Søndag eftermiddag

i Casa Mea Culpa er stille.

Efter en formiddag i sol, vendte det grå, triste regnvejr tilbage sammen med en strid vind, så alle putter og sover dagen væk.

På badeværelset fandt jeg disse her, det oser af idyl. De små er godt 4 uger og er lige nøjagtigt som de skal være i den alder, aldeles bedårende:

God søndag

Linda

Nåå hvor er de søde :wehuu:

Åååååhhh hvor er det dog bare super bedårende og dejlige alle sammen:wehuu:

smelte :wehuu:

S-MUUS…må man godt besvime nu

…så kom jeg til bevidsthed igen :uha:
HVOR ER DE DOG HELT OG ALDELES OVERNUTTEDE

Mangler du s-navne…må du gerne låne

Sigariah siger hun bliver beæret hvir en SÅ smuk misling kommer til at hedde hvad hun hedder :ups:

[quote=kamikaze;132112]S-MUUS…må man godt besvime nu

…så kom jeg til bevidsthed igen :uha:
HVOR ER DE DOG HELT OG ALDELES OVERNUTTEDE

Mangler du s-navne…må du gerne låne

Sigariah siger hun bliver beæret hvir en SÅ smuk misling kommer til at hedde hvad hun hedder :ups:[/quote]
Ha, ha , ja det er jo prøvet før, det er faktisk kun et par dage siden, jeg fik en frisk hilsen fra min “Cedille” hun har det super godt i sit kælehjem…

Nu har jeg jo noget med mad eller drikke, men forslag er velkomne, jeg kan slet ikke finde navne der passer til rødderne denne gang. Måske fordi de sidste uger har været så turbulente som de har…

KH
Linda

hvor er de bare dejlige…

noget med mad og drikke???
Sugar og Spice

suuuk hvor ser det dog fredsfyldt dejligt ud :love:

man får helt lyst til at se om man kan mase sig ned og få en plads lige midt i det hele :wehuu:

[quote=Nevadaisy;132157]hvor er de bare dejlige…

noget med mad og drikke???
Sugar og Spice[/quote]

Ja, der har jeg været omkring, men jeg er jo mest til danske navne… eller int. betegnelser såsom Salsa og Safran og og … men ingen passer sådan lige i øjet, som jeg plejer at finde til mine små.

Men som sagt, skyd bare løs med forslag, lige pludselig er den der.:slight_smile:

KH
Linda

Hvor er det bare et skønt billede :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Pigen kunne hedde Sild så kunne man sige “se en lækker Sild” :tihi:
og sildepigen lyder da meget sødt :wink:

Soda-Stream
Soja
Sangria
Sago-Gryn
Salvie
… og noget at vaske af med bagefter
Sulfo

Eller Soya/Soja?

Åh Linda, hvor er de bare skønne. Bliver mere og mere burmeser skruk. Brugte lang tid i går på og sidde og se gamle billeder af Gida og da hun havde kuld. Dine er bare for bedårende :hjerte::hjerte:

MVH
Gitte

Når du har kunnet have en Ravioli, kan du vel også have Spaghetti :stuck_out_tongue:

Eller hvad med Sødsuppe? (måske nok et pigenavn trods alt -høhø)

Tak for kigget af dine skønne misser :wehuu:

Det med S navne skal jeg lige tænke lidt over :slight_smile:

Såååk hvor er de skønne… og så fredsfyldt det ser ud :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:de er simpelthen for tutte-nuttede - og godt for dig med sådan nogle yndigheder efter en hård tid :ok:

Jeg har kigget i en koge/ mad bog efter navne der måske kunne bruges som misse navne -høhø… Danske madnavne med S

Skindet
Sirup
Sandwich
Skinke
svamp
Salt
Skovbær
Salat
Sovs

Aaaaw de er bare skønne-lovelove Elsker bare burmesere - tak for kigget

Suk - hvor er de dog bare dejlige :wehuu:

Mine navneforslag:
-Savoy
-Shangria
-Salome
-Sarah
-Sidse
-Sukat
-Sille
-Sophus
-Sanskrit
-Salmonella
-Sugar
-Sunflower
-Samson
-Sunny
-Sandy