Søndags Hygge tråd

Ja som overskriften siger søndags hygge tråd. Hvad har i forskellige fået dagen til at gå med? Mig og ungerne har bagt chokolade cookies, og siddet ude på bænken ved legepladsen og hygget emd deforskellige naboer rundt omkring. Drukket kaffe og juice, og spist småkager nam nam nam :smiley: Lige nu afventer jeg om min genbo, må save i en anden genbos træ, da det har en stor dejlige krumme gren fra et troldetræ, der vil være perfekt i løbegården så -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for at vi får lov.

Hvad med jer andre, havd er dagen gået med? -waytohot

Jessica skulle desværre prøve at flyve - stod på gyngen og gyngede ( man er vel sej ) indtil hun pludselig faldt af og fløj ud på fliserne, hvor hun landede. Av av - mit lille pus.
Så nu holder vi “os” i ro - obser for hjernerystelse og skifter kolde klude, til de forslåede steder.
Lige nu er hun ved godt mod og ligger på sofaen og putter med et par killinger.

Åhh nej dog? -blåblå det var da skrækkeligt -blåblå Håber ikke det er en hjernerystelse -jegkrydser -jegkrydser Giv prinsessen et forsigtig kram fra mig af, og sig at Cassey tog samme ur for et par dage siden, og at det IKKE er sej at springe fra gyngen. Fjollede tøser -love

Det lyder da rigtig hyggelig Sine…

Jeg har været ude og handle og spist frokost i byen med manden. Så har vi lige fået kaffe med lun æbletærte.

Jeg har også været ude og ændre vandingsurene på vandingsanlæget og så har jeg været dommer i et skakspil… -høhø

Senere skal jeg stege koteletter som skal serveres med grønne bønner, blomkål, gulerødder, ærter og porre. Og så lige en lille klat bearnaise så det glider ned lidt lettere… -høhø

Ej AVAVAV… :frowning: håber da ikke at hun har fået hjernerystelse… -jegkrydser …lille pus da … -kramer herfra og god bedring til hende

Åhh nej dog? -blåblå det var da skrækkeligt -blåblå Håber ikke det er en hjernerystelse -jegkrydser -jegkrydser Giv prinsessen et forsigtig kram fra mig af, og sig at Cassey tog samme ur for et par dage siden, og at det IKKE er sej at springe fra gyngen. Fjollede tøser -love[/quote:36y9qjns]

[img]http://www.kattegale.dk/forum/images/smilies/kram.gif[/img]

Ej AVAVAV… :frowning: håber da ikke at hun har fået hjernerystelse… -jegkrydser …lille pus da … -kramer herfra og god bedring til hende[/quote]

Takker - tror osse hun slipper med asfalteksemen. Hovedet virker ok!

[color=#BF0040]LOL Jeg så godt den spændene match mellem Charlie og Nunuu -tihi Lyder dejligt med maden namnam

Åhh nej dog? -blåblå det var da skrækkeligt -blåblå Håber ikke det er en hjernerystelse -jegkrydser -jegkrydser Giv prinsessen et forsigtig kram fra mig af, og sig at Cassey tog samme ur for et par dage siden, og at det IKKE er sej at springe fra gyngen. Fjollede tøser -love[/quote:ed82i0q2]

[/quote:ed82i0q2] -love

Jeg sidder og slapper af efter, her har været gæster hele weekenden… så jeg har haft et par hygelige dage…

Poly… sikke da en tur din lille pige har taget sig… jeg håber at hun snart er oppe igen… giv hende et kys på panden…

Uha Hanne, så er det dejligt med lidt ro i huset igen [bigloony]

Jeg har lavet en masse spændende nyt til kattegale der kan ses senere :smiley: :smiley:

Så har jeg printet 1500 stks dokumenter for min klub -bleg

Og så har jeg tørret min stakkels mand over panden, han er ved at lave nyt havebassin til fisk og misserne -love -love

Poly uha det lille pus lad kludetæppet trøste hende, det ved jeg han er god til. Men ellers får hun herfra -kramer [bigkiss] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

Så har du altså også fortjent en stor kold cola Karen :slight_smile: -thumbs

åh du er sød men må jeg så ikke få et glas Isvand -love -love

åh du er sød men må jeg så ikke få et glas Isvand -love -love[/quote:313m43ot]

Jooooooooooo du må, et stort glas isvand med et styk citronskive

[/quote]

Jeg har ligget på langs det meste af dagen - jeg er nemlig MEGET “syg” i dag: Var til firmafest igår og fik prøvesmagt Små Gule og hvidvin og gin og øl lidt for grunddigt.
Jeg kan ikke huste hvornår jeg sidst var så fuld: Jeg kan ikke huske meget af slutningen på aftenen, men jeg ved at mine kolleger (der alle også er unge) blev nødt til at ringe til Martin og bede ham komme og hente mig (på gåben) og vi kunne ikke få en taxa, for de ville ikke have en stangstiv pige med :frowning: Så han halvt slæbte halvt bar mig hele vejen hjem. Jeg skulle have været meget morsom - indtil jeg blev for dårlig til at kunne tale tydeligt. Derhjemme smed han mig på sofaen og hoppede op på hemsen.
Jeg fortæller det her mest for at rose min kæreste, der tilsyneladende vil gøre alt for mig. Han holdt mit hår når jeg knækkede mig, og han trak mine trusser op da jeg have tisset i parken og han greb mig da jeg faldt baglæns ned af trappen op fra parken.
Han er bare så god ved mig -forelsket

P.S. Jeg drikker ALDRIG igen! Det var meget pinligt!

P.P.S. Jeg håber at I gamle fruer hér kan tåle mosten :stuck_out_tongue:

P.P.P.S Dét ved jeg I kan - I er sikkert meget værre!

(Så hvis I troede det var den hvide dame I så i parken i Odense i nat, så var det altså bare mig der mente at kjolen skulle smides før jeg kunne tisse -høhø )

Din kæreste har vel ikke været så venlig og har taget billeder… -muhaha

Dem vil jeg nemlig gerne se -LOL

Herlig historie Rie -hahaha -hahaha
Minder mig om gamle dages firmafester, hvor man kom snigende, dødflov, langs panelerne om mandagen, og hver gang sagde “det gør jeg ALDRIG mere” og nogle gange heldigvis ikke kunne huske det hele -hahaha

Jeg har næsten intet fornuftigt lavet i dag. Jeg har være i haven med misserne, hvor jeg måtte få manden til at hente stigen for at jage 2 af kattene ned fra træet. Jeg stod og tog billeder og så kravlede de bare højere og højere op -what
Og så har jeg set de sidste 3 afsnit af Een Gang Strømer, jeg så de andre i går aften/nat. Synes godt nok Jens Okking spillede fænomenalt -thumbs
Så alt i alt, ladet op til en lang og hård arbejdsuge :smiley:

Din kæreste har vel ikke været så venlig og har taget billeder…

Dem vil jeg nemlig gerne se -LOL

Nej, han tog ikke billeder - men det gjorde en sød kollega, der mente at min kavalergang skulle sendes til samtlige i hendes telefonliste -toshy -høhø :stuck_out_tongue:

Jeg ved heller ikke hvordan jeg skal komme tilbage på arbejde igen, Denise, men heldigvis er det kun 1 gang om ugen - og på onsdag har de sikkert glemt det -jegkrydser -jegkrydser

Jeg trænger i øvrigt også til kolde omslag, for jeg har skrabet knæene og skåret mig på fingrene -ked
Og ødelagt min yndlings nederdel -græd

Godt at manden kunne redde kattene! Tænk hvis han bar højdeskræk og I to gange i stedet skulle tilkalde Falck -hyp