Sov sødt min skat

Det gør mig ondt, :lys: god rejse smukke bastian, og hils når du kommer frem.

:kram:

God rejse smukke Bastian:lys:

Det gør mig utroligt ondt for jer… Det må have været en meget svær beslutning :kram:

Hvil i fred Bastian :rip:

:lys: Bastian.

:kram:

Det er ikke en let beslutning.

Jeg forstår dig virkelig godt, det gør det jo ikke mindre trist for dig…:frowning: :sørger:

:kram:

:kram:

:kram:

1000 tak til jer alle… sidder bare her med tårene trillende ned af kinderne efter at have læst.

Men det er også bare så rart at der er så mange herinde der har prøvet noget lign… eller kender til de svære beslutninger. Det var min første gang… og overhovedet ikke på nogen måde nemt :frowning:

… de sidste dage har været virkelig hårde, fordi der er så mange vaner (tænker her på de gode) der skal afligges… tager mig selv i at kigge efter ham, kalde på ham om aftenen…

Det gør mig ondt, Carina :frowning: Jeg ved ikke om du kan huske historien om min Milo, men den minder på mange måder om Bastians. Milo var også urenlig on/off i laaaang tid pga stress og til slut traf jeg samme beslutning som dig. Milo fik fred - og det gjorde jeg på sin vis også. Det VAR en kæmpe lettelse… Midt i en stor sorg. Jeg fælder stadig en tåre, når jeg tænker på ham, selvom det nu er over et år siden. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg traf den rigtige beslutning. Jeg føler virkelig med dig, for jeg kender den blandede følelse af savn, lettelse, sorg, skyld og tvivl, du sidder med. Milo var min elskede basse og en ener - men han trivedes ikke, så derfor måtte jeg give slip. Ligesom du måtte give slip på Bastian. De er nu begge et bedre sted, hvor man ikke kender til stress :pote:

hvil i fred :rip: smukke bastian

Kære Carina,

Det gør mig ondt at høre. Jeg har netop selv fået min elskede kat, Cleo, aflivet af selv samme årsager. I 9 år har hun tisset næsten daglig i lejligheden eller ved siden af sin kattebakke, og vi tog for få dage siden det tunge valg at få hende aflivet. Cleo havde også haft en hård start på livet, og jf. dyrelægen er chancen for at få en sådan kat rettet op minimal. Vi har da også prøvet alt, men intet hjalp. Og da vores nye sommerhusgulv stod til at blive ødelagt, måtte vi gøre noget. Men for pokker hvor er det dog svært at give slip sin kæreste lille mis. Du har min dybeste medfølelse. Mange trøstende kram herfra :trøste:

Jeg er sikker på, du har taget det rigtige valg. Hvor var han dog en fin bamsemis, Bastian, og må han hvile i fred. :sørger:

/Thomas