Sørens Tråd - with some kind of love from Mai

//youtu.be/Xh_1pYNabc0

Indrømmet jeg var svag - jeg lod mig forføre af ord…

[QUOTE=KartoffelChips;882549]Mai… Du er en lækkermis! (skal der mellemrum? lækker mis?)… nå… men…

Hvis du var lavet af chokolade, havde jeg smeltet dig udover et stykke rugbrød og spist dig til en kop kaffe!..
[/QUOTE]

Jamen søde crunchy chip :love2: er det så´n at du forsøger at sige:

//youtu.be/ohxL7VHaIYI

//youtu.be/rQCkWaDLyeg

//youtu.be/UCDeytty_y8

Og Birthe havde jo ret - jeg kunne jo ved selvsyn overalt se … :besvimer:

//youtu.be/IvAd6c3xHzU

//youtu.be/jIElrJ0AFzY

[QUOTE=KartoffelChips;881814]MissPil… :slight_smile:
… - du er en dejlig pige! :)[/QUOTE]

Ak…MissPil:ked:

//youtu.be/wgT-9AaRhvU

[QUOTE=KartoffelChips;882591]Mai…

Du ku’ tale alt af mig…på et splitsekund… og jeg glemmer altså helt, at lytte til hvad du siger…[/QUOTE]

//youtu.be/uelHwf8o7_U

Chip jeg ved jo at din tale er som honning men…:

//youtu.be/nOd2NuHgwew

Men når alt kommer til alt så…

//youtu.be/JIVaUcE4kAM

:lol: Du er skøn Mai

Har vi fået kattegales helt egen Romeo & Julie, i nyfortolket stil ?

:adminhartalt:

:yah::yah::yah::yah:

:tak: du smukke qvinde.

:romeo:

Så vil jeg være Miss. Romeo og så kan Chip være Mr. Julie …:…og vi levede lykkelig til hans næste flirt. kys:

Elskelige Mai!..

Du er så sød og dejlig - og jeg har godt nok aldrig før, modtaget en SÅ dedikeret tråd i hele mit liv! TARK!

Jeg kan kun svare på én eneste måde - nogensinde i hele Universet over det hele!

Lyt nu til HELE texten - Der er som MIG der taler til DIG…

//youtu.be/j32HXuRxjWM

Og der er lidt mere til dig !!!

//youtu.be/9HYZQf49Zek

…og bare så at du ved det MinMai - Jeg kan texten udenad - også komplet uden en trevl på kroppen!..

Og reglerne Mai… Dem laver vi undervejs!! - så bliver det bare fantastisk!

//youtu.be/Kx1dTd5DBOs

…og jo… selvf. kan du med en sådan tråd gøre mig blød over det hele… Tak. :slight_smile:

Denne her, er så bare en dejlig klassiker fra da vi var meget unge - som Burhan såmænd gør helt og aldeles fint… :)…

Og nu skal jeg altså liiiige putte lidt med min nye mis! :slight_smile:

//youtu.be/yGHYL-8GrnM

Aj …syntes virkelig at jeg er sprød :fin::neje:

Jamen søde …

//youtu.be/wYuPn0CM8Ww

Altså det der med svedig…hvad skal jeg sige jeg er jo mormor og overgangsalderen true og nå ja og så er jeg jo når alt kommer til alt…

//youtu.be/Af9BF_q2g3A

med hang til unge mænd…:rock:

Men søde du er en fri fugl…Hvor kær jeg har dig min søde crunchy chip så kan jeg ikke acceptere utroskab fra mine mænd og det står mig smerteligt klart at det er din natur at flyve fra blomst til blomst …

Så kære som den dejlige player af en ludo-brik du er, bliver jeg beklageligvis nødt til at slå dig hjem til din blåøjet skønhed!

Knus Bas Viola

:ked::ked::ked::ked::ked::ked::ked::ked::ked::ked: :ked::ked::ked::ked:

//youtu.be/Unuc_uMZXu4

:fryse::fryse::fryse::fryse::fryse::fryse::

//youtu.be/zSjg8p5F5So

Kan jo ikke vinde en kamp imod en vaskægte Siameser pyttegøj!

:lol::lol:

Med alle de superlativer Søren kan ryste ud af ærmerne tænker jeg nærmere på Østkyst Hustlers med

Han får for lidt
:tihi::tihi:

[QUOTE=DK Lindvig;883806]Med alle de superlativer Søren kan ryste ud af ærmerne tænker jeg nærmere på Østkyst Hustlers med

Han får for lidt
:tihi::tihi:[/QUOTE]

Alt for lidt kissemisse, alt for meget hånd :høhø:

Han plejed’ at få så meget, men nu får han for lidt :smiley:

Undskyld Søren, men den ligger altså lige til højrebenet (teksten altså) :tihi:

//youtu.be/7CAAXAcJouA

Altså Søren hvis nu du lige stopper det der kisse-misse med skønheden der, så er det nu noget om det de siger - for “Han vil aldrig føle glæde ved at æde en Whopper!”

Og kære ven sådan nogle gamle koner som mig sætter sgi pris på sådan en her:

//youtu.be/FVbFH6uZsrU

Ak ja var det ikke fordi du får rigelig kisse-misse i aften så måtte du da godt bide mig lidt i øret og træk mig hurtig gennem pløret…

//youtu.be/VPVGp7AKTJk

:lol::lol::lol::lol:

Hahahahah … det her er da dagens grinetråd… og det bliver kun bedre af at have fuldt med i det tidligere

Herlig tråd :lol:

:lol: I er da gennemført tossede - og ikke bare katte-gale :lol:

Hvor er det skønt :lol:

MaiMinMai!..

//youtu.be/mQR0bXO_yI8

Den her elsker jeg også!.. og naturligvis kan jeg synge den så du taber forklædet!

…Sådan en lørdag aften efter et super lækkert kæmpe måltid fantastisk dejlig mad - dig og mig - vi vasker op - ikke en trevl på kroppen - den skønneste rødvin - måske en vodkasjus - og livet er skønt!

…og Mai…

Når vi bevæger os ind i stuen, for en lille dans på bordet - er det til den her:

//youtu.be/oIfxBthfFkg

…og hvad følger?.. Naturligvis;

//youtu.be/fn4i8bAfnMY

… !!..