det med butikkerne, men har next to none interesse/smag for mode, så det bliver nok nærmere noget med kiosk/fødevarer af en art hehe

jeg er lige p.t. i gang med at søge vidt og bredt, men har ikke helt tabt gejsten endnu… Er om noget blevet mere stædig haha, og fyrer en masse uopfordrede ansøgninger ud, så må vi håbe det giver bonus. Hvis ikke jeg finder noget, må jeg se hvad jeg kan finde af frivilligt arbejde, for noget skal man jo give sig til hehe.

Der er som regel rigtig mange vikarer, der bruges i hjemmeplejen - også til rengøringstjanserne.

Min søster har skaffet begge sine døtre ind der som afløsere - helt uden uddannelse.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;849427]Der er som regel rigtig mange vikarer, der bruges i hjemmeplejen - også til rengøringstjanserne.

Min søster har skaffet begge sine døtre ind der som afløsere - helt uden uddannelse.[/QUOTE]

Jeg holder øje med dem fra hjemmeplejen, problemet er bare at jeg har ret svært ved selve den personlige pleje… Jeg har ingen problemer når det gælder dyr, men har meget svært med mennesker, og jeg har endnu ikke set nogle der kun går på rengørring, men må lige undersøge det nærmere :slight_smile:

Du skal ikke vente på de opslåede stillinger - så får du ikke noget.
Tag ud til deres kontorer og spørg.

Min ene niece vil heller ikke personlig pleje, så hun har bare fået rengøringstjanserne - no probs.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;849454]Du skal ikke vente på de opslåede stillinger - så får du ikke noget.
Tag ud til deres kontorer og spørg.

Min ene niece vil heller ikke personlig pleje, så hun har bare fået rengøringstjanserne - no probs.[/QUOTE]

det må jeg lige prøve så :slight_smile: Tak for rådet

Jeg har arbejdet både i Ballerup og Stenløse hjemmepleje,dengang var vi ihvertfald lykkelige for nogen som kun ville rengøring:høhø:
Og begge dele er jo til at komme til fra Smørum,så held og lykke med det:thumbup:

Tine

[QUOTE=skoglund;849817]Jeg har arbejdet både i Ballerup og Stenløse hjemmepleje,dengang var vi ihvertfald lykkelige for nogen som kun ville rengøring:høhø:
Og begge dele er jo til at komme til fra Smørum,så held og lykke med det:thumbup:

Tine[/QUOTE]

Det lyder rigtig godt, jeg har en veninde der lige ville tage en snak med chefen idag, og går det ikke der, så prøver jeg i Ballerup og Stenløse :slight_smile: Så er det også inden for rækkevidde som du selv siger hehe

Gucci, har du prøvet PostDanmark? Jeg arbejde selv på deres sorteringscentral i Ringsted, da jeg gik på Uni. Jeg ved de har en stor sorteringscentral i KBH også. Det er ikke jordens fedeste arbejde men jeg mener jeg fik 9000,- udbetalt på en måned… ikke er foragte når man normalt var på SU :slight_smile:

Du kan evt overveje rengøring på et af hospitalerne herover, jeg har tidligere haft arbejde på Gentofte og Bispebjerg. Jeg ved ikke hvordan mulighederne er lige nu, men jeg husker at det ikke var særlig svært at få Jobs dengang. :slight_smile:

Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside er der ingen jobs p.t. og de frabeder sig uopfordrede ansøgninger :frowning:

Jeg har søgt på regionernes hjemmeside, i hele region hovedstaden, men fandt ikke nogle stillinger, der passer min profil, så at sige… Tak for budet ellers :smiley:

Du kan altid sende uopfordret - det har virket de gange jeg gjorde det :wink:

Ved du, sådan har de fleste det vist i starten - man skal lige overskride et par personlige grænser. Men det plejer at gå over. (Startede selv som ferieafløser på plejehjem i sin tid, troede at DET klarede jeg aldrig… og blev hængende i faget i 26 år ;))
Bare så du ikke afskriver dig selv helt :wink:

Post tager folk ind nu det er op til ferien nu … så skynd dig og søg hos dem.

Du kunne også søge noget lager noget . FDB/Coop , Netto, Dansk super markdet, GLS ja der er mange som mangler i weekenderne og det giver bedre end butiks arbejde

Tak for alle svarene, jeg har misset et par af dem så der kommer lige en update:

Jeg har en del uopfordrede ansøgninger ude nu, så ser vi om der kommer svar :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;850304]Ved du, sådan har de fleste det vist i starten - man skal lige overskride et par personlige grænser. Men det plejer at gå over. (Startede selv som ferieafløser på plejehjem i sin tid, troede at DET klarede jeg aldrig… og blev hængende i faget i 26 år ;))
Bare så du ikke afskriver dig selv helt ;)[/QUOTE]

Det kan sagtens være at man kan vænne sig til det. For mig er det så grænseoverskridende, at jeg 1; ikke er sikker på at jeg kan gøre det værdigt. 2. næsten hellere ville undvære pengene. det er total fjollet, for jeg har været smurt ind i ko-lort og har ingen problemer med alt det der følger med dyrlæge, men det med mennesker er jeg bare ikke god til. Jeg ville gerne at jeg var, men selv det at sidde ved siden af nogen i bussen kan give mig seriøst fnidder. Jeg har en meget stor personlig boble hehe, og ikke helt nosserne til at gøre noget ved det nu

[QUOTE=hmm;850307]Post tager folk ind nu det er op til ferien nu … så skynd dig og søg hos dem.

Du kunne også søge noget lager noget . FDB/Coop , Netto, Dansk super markdet, GLS ja der er mange som mangler i weekenderne og det giver bedre end butiks arbejde[/QUOTE]

Mht Post, så stod der på deres hjemmeside at de ikke havde noget åbent og de ikke tog imod uopfordrede ansøgninger. Jeg kiggede godt på lager, pronlemet er bare at de store lagre ofte ligger i Brøndby, og selvom jeg gerne rejser for arbejde er der altså langt fra Smørumnedre til Brøndby når man hænger på det offentlige. Men det kan blive sidste udvej.

MEN! På den lyse side har jeg en samtale i morgen. Jeg ved endnu ikke hvor mange timer det drejer sig om, men det er forsøget værd. det var min veninde der skaffede mig ind (hun arbejder der også). Så må vi se om der ellers kommer respons på de 10+ ansøgninger jeg har ude p.t… Mange af dem har først frist d. 1 juni, så vi får se. Men nu er der i det mindste lidt skub i sagerne :slight_smile: Tak for hjælpen alle sammen

Spændende med i morgen :slight_smile: Held og lykke :kryds:

Fik Jobbet :smiley:
Starter fuldtid 1. juli og et par uger frem, derefter deltid og afløser, så der skal nok komme lidt penge i kassen :slight_smile:
Får desuden afløserjob efter ferien, så der altid er mulighed for lidt ekstra penge!

Tak for hjælpen til dem der har kommet med inputs :smiley:

Det var da dejligt, tillykke med det :ok:

Rigtig godt at høre :slight_smile: Tillykke med det :slight_smile: