Søskende

jeg synes det kunne være lidt sjovt hvis jeg kunne finde nogle af Odettes søskende.

hendes stamnavn er DK NineBells Odette.

hendes mor hedder EC USA*Biramor Sassy

og faderen er DK Wehnert’s Delmonico

kunne også være sjovt at se hendes far, da jeg stadig ikke har set ham:)

i må også gerne skrive selvom i ikke har søskende. så ingen løftet finger hvis der kommer lidt pjat ind.:fløjte::fløjte:

Hi Hi, skal de nu ikke liiige flytte hjemmefra først? Jeg så babyerne for et par uger siden og der var de bestemt ikke tæt på at flytte hjemmefra :slight_smile:

Psst…jeg er Anjas søster -høhø

Og tillykke med Odette!

Jeg er ret sikker på at Susanne Wehnert har en halvsøster boende, men kan ikke huske hvad hun hedder - en smuk hunkat Sassy er mor til…Jeg mener i hvert fald Susanne sagde det var Sassy der var mor, jeg forelskede mig nemlig i hende, hun havde simpelthen den smukkeste farve i mine øjne :slight_smile:

er du kommet på Birmamaillisten? Det er en hyggelig liste, hvor vi udveksler alt muligt og umuligt :slight_smile:

Haha, hej Pitho! Genkendte katten på billedet før jeg så navnet og tænkte - selvfølgelig!

Mette - Har du prøvet en google søgning? :slight_smile:

[quote=Pitho;178376]Hi Hi, skal de nu ikke liiige flytte hjemmefra først? Jeg så babyerne for et par uger siden og der var de bestemt ikke tæt på at flytte hjemmefra :slight_smile:

Psst…jeg er Anjas søster -høhø

Og tillykke med Odette![/quote]

Jo, men hun har jo også søskende fra andre kuld. kunne være de var her inde-høhø de snakker jo om selv at beholde Olympia.
ved godt der er lang tid tid til hun er flytteklar, men jeg har betalt dep. (for at jeg ikke kommer til at bruge pengene på noget andet:tihi:)
men hun bliver 9 uger i dag -føzda hehe-høhø

håber da ikke du blev fornærmet over det her indlæg:ups::ups:

og mange tak:wehuu::wehuu:

[quote=Nevadaisy;178389]Jeg er ret sikker på at Susanne Wehnert har en halvsøster boende, men kan ikke huske hvad hun hedder - en smuk hunkat Sassy er mor til…Jeg mener i hvert fald Susanne sagde det var Sassy der var mor, jeg forelskede mig nemlig i hende, hun havde simpelthen den smukkeste farve i mine øjne :slight_smile:

er du kommet på Birmamaillisten? Det er en hyggelig liste, hvor vi udveksler alt muligt og umuligt :)[/quote]

jeg kan ikke huske om jeg har fundet en eller to af hendes halvsøstre. men jeg ved i hvert tilfælde at khin-mya (opdrætter navn) har en halvsøster fra Anjas D-kuld, og hun er bare skøn. :stuck_out_tongue:

[quote=Eva K;178479]Haha, hej Pitho! Genkendte katten på billedet før jeg så navnet og tænkte - selvfølgelig!

Mette - Har du prøvet en google søgning? :)[/quote]

hvis du tænker på om jeg har søgt efter farmissen, så ja. men kan ikke finde ham :frowning:

søskende der har jeg kun fundet en, hende som jeg nævner i beskeden til Nevadaisy:)

[quote=Mette Stevnsborg;178363]

og faderen er DK Wehnert’s Delmonico

kunne også være sjovt at se hendes far, da jeg stadig ikke har set ham:)

i må også gerne skrive selvom i ikke har søskende. så ingen løftet finger hvis der kommer lidt pjat ind.:fløjte::fløjte:[/quote]

Så spørg da opdrætteren hvor han er nu, eller om hun har billeder

http://home9.inet.tele.dk/birma/dansk.htm

[quote=Nevadaisy;178389]Jeg er ret sikker på at Susanne Wehnert har en halvsøster boende, men kan ikke huske hvad hun hedder - en smuk hunkat Sassy er mor til…Jeg mener i hvert fald Susanne sagde det var Sassy der var mor, jeg forelskede mig nemlig i hende, hun havde simpelthen den smukkeste farve i mine øjne :slight_smile:

er du kommet på Birmamaillisten? Det er en hyggelig liste, hvor vi udveksler alt muligt og umuligt :)[/quote]

jeg har ledt efter det her indlæg den sidste halve time:argh:

nej jeg er ikke på birmalisten, jeg troede kun det var for opdrætter, er det ikke det? :ups: