Sovende katte på væggen og andet godt

Ja, jeg har fået to hængekøjer på væggen i mit kontor som bliver flittigt brugt af Sookie, Freja og Frigg…så nu har vi sovende katte på væggen :tihi:

Mon der sker noget spændende på gulvet :? (Freja og Sookie)

Sookiemusen…eller Sukkermusen det må I selv om :wink:

Frigg og Sookie

Frigg

Dem der siger at en birma er en prinsessekat har tydeligvis aldrig mødt min TIGER :uha:


Men ok hun kan da være meget yndig…når hun sover vel og mærke :muhaha:

Så har jeg lovet Sine at vise billeder af missernes nyt sutsko som er købt “brugt”…men de lugter heldigvis ikke af sure tæer :tihi:

Freja som faktisk næsten er for stor til den, så hun sidder for det meste oven på den

Sookie som passer fint ind i den

Sookie

Hvis man spørger Sookie så er en dyne ovenpå Nikolajs ben et helt fantastisk sted at sove

Nu skal jeg nok stoppe, men I ved vel efterhånden jeg har svært ved at begrænse mig når det kommer til billeder af mine katte :tihi:

Ih, nogle hyggelige billeder :wehu:

Man kan da ikke få for mange billeder, kan man?

Naharj :thumbup:

Ihhh hvor nogle lækre billeder af nogle lækre misser i hængekøje og sutsko. :wehuu:

Helt klart er det bedre at have katte på vægen fremfor billeder :thumbup:

De er uhyggeligt smukke…uf…uf…:wehuu:

Mange sukkende hilsner
Mona :uha:

jeg synes bestemt ikke du skal begrænse dig, det er nogen dejlige misser :wehuu:

smarte hængekøjer :ok:

Dejlige billeder af dine smukke katte

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Nåårh de er nogle flotte missere - der ligger de godt :slight_smile:

Dejlige billeder - og smarte hængekøjer, hvordan kommer kattene derop :?, det ser ud til at være helt oppe under loftet.

Skønne missebilleder :wehuu:

Det er bare rigtig smart med de hængekøjer :slight_smile:

Super smart med hængekøjerne på væggen - det har jeg aldrig set før :slight_smile:

Jeg har et kradsetræ stående som de klatrer op af og så er der 2 reoler ved siden af hinanden som de går henover og så hopper de i hængekøjerne :slight_smile:
Her ses kradsetræet

og på det tredje billede her i tråden kan man se hjørnet af reolen :slight_smile:

Ja det synes jeg og misserne også. Vincent og Daisy er glade fordi de nu for det meste kan få kradsetræet i fred og de andre synes hængekøjerne bare er såååå gode
Jeg har købt dem hos zooplus - endda med 20% julerabat, så de var meget billige Cat Beds & Cat Baskets

Muuuums, nogle lækre misser. -wehuu -wehuu
Og smarte køjer. -thumbs

sikke dog nogen fantastisk dejlige billeder af dine katte :love:

Tak fordi du delte med os

Sikken nogle smukke katte du har :wehuu::wehuu::wehuu: De ser ud til at nyde hængekøjerne :):slight_smile: Vi har også 2 hængende på væggen og vores katte er også vilde med dem. Men de bider knoppen af hængekøjen… så vi skal snart have udskiftet betrækket :D:D

Nåååå der var de jo :wehuu: Og sutskoen er bare så fiiiiiiiiiiiiin:wehuu:

Riiigtig lækre misser! Skønne!

:hjerte::hjerte:

Sikke nogen skønheder, der hænger der på væggen - ganske genialt med sådanne hængende hængekøjer… men jeg ville nu være lidt ræd for tapetet… :s:S… Silke har en forkærlighed for enhver lille duppedit i savsmuldstapet - de skal af, skal de… så resultatet blev en stor bar plet på væggen… men skidt med det… det er vel oz en slags kunst ?

:wehu::wehu:

Ej hvor er de fine i deres sutsko :slight_smile:

Sådan 2 hængekøjer har jeg også, og de skal hænges op i mit nye hus.
Dejlige misser der hygger sig :wehuu::wehuu:

sikke nogle lækre køjer - er det hjemmelavet eller?

Og indholdet - :wehuu::hjerte::wehuu::hjerte::wehuu::hjerte::wehuu::hjerte: