Min søde skat dine ben kunne ej bære dig mere og du blot ventede på at vi tog væk.
Vi vidste fra første gang vi så dit billed at du ville være den perfekte kat for os. Da vi besøgte dig første gang ved Anne, sagde især jeg kun meget få ord. Jeg forelskede mig fuldstændig i dig og det eneste jeg jeg interesserede mig for den dag var dig. Vi legede og vi hyggede os og vi vidste at du ville blive noget helt særligt for os. Vi havde aldrig forestillet os hvor stor en betydning lige nøjagtig du ville få for vores liv…
Du er skyld i at vi opdrætter, udstiller og har fået så uendelig mange gode og uvurderlige venner…
Vi har flere gange ringet til din opdrætter på alle tider i døgnet for at få rådgivning, fordi du havde været uheldige eller vi blev i tvivl. Dine opdrætter blev derfor vores venner, og de er lige så trist som vi er over at du nu siger farvel.
Pga vi ville dig det bedste fik vi nye katte, hvoraf Tickie endte med at blive mor til Chaos og det første kuld i vores stamnavn. Du var den sidste af jer tre der var tilbage og især dig har gjort os til dem vi er i dag.
Du elskede at blive udstillet og du spandt og hyggede dig hver gang dommere eller publikum blot kiggede på dig. Du viste os hvor dejligt det var at komme på udstillinger, for vi nød at se på dig og hvordan du gjorde dig til overfor alle.
Vi har lagt alle røde hjerter væk, for de var det bedste legetøj i verden efter din menning og vi savner dig i sengen. Den første aften i vores hjem faldt du i søvn på Patrick skød i stuen og vi syntes ikke du skulle stå op da vi ville i seng, så vi lagde dig forsigtig i sofaen. 30 min senere vågnede du og blev helt ulykkelig for du følte dig alene. Siden den dag har du altid været at finde i vores seng ved sengetid. Dine ønsker blev lov og du gav de andre katte i huset plads og kærlighed. Du bestod kun af kærlighed og da Tanja ville køre dig din sidste tur viste Ny dig den sidste ære. Tanja fik ikke lov til at køre med dig, da Ny for enhver pris ville havde beskyttet dig. Da hun havde klappet tænder og været uendelig sur på Tanja i 30 min, gjorde du det klart for hende at du var klar. Du er elsket af alle i vores hus og du vil altid være savnet. Du døde i Tanjas arme igår med en svag spinnen. Du døde på den måde du gerne ville, i armene på en der holdt af dig, og som var i stand til at køre fra dig. Jeg vil altid være dig taknemmelig for det valg du tog, for jeg tror du har ret i at vi ikke ville havde været i stand til at sige farvel til lige nøjagtig dig. Vi kan stadig mærke dig her hjemme og vi ved at du altid vil være nær os. Vi har så mange minder med dig, at du altid vil være tæt på os. Du er på vores bryllups billed og vi vil ofte mindes dig.
Du er skyld i at vi er dem vi er og du vil leve videre i vores minder, kommende killinger og i vores kærlighed til kattesporten…
Tak Tanja Trillingsgaard for at du kørte den sidste tur med ham, da han ønskede at sige farvel. Tak til Anne for at vi i sin tid fik ham og tak min kære Mr for den kærlighed du gav os og alle de ting du har lært os at elske…
Du var vores første kat og pga dig vil vi altid havde katte i vores liv… Tak for alt min dejlige skat og tak for de næsten 9 år vi fik sammen med dig… Vi har altid sagt at du vil leve evigt og selv om din krop ikke er mere kan vi stadig mærke din sjæl. Vi tror at du for altid vil være sammen med os