ARJ… Hva sker der for de der psyko myg… De er bare overalt. Jeg kan ikke have døren åben for så vrimler det ind med de der skod myg… Lige nu kravler de bare overalt på mig…
Hva sker der for dem?
ARJ… Hva sker der for de der psyko myg… De er bare overalt. Jeg kan ikke have døren åben for så vrimler det ind med de der skod myg… Lige nu kravler de bare overalt på mig…
Hva sker der for dem?
[quote=Natascha;137639]ARJ… Hva sker der for de der psyko myg… De er bare overalt. Jeg kan ikke have døren åben for så vrimler det ind med de der skod myg… Lige nu kravler de bare overalt på mig…
Hva sker der for dem? :D[/quote]
Hva faen er sørgemyg?
Sådan nogle kæmpe myg… De ligner alm myg bare større. De stikker ikke, men lige så snart de kommer indenfor, så inden for et par timer, så dør de… af en eller anden årsag.
Af sorg måske?
Haha… Ja det er da muligt -høhø
[quote=Natascha;137639]ARJ… Lige nu kravler de bare overalt på mig…
Øhhh, det er da godt, at de nøjes med at kravle - myg har det med at stikke
Men nej, det er ikke nogen, vi kender til her i Glostrup - i hvert fald ikke i februar måned.
Hvad skete der forresten med alle dine fluer, som du kæmpede med for et stykke tid siden?
[quote=Charlotte Oeh.;137655]Øhhh, det er da godt, at de nøjes med at kravle - myg har det med at stikke
Men nej, det er ikke nogen, vi kender til her i Glostrup - i hvert fald ikke i februar måned.
Hvad skete der forresten med alle dine fluer, som du kæmpede med for et stykke tid siden?[/quote]
Jaaa, men sørgemyg stikker ikke Men de kilder godt nok de bæster.
Jamen de døde af sig selv,:S hvilket jeg har det heeeeeeelt okay med
åhhhh hader osse bare de lede myg, især fordi myg elsker min spæde drengekrop, de ser mig helt sikkert som det største kongemåltid nogensinde.
jeg er bare så træt af at være under dem i fødekæden.
bare jeg ser en myg her i huset bliver jeg helt hysterisk og farer rundt for at slå de kryb ihjel og jeg ka da slet ikke sove hvis jeg ved her er myg
[quote=Johnny;137660]åhhhh hader osse bare de lede myg, især fordi myg elsker min spæde drengekrop, de ser mig helt sikkert som det største kongemåltid nogensinde.
jeg er bare så træt af at være under dem i fødekæden.
bare jeg ser en myg her i huset bliver jeg helt hysterisk og farer rundt for at slå de kryb ihjel og jeg ka da slet ikke sove hvis jeg ved her er myg[/quote]
Min krop er os en ren sukkerbombe for de sataner. HVERT år bliver jeg simpelthen ædt op. Sidste år sad jeg i haven i 5 minutter… og jeg havde allerede fået de første 10 myggestik…
Så er det i hvert fald ikke sørgemyg, for de er meget små
[quote=Natascha;137639]ARJ… Hva sker der for de der psyko myg… De er bare overalt. Jeg kan ikke have døren åben for så vrimler det ind med de der skod myg… Lige nu kravler de bare overalt på mig…
-høhø-høhø-høhø
Eeehm… du har ikke noget kadaver liggende, vel ??
Og du har tømt skraldeposen den sidste måneds tid ??
Prøv at skrive en seddel på vinduet :
Flyv over til naboen - han slår jer ikke ihjel - det gør jeg !
-LOL-LOL