Sov godt Rumba

Hvil i fred du smukke padde :lys:

:trøste:

:lys:

:frowning: øv stakkels stakkels tut!!!

Jeg havde landpadder i cirka 12år og jeg mistede først 2 inden for det sidste år - det mistede jeg gejsten på - og endte med at sælge de sidste 3 i sommers… <Jeg dur heller ikke til når mine dyr dør…

Det gør mig ondt, at høre… :ked:

Farvel, Rumba - alt for tidligt, du skulle bort. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:rip: Rumba

Det gør mig ondt :kram:.

God rejse lille Rumba :lys:.

Rumba døde i går…

Han havde det ellers bedre efter et bad i kamillethe - ingen snotbobler og han drak og spiste som normalt…

Jeg er færdig med at have skildpadder/dyr efter at have mistet 2 skildpadder på under 3 måneder…[/QUOTE]

Åh, hvor trist, det gør mig ondt for dig :blegne:

Og når Silke ikke er her mere, skal jeg ikke have kat igen - jeg kan simpelt hen ikke tage det, når mine dyr dør :brist:

Selvfølgelig skal du det - Vivi har uden tvivl ret i at padder er svære at holde, det er noget helt andet med kat. Og selv om det gør ondt når vi mister dem, så ville det da være endnu mere trist hvis det resten af livet skulle afholde dig fra alle de fornøjelser der er ved at have kat!
Trøsteknus
Susanne

Det gør mig ondt -kramer

Tak for alle jeres indlæg… jeg er nu ret sikker på min beslutning om, at jeg ikke skal have flere dyr/katte.

Silke fylder 13 år d. 9.4. - så hun har haft sine bedste år - og ingen anden kat kan erstatte/fylde tomrummet, der vil blive efter hende.

[QUOTE=Tante Tut;1049542]Tak for alle jeres indlæg… jeg er nu ret sikker på min beslutning om, at jeg ikke skal have flere dyr/katte.

Silke fylder 13 år d. 9.4. - så hun har haft sine bedste år - og ingen anden kat kan erstatte/fylde tomrummet, der vil blive efter hende.[/QUOTE]

jamen søde ven - ny mis skal da ikke erstatte eller fylde tomrummet efter hende… den skal bringe NY glæde ind i dit liv…

Dyr erstatter aldrig hinanden - det kan de slet ikke… de efterfølger hinanden med alt det sjove og gode hvert dyr har :slight_smile: ingen kan da nogensinde erstatte Silke - men et lille nyt dyr kan få dig til at glædes og smile igen når du er parat til at være glad igen.

bare se på Grisehandler Oluf Larsen… det gør SÅ ondt… lige indtil at tiden har skubbet smerten så langt bagud at man har plads til at være glad igen… og et lille nyt væsen elsker en fra første øjekast …

og du er typen Tut - du kan slet ikke lade være med at elske tilbage

:kram:

Hvis man ikke kan miste, kan man jo heller ikke elske - sådan er livet nu engang indrettet.

Jeg har mistet min mor - det var naturens gang.

Jeg har fået 2 børn, der enten mister mig eller jeg mister dem - håber det bliver om mange år, men der er ingen garantier.

Uanset smerten, vil jeg aldrig have undværet den dejlige tid jeg har med dem jeg elsker - det gælder også mine katte :slight_smile:

Tut, du får lige en af de gamle og ofte brugte: It is better to have loved and lost than to never have loved at all.
Sorg er en del af livet - man kan faktisk lære at håndtere det, så livet kan gå videre og man kan opleve nye glæder.
VH
Susanne

Det er jeg ked af at læse - kæmpe :kram: til dig!

:inlove:

Jeg har læst jeres indlæg, og er helt enig i at man ikke kan erstatte en kat med en anden.

Men jeg er 200 % sikker på, at jeg ikke vil have kat eller andre dyr mere når Silke ikke er her mere.

Det sagde jeg også, da jeg mistede min gamle norske skovkat.
Og det gik også et års tid…og så kunne jeg ikke forstå hvordan dælen jeg havde klaret at leve uden kat…og jeg fik kat igen.
En gang kattemenneske - altid kattemenneske.
Så du skal nok ikke have en kat efter Silke, lige når hun er gået bort, men lur mig om ikke også dagen kommer for dig, hvor du ikke kan leve uden en dejlig kat igen.