Sommervejr og afslapning!

Her er lidt billeder af Charlie -love
Lidt fra en tur på græsset - utrolig så meget han begynder at spinde når han får selen på :tihi:
Og så lige af lidt afslapning også - dét er Charlie god til!
Nåe ja, og så af en nysgerrig Charlie - det er hvad der sker når man glemmer at rulle persiennen op inden man tager hjemmefra :klapper:

Dejlige billeder af smukke Charlie :wehuu:

:tak:

Superskønt billede hvor Charlie har fundet en plads mellem lamellerne :slight_smile:

Sikke en dejlig Charlie :slight_smile:

Tak - synes også det er godt. :smiley:
Han kom ud mellem lamellerne i samme øjeblik jeg kom cyklende, så nåede lige at fange ham. Hehe nysgerrige kat, han skal helst følge med i hvad der sker. :stuck_out_tongue:

:tak:

Hyggelige sommerbilleder af en lækker kat! :smiley:

Og dejligt at han er glad for selen - min første burmeser var et fjols til at gå med sele, han lagde sig ned og spillede død, bogstaveligt talt, når han fik sele på :tihi:

[quote=Camischa;395672]Hyggelige sommerbilleder af en lækker kat! :smiley:

Og dejligt at han er glad for selen - min første burmeser var et fjols til at gå med sele, han lagde sig ned og spillede død, bogstaveligt talt, når han fik sele på :tihi:[/quote]

:tak:
Charlie er heldigvis rigtig glad for sin sele - så snart vi finder den frem kommer han løbende og begynder at spinde. :thumbup:

Ej hvor er Charlie bare laber!!!:wehuu:

Og altså - JEG VIL HAVE EN HAVE TIL MINE KATTE!!! Jeg ser alle jeres glade have-misser herinde og ÅÅÅÅHHHH hvor ville jeg gerne give E&E græs under poterne. Men man tør jo ikke købe hus i disse tider… specielt ikke med kun en indkomst…men en dag… :inlove:

[quote=Ayoe;395783]Ej hvor er Charlie bare laber!!!:wehuu:

Og altså - JEG VIL HAVE EN HAVE TIL MINE KATTE!!! Jeg ser alle jeres glade have-misser herinde og ÅÅÅÅHHHH hvor ville jeg gerne give E&E græs under poterne. Men man tør jo ikke købe hus i disse tider… specielt ikke med kun en indkomst…men en dag… :inlove:[/quote]
Vi har desværre ikke egen have, men vi bor i lejet rækkehus med fælles have. Så ingen indhegning, men vi kan benytte den med Charlie i snor. Og det er han vidst også helt tilfreds med alligevel! :ok:

Og tak for den søde kommentar om ham :inlove:

:høhø::høhø:

Hvor er han bare SKØN - især billedet med persiennen er bare herligt.

:hjerte:

Hvor er han bare SKØN - især billedet med persiennen er bare herligt.

:hjerte:[/quote]

:tak: