Søndags Hygge tråd

Jeg har været til førstehjælps kursus hele dagen… Fik jo et gavekort på et kørekort,af kæresten her i sidste måned da jeg blev 30.
Så der hvor jeg skal tage kortet, havde de lavet, så vi kunne tage det obligatoriske kursus billigt på køreskolen.
Så nu skal jeg lige slappe af, og så skal jeg have hjulpet drengene med at pakke, for de skal med deres SFO på koloni i morgen.

Jeg sove længe klokken blev vist 9 inden jeg orkede at åbne øjenene.

Manden og jeg puttede os så tæt sammen og så den film vi var faldet i søvn til om aftenen.

Derfter var det i bad og så et smut op i Rema 1000, der havde søndagsåbent. Manden havde nemlig i reklamen spottet at de have mexicanske øl på tilbud.

12 1 ltrs øl og en masse andet tungt senere kom vi hjem.
Jeg satte mig lidt ved computeren, for i skal jo holdes i ørerne haha, og manden gjorde hele underetagen ren. JOW JOOOOOOW sårn en mand har jeg. LOVING IT!!!

Derfter kom han op med en rugbrødmad til mig, mine smertestillende og et glas dejlig kold mælk.

Ved 16 tiden gik jeg ned til min mand, der lige fik en lille morfar. Jeg så tv mens han sov ½ times tid. Derefter så vi endnu en film (ja ok… vi lejede 3 film i blockbuster i aftes - derfor al den film snak G) mens jeg blev nusset og smurt dejligt på ryggen - den skaller lidt efter solbaderiet.

Nu hygger manden lidt nedenunder ved tv’et i soveværelset og jeg sidder oppe i stuen ved computeren.

Vi er ikke rigtig sultne så har aftalt vi laver mad senere. Vi skal have hjemmelavet pizza og senere i aften skal vi have marengs fuglereder med vanilleis og jordbær og så skal den sidste film ses.

Livet er skønt :slight_smile:

Åh hvor i hygger, hvor er det dejligt at høre -love -love

Ih, sikken da en masse hyggelige ting mange af jer har fået lavet.

Poly - Avs for den da, sikken da en flyvetur lyder det til. Håber hun snart er helt ovenpå igen -jegkrydser

Jeg har såmænd bare sovet længe. Jeg var til min kusine’s svendegilde i Kolding, hvor jeg også fik riiigeligt at drikke. Heldigvis lider jeg ikke af tømmermænd. Men jeg var da jeg stod op sammen med en veninde, og vi startede dagen med at gå en tur rundt i Århus midt by, og lige spise en sandwich nede på den nye trappe ned til åen, nede ved mølleparken. Min veninde tog så yderlig en masse billeder imens, glæder mig til at se dem af mig og mit nye hår (jeg har fået det flettet i mange små fletninger) i sove situation. Min veninde er i lære som fotograf. Hun spurgte yderlig om hun måtte låne en af kattene med i studio og prøve at tage billeder af dem. Kunne jeg jo kun sige ja til.
Det var vist min dags højdepunkter, lige pt spiser jeg aftensmad… :slight_smile:

Jeg har brugt adskillige timer efterhånden på at oprette mig på Facebook… det er vildt spændende, og jeg har nu 19 venner… jeg er at finde under mit navn Mie Hovmark Hansen :smiley: Kan kun anbefale dem som ikke allerede er derinde at oprette sig -thumbs

Enig -thumbs åhhh Det har jeg bestemt også prøvet adskillige gange… og man har bare siddet mandag morgen og kigget ind i PC’eren med et stift blik og virret med hovedet, aldrig aldrig mer’ og drukket Cola’er -rulleøjne

jeg har bare haft den bedste dag… godt nok kom jeg lidt for sent i seng… men at vågne op til dejlige missere og morgenhygge bare mig fordi pp sov endnu… det var jo livet…

Kl halv 12 hentede jeg Anika på stationen og vi kørte ud til Celina og og holdt en ægte kattegale-tøser hyggedag med kunstige negle, fede film, tøsesnak, masser af nus med Celinas skønne britter og guf og fastfood…

de negledage er altså bare SÅ hyggelige… idag fjollede vi lidt med neglelakkerne så vi fik malet fransk manicure… det var griner…

Det er noget af det jeg har elsket allermest ved kattegale… jeg har mødt så mange sjove, spændende folk online - og det bedste er - nogle af os har udvidet det til offline hygge og fundet sammen til de sjoveste grine-timer…

PP var klar med knusere og kys og sprite zero da jeg kom hjem og der var 2 røde løver der spindende tog i mod mig ved hoveddøren…

det er da en søndag der slt ikke er til at stå for :slight_smile:

RF jeg glæder mig SÅ meget til forsættelsen på hvor meget dine kollegerkunne huske :slight_smile: og jo -du har virkelig en sød kæreste… sidst jeg kom hjem sådan smedPP mig i brandmansgreb, bar mig ind og lagdemig i badeværelset - kun for at opdage at da han kom ud en time senere var jeg gået i bad med alt tøjet på og var faldet i søv i badet…

Sine gry er der cookies til Gitze når jeg kommer på fredag ?

Poly er glad for at lillepigen er ok og hygger med killingerne. Husker når jeg kom til skade… så kom joden frem… ikke noget med nårrhh lille pus og den slags … nej nej - det var frem med såret… og så godt med jod i… … traumer jeg stadig har når jeg ser den gule farve på min hud som bloddonor :slight_smile:

Nette er er sgu heldige med de mænner hva’ :smiley: :smiley:

fortsat super søndag til jer alle :slight_smile: håber i nyder denne smukke aften fuldt ud

Knusere og masser af -pote krams

Takker - Jessica er ok, bare man ikke rører hendes ene hofte - som er pæn blå.
Det var et grimt slag, og jeg hader den del, hvor ens unger kommer til skade…
Men i morgen skal hun starte i FO ( fritids ordning ) 1. dag - og hun er spændt.
Ligeså er jeg - :slight_smile: Det er ikke blevet nemmere , selv om det er barn nummer 3

Uha for en oplevelse Poly :frowning: Jeg håber lillepigen snart er helt frisk…

Jeg har haft utroligt travlt i dag - synes jeg da -xxrotflmao

Jeg vågnede kl. 9.00 fordi min mor ringede for at høre hvor jeg var henne :? Øøøhh nå ja, jeg lå da i min seng… Nå okay… Jeg stod op og fik friseret min lille grimrian (Toffie), for han så lidt træls ud i pelsen… (Det minder min om, at jeg nok snart er nødt til at tage et nyt billede af ham).
Derefter tog jeg ind i tivoli (Aalborg) for at øve det teaterstykke jeg er med i. Jeg kunne SLET ikke koncentrere mig, for jeg havde riiiiiigtigt ondt i ryggen :S Jeg tog tidligt hjem, for jeg kunne bare ikke mere.

Så tog jeg lige en laaaaaaaaaaang morfar på sofaen, og tog efter aftensmaden over til teori…
Forresten - må en kørelærer godt sige “hold nu kæft Annette” ??? Hva ?.. -høhø
Vi fik lige en teoriprøve (test) og jeg bestod den -kattedans Ikke at det betyder noget som sådan, men det var skide fedt, eftersom jeg ikke har taget en teoriprøve i snart 12 år -høhø

I går var jeg jo i kravlegård (på MC)og der lavede jeg lige et ret så “fedt” stunt… Jeg kørte over en mudret plet der lignede asfalt til forveksling, men det var glat som bare pokker, så jeg skred ud med bagenden, hvilket resulterede i, at jeg måtte i jorden -uha
Den oplevelse snakkede vi om i dag, i teorilokalet, og tøserne var imponeret over, at jeg steg på cyklen igen [smilie=hate-tunz.gif] Meeen de sagde, at det så vildt ud, og at jeg nok er den næste stuntkvinde… -xxrotflmao
Meeeeeeeeen det er nu ikke noget jeg vil praktisere mere, da det gav lidt bagslag i dag (ryggen)…

Ellers har jeg ikke lavet noget -engel

He he Annette, var ikke klar over du var ved at tage kort til MC. Held og lykke -thumbs

Tak skal du have :smiley: Jeg er også meget spændt på at blive færdig, så jeg for alvor skal lære at køre -engel

Annette - Hehe, nice du hoppede op igen bare sådan. Min mor tog også kørekort her for to år siden ca. (I en alder af 50, jeg var imponeret) og havde også et lille styrt undervejs, hun havde godt nok ondt længe efter, ordentligt blå mærke på hoften.
Held og lykke med kortet [bigloony] -jegkrydser

Arrrhhh det var da godtnok med lidt nerver - det vil jeg klart indrømme -høhø

Jeg synes det er sejt af din mor - helt sikkert [smilie=hate-tunz.gif] Hun må være en cool kvinde :wink:

Tak skal du have :smiley: Jeg er også meget spændt på at blive færdig, så jeg for alvor skal lære at køre -engel[/quote]

Jeps, og det tager nogle år :smiley:
Kender du denne side http://www.dfmc.dk og via webinterface derinde kan du læse i NG-gruppen, hvor du kan spørge om alt -thumbs

Tak skal du have :smiley: Jeg er også meget spændt på at blive færdig, så jeg for alvor skal lære at køre -engel[/quote]

Jeps, og det tager nogle år :smiley:
Kender du denne side http://www.dfmc.dk og via webinterface derinde kan du læse i NG-gruppen, hvor du kan spørge om alt -thumbs[/quote]

Nej den kender jeg ikke :slight_smile: Tak skal du have -thumbs den må lige lures kan du tro…

Annette - Ja, det kan jeg godt forstå at det var. Kan huske sidste gang jeg røg af hesten for alvor for 2 år siden, det var godt nok også med nerver på, da jeg skulle op igen efter at have fået luft ned i lungerne igen.
Ja, min mor er super sej [bigloony] Hun blev træt af at sidde bag på ved min far, og hvad gør man så… -engel

Du kan tro der er Cookies på fredag, de er nemlig super duper lækre NAM NAM