Sort hankilling fundet i Hvilsom!

HASTER!

Vi har været hele byen rundt samt ringet på en fremlysning - ingen ser ud til at savne ham! Han lå ude i en snedrive i minus 15 grader!

men han har det fint. Han er ikke kastreret.

Lige nu er han ved en familie i byen, der ikke må have husdyr, så de kan kun have ham nogle dage.

jeg opretter derfor også en tråd mere hvor jeg søger plejehjem - varigt hjem

Men er dette din kat, så ring til mig straks!
3066 0283

Han er ca 5 mdr vil jeg tro - helt tam og meget sød
Han har en enkel hvid plet på brystet

Undskyld foto kvalitet - vi er lidt i en akutsituation her

Hvor er han fin :slight_smile: Håber at han finder et hjem

Han er SÅ sød! Jeg lover jer jeg var SÅ tæt på - men det lykkedes mig at sige nej… Jeg har haft voldsom uro herhjemme og smerter ved Tara, og nu fortjener mine egne den ro, der endelig er kommet.

Dem først - så andre - men nogle må da kunne tænke sig denne fyr… Åh han er sød!

Minder lidt om Milo, hvis nogle husker ham, som jeg tog ind sammen med Malik, og som martin har nu:-)

Hvor ville jeg gerne hjælpe den stakkels lille dreng… Han er da så dejlig, at alt sneen forsvinder om mit hjem <3

Ej, at de lod ham være ude i den kulde - det er da nærmest mirakuløst, at han har overlevet! Kan han hedde Miraculix :?

Edit: Har nu læst din anden tråd om det, de er da OK alligevel :slight_smile: (men stadigvæk, jeg havde taget ham ind i varmen straks, og efterlyst senere).

Hvor er han bare skøn :wehuu:

Vi kigger efter nu kat, men med to hunkatte der skal neutraliseres, har vi desværre ikke muligheden lige nu… Men håber han findet et godt hjem :inlove:

Joan savnede en huskat, måske det var noget for hende?

Hvem er Joan? Bed hende ringe eller maile mig.

De tog ham ind dagen efter… ja jeg ville heller ikke have ventet, men de har trods alt gjort noget. Mange må være gået forbi ham i løbet af de to dage uden at have gjort noget. Jeg synes de to drenge fortjener stor ros fordi de tog ham og gik herhen efter de i fire dage har søgt efter ejeren (i de dage var han hos dem).

Nu er han igen hos dem, men det er lidt stakket frist, da udlejer ikke vil have dyr der, men familien har fået midlertidig lov da det er en lidt speciel situation jo

Suk - håber snart han finder et hjem - før jeg falder helt pladask :tihi:

Joan er jojo herinde

Jeg kan ikke finde hende i medlemslisten - mis søger stadig hjem

Lenschow,du har selv svaret på hendes tråd 13/12 under huskat købes

Tine:)

Ok kigger lige

sorry har haft så travlt de sidste par dage.

Jeg får fat i mine forældre senere i dag og skal nok komme med svar i aften.

Hvor er han sød :wehuu:
Kan han være hvor han er indtil efter jul?

Åh hvor dejligt, at få fat i dig:-)

Jeg har sendt dig mit nummer.

Familien, der har ham har en dum udlejer, der kom i dag og sagde han skulle ud nu. Så ringede de til mig, og nu er udlejer med på at han blir indtil mandag. Så henter SØDE PiaH ham og kører ham ind til hans aftale med dyrlægen, hvor han kastreres, vaccineres, testet fri for FIV og FeLV samt mærkes og registreres i mit navn (midlertidig).

Pia tager ham med hjem igen, men han skal være på hendes badeværelse, da hun har fem andre katte. Det må han overleve. Er den hel gal må vi finde en løsning.

Jeg håber, at PiaB herefter kan tage ham i pleje fra den 27. december indtil han finder et varigt hjem.

Vi er kede af al den flytten rundt og håber derfor at et nyt hjem melder sig ASAP, så mis kan komme ud i et kærligt og varigt hjem.

Han koster 800 kroner som går DIREKTE til Britas konto hvor pengene hjælper nye katte i nød. Det er ren underskud, for det koster 1700 at få ham ordnet for os. Man får ikke så billig en kat et andet sted, hvor alt dette er gjort og samtidig støtter man en god sag.

Hvis dine forældre kan give ham et nyt hjem ville vi blive rigtig glade.

Ellers må alle gerne sprede ordet om at denne lille fyr søger efter hjem.

Mit nummer er 3066 0283

MVH Helle

Det er med beklagelse at jeg desværre må sige at mine forældre er forstokkede :argh:
For en kat koster ikke SÅ mange penge - en kat får man jo nærmest bare kastet i nakken :doh:
Har talt dunder til dem, men lige lidt hjælper det. :dokdok:

Håber sådan at den smukke dreng finder et kærligt hjem :kryds:

:sorry:

Joan…fortæl dine forældre det er 800 kr som dybest set er over det dobbelte hvis de havde FÅET katten et andet sted.
De 800 kr er for de tiltag dyrlægen laver OG går i hans lomme.
Ikke mange steder kan man Få en fin sød kat i kastreret stand, der oven i købet er testet fri for FeLV & FIV, vaccineret, øremærket og sundhedstjekket.
Hvad ville de ellers gøre…få en kat og lade den bibeholde sin fertilitet, være uvaccineret og umærket? Er det tilfældet syntes jeg slet ikke de skulle have kat…sorry to say :pote:

[quote=kamikaze;515173]Joan…fortæl dine forældre det er 800 kr som dybest set er over det dobbelte hvis de havde FÅET katten et andet sted.
De 800 kr er for de tiltag dyrlægen laver OG går i hans lomme.
Ikke mange steder kan man Få en fin sød kat i kastreret stand, der oven i købet er testet fri for FeLV & FIV, vaccineret, øremærket og sundhedstjekket.
Hvad ville de ellers gøre…få en kat og lade den bibeholde sin fertilitet, være uvaccineret og umærket? Er det tilfældet syntes jeg slet ikke de skulle have kat…sorry to say :pote:[/quote]

ja det var vidst lidt det de havde i tankerne… og så bor de tæt ved en vej, så hvad nu hvis den bliver kørt over… pyyyh det er jo mange penge der går til spilde så… Jo jeg har også sagt til dem at de burde overveje en musefælde i stedet for. :lynogtorden:

Har i øvrigt meddelt dem at jeg ikke, kan hjælpe dem med at finde en kat. Ikke når de har den holdning til det hele :argh:

[quote=Jojo;515190]
Har i øvrigt meddelt dem at jeg ikke, kan hjælpe dem med at finde en kat. Ikke når de har den holdning til det hele :argh:[/quote]
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om at du har gjort dit bedste - men nogen gange kan man bare ikke trænge igennem :doh: :doh:

Håber den kønne lille kat finder et godt hjem snart :kryds: