Sov sødt Balloo

Det gør mig meget ondt :kram:

Åh, hvor trist :cry: Det gør mig virkelig ondt :kram:

:lys:

Det gør mig ondt :cry: :lys:

:kram: :lys:

:troste: det er så trist at miste en elsket kat. Jeg er sikker på at han hygger med Gucci. :heart:

Tusind tak for jeres søde ord og tanker :hjerte:

Jeg har set Balloo få det værre siden foråret 2017 og til sundhedstjek i august bekræftede min dyrlæge de signaler, jeg selv har lagt mærke til. Jeg vidste derfor at det ville være tid at sige farvel til min gamle, trofaste dreng inden for en kortere periode. Jeg havde en tid allerede i sidste uge, men på dagen måtte jeg aflyse. Jeg var ikke klar - og Balloo havde haft nogle gode dage, så det var dødsvært at sige, at “nu er det tid”. Mandag bestilte jeg så den afgørende tid og om end jeg håbede at min dyrlæge ville sige, at Balloo da kunne gå et år mere uden problemer… Ja, så blev det ikke sådan. Men konklusionen var også klar: Balloo var skidt, men ikke kritisk skidt og ikke noget, der var bekymrende i forhold til dyrevelfærd. Vi fik os en god snak om Balloos hverdag - og min læsning af ham. Og blev enige om at Balloo fortjente at komme videre nu - inden han evt ville få så ondt, at han ville lide.

Det blev en rigtig fin afsked, hvor Balloo faldt i søvn i mine arme. Ingen stress og jag - og masser tid til tårer og hvisken til min striwemis. Jeg fik takket Balloo for at have været der i tykt og tyndt for mig. Han var det mest stabile i mit liv igennem 14 år og til trods for alt jeg har budt ham, fandt han sig i det - bare jeg var med ham. Balloo valgte i sin tid mig som sit menneske. Han var i buret på internatet sammen med Gucci, deres mor og en anden hunkat med killing. Gucci var et lille skravl - og meget nervøs - og enormt kær :hjerte: Og han ville ikke snakke med os. Balloo derimod :hjerte: Han kom over i mit skød så snart jeg satte mig og så skulle han ellers lege med mine snørrebånd. Han rykkede sig ikke ud af stedet under hele vores besøg. Og en ting jeg altid har kunnet regne med, var at Balloo ville være tæt på mig. Altid! Jeg var hans - og han var min :hjerte: Og han er så utrolig savnet, så det gør ondt i min mave. Ease er snotforvirret og søger efter onkel B ved den mindste lille lyd. Vi skal bruge lidt tid på at finde os selv, vi skal flytte om 2½ uge - og så venter vi på at den helt rigtige misser dukker op og forgylder vores live med fis, ballade og kærlighed :hjerte:

12 Synes om