Sov sødt min skat

Bastian darling, mit hjerte har blødt for dig i lang tid, og jeg er så ked af at vores veje var nødt til at skilles i fredags :ked:

Baseret på din opførsel fra det øjeblik jeg fik dig ind af døren, fandt jeg ret hurtigt ud af at dit liv inden din ankomst hos mig havde været meget præget af stress… og hvor har du været medvirkende til at jeg har lært meget om katte, har fået et netværk i katteverdenen og delvist at jeg er blevet opdrætter. Tak min skat!

Jeg vil sådan ønske jeg kunne have gjort mere for dig, men vores tid løb ud. Jeg kunne ikke forsvare over for mig selv og ikke mindst dig at lade dit meget lange urenligheds-show fortsætte. Jeg har forsøgt og forsøgt… også har jeg forsøgt engang mere på at rette dig op, og jeg har kæmpet forgæves, og alligevel sidder jeg tilbage med en lille tvivl der nager. Jeg er ked af at sige det her, men det er også en ufattelig lettelse at du ikke er her mere, der er en helt helt anden ro i katteflokken og hjemmet, og jeg tror også at du endelig har fået fred i dit sind, og nu er et sted der for dig er bedre.

Sov godt med min min kære hvæsemis, min skat, jeg savner dig så meget trods alt :ked:

Det er sådan her jeg ønsker at huske dig, fra vores virkelig gode stunder… vores træning

Det gør mig ondt at læse men ved hvor meget du har prøvet… En svær tid kommer dig i møde med som tiden går finder du ud af det er den rigtige du har taget …

Det skriver jeg med den erfaring jeg havde med Diesel .

:sørger:

Hvil i fred, smukke Bastian. :lys:

:kram:

Ord er fattige!

:lys:

Det gør mig ondt :kram:

Det er altid en svær beslutning at lade en kat sove ind, og jeg tror aldrig, jeg har truffet den beslutning uden at blive ramt af en grad af tvivl og dårlig samvittighed - uanset årsagen. Var det for tidligt?, var det for sent?, burde jeg have gjort mere? osv. Men som tiden går, indser man som regel, at man gjorde det helt rigtige for katten og det bedste, man kunne i situationen. Og der er intet forkert i at føle lettelse, når det er overstået. Det at træffe beslutningen er som regel den sværeste del :ked:

Det gør mig ondt:kram:

Det gør mig ondt at høre :ked:

Sov sødt, smukke Bastian :lys:

Det gør mig ondt:(

Venligst
Dorthe

Det gør mig ondt :frowning:

:brist:

Det er jeg ked af at høre…

:hjerte:Sov godt smukke Bastian:hjerte:

Det gør mig så ondt for dig! -kramer Det, at tage den svære beslutnig , at " nu er nu" er en næsten umulig tanke , - - - - - men flot , at du tænkte på din kat, - som det nu ikke længerer er synd for :lys:

Cats og Conni

Det er jeg rigtig ked af at høre :frowning:

Et :lys: til Bastian til rejsen :hjerte:

-kramer

Det gør mig ond at høre.

Bon voyage Bastian :lys:

Åh hvor trist Carina! Men du har gjort hvad du kunne for ham:kram:

:lys: Bastian