Søskende kærlighed

-forelsket

Mine 2 unge brite piger. Amaze og Chloé.

Amaze:

Chloé:

De 2 piger er simpelthen så glade for hinanden. De hyler op hvis det er lidt tid siden de har set den anden.

Det er en stor fornøjelse at se hvor meget glæde de har af hinanden. Men de er de sødeste lege tanter for killingerne og viser dem gerne gode gemmesteder starter jagtlege og hvordan man kan lege ikke røre jord [smilie=hate-tunz.gif]

de er meget meget dejlige Heidi :slight_smile:

søskende kærlighed når det er allerbedst :slight_smile: - skønt at se

Nåårh, hvor er de søde, og så skønne de lyder. -love -forelsket -forelsket -love

Jeg skal da lige love Fru Hasselbalch er ved at få styr på cameraet :smiley:

Skønne skønne missepiger, som bare er SÅ dejlige både at se, og røre ved :slight_smile:

Jeg øver mig…men for pokker det er godt nok tungt men armen bliver vel stærkere med siden -rulleøjne

Jo lækre at røre ved. men fys hvor de fælder i tiden -høhø

Hvor ser de bare dejlig ud -forelsket og skønt at de har det så godt sammen -thumbs

Sikke dejlige billeder af dine to meget smukke britepiger -forelsket

Hvor er se dejligt at se, to som er så glade for hinanden -love -love -love

Nååårrr, hvor er de da søde sammen. Håber de skal blive sammen, så glade de er for hinanden -forelsket -forelsket -forelsket

De skal skam blive sammen, det ville være hærværk at skille dem ad. De kan ikke undvære hinanden.

De skal skam blive sammen, det ville være hærværk at skille dem ad. De kan ikke undvære hinanden.[/quote]

Først Heidi jeg kan ikke tåle flere britter billeder -forelsket -forelsket -forelsket

Dernæst hvor er de bare søde sammen -love -love

Og til sidst for din dejlig kommentar om at de skal blive sammen. -storrespekt -storrespekt

De skal skam blive sammen, det ville være hærværk at skille dem ad. De kan ikke undvære hinanden.[/quote]

Skøøønt :slight_smile:
Jeg kunne ikke lide at skille de 2 sorte piger ad, derfor har vi 2 piger :smiley:

Hvor er de smukke -love -love