Søndags spam fra Valby egnen

Elsker dine billedtråde! :thumbup: :yah:
Endnu en gang fantastisk dejlige billeder af både ilderne og kattene!
:wehuu:

Tusind tak skal I have… :smiley:

Det er jeres søde kommentarer som gør jeg har altid har lyst til at vise billeder frem herinde. :thumbup: :ups:

GitteS - Zallie er “Silver”. Det hedder farven. Da hun var hvalp, var hun meget mere mørk, men hun er blevet lysere med tiden. Det gør 99,98% af alle silvere. Nogen mister farven hurtigere end andre dog.
Silver er en risikabel farve, den ses ikke uden aftegn (f.eks hvide sokker og hvid hagesmæk. Nogen gange hvid blaze), og desværre følger der tit nogen defekter med de aftegn. Zallie er et lille mirakel, hele hendes familie er fyldt med problemer og defekter og adfærdsvanskeligheder - men hun selv har levet i 5½ år uden en eneste sygedag. Dét er usædvanligt for hendes farve og alder…:tihi:

Ihh, jeg elsker dine tråde :smiley:
Æder dem råt, og sidder med en god følelse bag efter :smiley:
Keep 'em coming!

Julia kan bare ikke sige det nok, du har verdens kønneste katte og ildere.
og ja også verdens kønneste veninde. :wehuu:

Nej nej nej! Du må da ikke stoppe!! Jeg sad lige og hyggede mig sådan, og så var der pludselig ikke flere billeder! :græde:
Jeg håber du snart laver endnu en billedtråd, nå - For jeg fik slet ikke nok! :venter:

Altså, når nu Alaia flytter hjem til mig, så følger Maleika da med, ikke også?? :fløjte::hjerte:

[quote=Maria Amanda;460842]Nej nej nej! Du må da ikke stoppe!! Jeg sad lige og hyggede mig sådan, og så var der pludselig ikke flere billeder! :græde:
Jeg håber du snart laver endnu en billedtråd, nå - For jeg fik slet ikke nok! :venter:

Altså, når nu Alaia flytter hjem til mig, så følger Maleika da med, ikke også?? :fløjte::hjerte:[/quote]
så sætter i lige zallie af her på vejen ikk :wink:

Okay, det er en aftale! -engel

:rock::rock::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Ihhhh… Tusind tak skal I altså have… :smiley: Jeg blir helt vildt glad og lidt stolt når jeg læser jeres søde kommentarer… :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Maria Amanda og Daisy (Cibatushi) - Ved I da ikke at Maleika og Zallie allerede har en venteliste over folk som gerne vil overtage/stjæle dem? :høhø: Jojo… Der blir slåskamp om pigerne hvis jeg skulle kradse af før dem. :fnis:

Og Alaia blir HER!! :rock: Det har jeg jo sagt… Men hun vil gerne have besøg… :thumbup:

[quote=Barky;460885]Ihhhh… Tusind tak skal I altså have… :smiley: Jeg blir helt vildt glad og lidt stolt når jeg læser jeres søde kommentarer… :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Maria Amanda og Daisy (Cibatushi) - Ved I da ikke at Maleika og Zallie allerede har en venteliste over folk som gerne vil overtage/stjæle dem? :høhø: Jojo… Der blir slåskamp om pigerne hvis jeg skulle kradse af før dem. :fnis:

Og Alaia blir HER!! :rock: Det har jeg jo sagt… Men hun vil gerne have besøg… :thumbup:[/quote]
jamen jamen jamen :ked:

Sikke en masse skønne billeder af hyggetrolde og balademager :iloveyou:

[quote=Barky;460885]Maria Amanda og Daisy (Cibatushi) - Ved I da ikke at Maleika og Zallie allerede har en venteliste over folk som gerne vil overtage/stjæle dem? :høhø: Jojo… Der blir slåskamp om pigerne hvis jeg skulle kradse af før dem. :fnis:

Og Alaia blir HER!! :rock: Det har jeg jo sagt… Men hun vil gerne have besøg… :thumbup:[/quote]

Altså, hvor er du bare en lyseslukker… :ked:
Men besøge alle dine dejlige dyr vil jeg jo rigtig gerne! :rundtosset::hjerte:

Altså det første af Fætter Arthur i sofaen -LOL

Og den lille fikse ilder-wannabe :wehuu:

tak for nogle dejlige billeder!

Hehe… Tusind tak…

Det ender jo med at jeg snart må arrangere en kom-sammen hos mig. :høhø:

Og håbe på at dyrene opfører sig eksemplarisk på dagen. :fnis: (Hvilket nok ikke er så sansynligt, men håbe kan jeg vel…!)

[quote=Barky;461612]Hehe… Tusind tak…

Det ender jo med at jeg snart må arrangere en kom-sammen hos mig. :høhø:

Og håbe på at dyrene opfører sig eksemplarisk på dagen. :fnis: (Hvilket nok ikke er så sansynligt, men håbe kan jeg vel…!)[/quote]

Yay! Gør det gør det!! :rundtosset: Jeg glæder mig allerede!:yatta::yatta::yatta:
Jeg vil kysse på Alaia!:hjertehop::hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Fortsættelse ønskes :wink: