Sommerkonkurrence - vinder

Tillykke til vinderen af sommerkonkurrencen (tråden er låst dér).
Tillykke både til en meget smuk mis OG et superflot billede -wow -hop -storrespekt

Kan vi få billedet herind -forelsket

Også stor tillykke herfra. Et rigtig godt billede og modellen -wow

[bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]
hey Tillykke, det er også et super flot billed.
-bravo -bravo -bravo
Hilsen Pia -engel

JAAAAAAAAAAA min farvorit vandt -thumbs Knald godt billede -thumbs

Tusind tak :slight_smile: Og tak til alle der stemte på “os”…jeg er selv rigtig glad for både billede og min dejlige pige, som bare laver nogle rigtig dejlige børn og bare er den hun er, en rigtig tortie med rigtigt tortietemperament :stuck_out_tongue: Hun kommer i øvrigt med til Sorø, hvis nogle vil se hende IRL -thumbs

Tillykke med sejren. Det er en meget smuk kat og et rigtig godt foto af hende -thumbs

Et stort til lykke med sommer-missen -forelsket

Også tillykke herfra med mit favoritbillede.

MEN:
Jeres aller, aller bedste billede er stadig det på forsiden af jeres HP. -forelsket

STORT TILLYKKE med sejren :smiley: :smiley:

Og tak til alle, som stemte mit billede ind på en 2. plads - det havde jeg slet ikke regnet med, så jeg er meget stolt [bigloony]

Også tillykke med din anden plads. Jeg var så én af dem, der stemte på dit foto - bl.a. på grund af, at det er meget skarpt. Men det var nu svært, for jeg synes, at alle billederne er meget gode.

LOOOOOOOOOOL Har lige været inde og kigge, hold op et sjovt billede, hvor længe lå missen sådan?

stort tillykke fra mig også :slight_smile:

glæder mig til at se løvinden i Sorø :slight_smile:

LOOOOOOOOOOL Har lige været inde og kigge, hold op et sjovt billede, hvor længe lå missen sådan?[/quote]

Han lå der skam ofte, og ganske længe, for det var hans sted som ingen andre kunne finde ud af hvordan man lå på -thumbs

Enig -thumbs -forelsket