Sov godt Rumba

:brist:

Rumba døde i går…

Han havde det ellers bedre efter et bad i kamillethe - ingen snotbobler og han drak og spiste som normalt…

Jeg er færdig med at have skildpadder/dyr efter at have mistet 2 skildpadder på under 3 måneder…

Og når Silke ikke er her mere, skal jeg ikke have kat igen - jeg kan simpelt hen ikke tage det, når mine dyr dør :brist:

:kram:

du har også været uheldig … det gør mig meget ondt med Rumba :ked:

:sørger:

hils ved regnbuebroen Rumba

Rumba døde i går…

Han havde det ellers bedre efter et bad i kamillethe - ingen snotbobler og han drak og spiste som normalt…

Jeg er færdig med at have skildpadder/dyr efter at have mistet 2 skildpadder på under 3 måneder…

Og når Silke ikke er her mere, skal jeg ikke have kat igen - jeg kan simpelt hen ikke tage det, når mine dyr dør :brist:[/QUOTE]

-kramer
Padder er altså bare sværere at have end mange andre dyr.
Vi mistede jo selv to sidste år, Lunas to første, der måske har været syge fra vi fik dem - eller vi ikke passede dem godt nok … hvem ved.

Men katte er nu altså ret nemme at holde - og selvfølgelig skal du have kat, når Silke ikke er mere :slight_smile:

Det er jeg ked af at læse, Tut. Øv for en omgang du har været igennem på dyresiden.
Kæmpe kram herfra. :kram:

Nååå, hvor trist :ked:

:rip: Rumba, hils mine venner … og :kram: Tut

Det er hårdt at miste, hver gang - men det er endnu værre ikke at have glæden inden man mister

Det gør mig virkelig ondt :kram:

Sov godt Rumba :rip::hjerte:

:kram:

:lys:

Det gør mig virkelig ondt at du har mistet Rumba. :kram:

Åh tut - det gør mig ondt.

Livet er glæder og sorger - nyd glæderne og lad ikke frygten for sorg tage alle de skønne oplevelser fra dig :hjerte:

Det gør mig ondt :kram:

:rip: Lille Rumba

:lys:

Det gør mig ondt, Therese :trøste:

Men lyt til de andres kloge ord: Du må ikke lade sorgen over at miste tage den store glæde ved at have dyr fra dig.

:lys: Sov godt Rumba

Sov godt Rumba :rip:

:rip:
:kram:

Sov godt Rumba…
Kram herfra…

Åh for pokker Tut, det gør mig ondt! :frowning:

:lys:

:sørger: Sov godt Rumba. Det er altid trist at tage afsked med et kæledyr :sørger:

Det gør mig ondt Tut. Forstår dig godt. Det er bare slet ikke rart når vores dyr ikke kan mere, kender det alt for godt. :ked:
:lys:
Mvh
Yvonne

Puha Tut :frowning:
Det gør mig ondt, jeg er slet ikke i tvivl om hvor meget dine skildpadder betyder for dig…
Det gør ondt noget tid, men bare husk på alle de gode stunder :slight_smile: