Mega
17. April 2014, 19:31
Mit TV har indtil nu fungeret upåklageligt med HomeTrio, bredbånd, TDC og tilsluttet den dertil hørende boks.
Men jeg har tilsyneladende trykket på en forkert knap, da jeg skulle tænde tv’et.
Dette foregår normalt ved, at jeg først trykker på en knap på fjernbetjeningen til tv’et og derefter tænder for boksen med en anden fjernbetjening.
Men nu ser det ud til, at tv’et ikke har kontakt med boksen, idet det skriver, at der ingen tilgængelige kanaler er.
Har tjekket samtlige ledningsforbindelser samt afbrudt og tændt tv og boks.
TV’et fungerer ellers fint mht. justeringer og TDC-billedet på skærmen står flot.
Boksen kan tændes og slukkes, og uret går.
Jeg vil være meget ked af at skulle være uden tv til på tirsdag.
Håber, en herinde har en løsning.
Lykke
17. April 2014, 19:35
Måske du har fået trykket på knappen ‘Source’? Så skifter fjernsynet nemlig indgang og er så flyttet væk fra boksen…
Løsningen kan derfor være, at tænde tv og boks og trykke på source-knappen indtil der kommer noget på tv’et igen.
Husk at lægge mærke til hvor du starter, så du kan stoppe igen når du når dertil, hvis der ikke har været noget resultat
hmm
17. April 2014, 19:36
du skal gå ind i menu og sætte den på HDMI igen . vi havde samme problem .
Mega
17. April 2014, 23:05
Tak for jeres svar - Jeg fandt en tredje løsning på TDC’s hjemmeside:
Først slukke for strømmen til Home-boksen, derefter til TV-boksen. Tænde Home-boksen, og når alle signaler lyste, tænde for TV-boksen. Når lampen derpå var holdt op med at blinke, skulle alt være som før. Og det var det