Søndagshygge

:pote::pote::pote::pote:

Man ligger her - lunt og godt - og sover…

Og så bliver man vækket af et bragende lysglimt…

:pote::pote::pote::pote:

Hvor meget skal man finde sig i på en dejlig slappe-drive-dase-hygge-nygge-søndag ???

Silke

Ja, hendes øjne taler deres tydelige sprog -LOL

Hvor er hun bare sød, den lille søndagshygger :wehuu:

Lille Silkemus, hvor er du sød.
Bare bid mor i hendes bedste lilletå, næste gang hun er fræk.
Knus Elin

Åhhh, hun er da bare så skøn, den Silkepige
:wehuu: :wehuu: :wehuu:

Kan du så få sendt et par billeder af den skønne ind til fotokonkurrencen!!! :pote:

Kære Therese… :wehuu:

Hvilke skønne skønne billeder
af din dejlige Silke.
Mange tak…

Kærlig hilsen :inlove:
Mona

åh hvor synd at hun ikke må få fred -LOL
Hun er bare skøn! :hjerte:

Hun er bare SÅ dejlig:wehuu::wehuu:…og lad så være med at genere den søde damemis, helt ærligt Therese, hvad skal hun gøre for at få lidt fred :venter: (for jeg generer jo sleeeet ikke mine katte med blitz :tihi::tihi:)

Hun er jo total skøn :wehuu: - chokoladebrun m. blå øjen, hvide poter m. lyserøde trædepoter, mums :inlove:

Der er Silkepigen jo :inlove: og kan du så stoppe med at tage billeder Therese, det forstyrre jo :smiley:

Vidunderlige Silke :wehuu:… Hun forstå til fulde at nyde sådan , en lidt kedelig grå søndageftermiddag :thumbup:

:tihi::tihi::tihi: Ihhh stakkels Silke… kan hun aldrig få lov til at ligge og hygge uden at skal være model :thumbup::thumbup: Skøn tøs er hun :wehuu::wehuu::hjerte::hjerte:

Det ligner da heller ikke noget at vække hende, og hvor er hun dejlig :wehuu::wehuu::wehuu:

Man vækker da ikke en supermodel, når hun ligger og sover. -tihi -wehuu -wehuu

Stakkels Silke … du har ikke været altfor heldig med din mor motocanaglia_nonegi:

Hun må altså lære at tage hensyn :venter:

Må jeg komme og hygge med der? For det ser fantastisk dejligt ud :smiley:

Årh hvor er mor da også ond ved dig. Kom du over til os, så skal vi nok putte med dig.

Hilsen
Evita, Heatie, Iggy, Perle (ja min mor hader mig vist) og Trolde

Hun er bare nuuuuuuuuttet

:wehuu::wehuu: